Joulukortit lapsen kuvalla vai ilman?

  • Viestiketjun aloittaja kortti
  • Ensimmäinen viesti
Kuvalla.
On niin helppo. Aikaisemmin aina askartelin, nyt ei ole aikaa oikein, niin teetetään pojista kuvakortti. On edes vähän persoonallisempi kuin kaupan kortit.

Tai jos oikein innostun, niin teetän vaan tavan kuvat pojista ja askartelen sen ympärille jotain pientä. =)
 
Mä oon kyllästyny sen ja sen lapsen kuvaan joulukortissa enkä itse aio sellaisia lähettää. Noh, ehkä just kummeille voiskin, mut ei muille. Joulukortti on joulukortti eikä mikään lasten esittelypainotuote.
Helpolla ja halvallahan ne saa, se oiskin ainoo hyvä puoli.
 
vieras
Minkätakia ette tykkää korteista joissa lapsen kuva? Mä aina innolla odotan esim. muutaman kaverin korttia, jotka asuvat kauempana, kun tiedän että kortissa on lapsen kuva. Kiva aina nähdä kuvasta kuinka lapsi on kasvanu. Itsekkin ollaan muutaman kerran laitettu jouluna kortit lapsen kuvalla. Täksi jouluksi ostin kortit, mut varmaan ens jouluna taas laitan valokuvakortit kun on uus perheenjäsenkin silloin.

Eli siis minä ainakin tykkään saada kortteja lasten kuvalla ja joskus myös itsekkin niin teen =) .
 
vieras
Itse lähetän joka vuosi lasten kuvakortin, sukulaiset oikein odottaa niitä. Hauska katsoa kun lapsimäärä vaan lisääntyy vuosi vuodelta ;)
Tykkään myös saada kuvakortteja.
 

Yhteistyössä