Joulukuun 2016 muruset <3

Hyi! Näin viime yönä NIIN todentuntuisen unen, että meni kesken ja aamulla herätessä luulin sen todeksi :( siinä unessa kaikki oli ihan normaalia ja sit vaan alkoi menkat (uimahallissa) ja olin vaan, että HITTO! Ei itkua, ei kipua, vain vuoto. Se oli jotenkin niin tavallinen se uni, että luulin todeksi.

Mutta onneksi todellisuus valkeni pian :)

Eipä muuten mitään tuntemuksia, hyvällä fiiliksellä eteenpäin :)

Mimse 5+
 
kurkkimassa ja yhden kysymyksen haluisin kysyä? onko teistä joku vuotanut alkuraskaudessa niin ettei ole ollut mitään vakavaa?

Minä kun tein eilen haamu plussan ja tänään tummemman ja selkeemmän plussan, mutta vuodan verta jonkunverran.. voiko olla että pääsisin liittymään tänne vaikka vuodankin?
ja nyt olis menossa rv3+6
 
haaveilija-31: minulla on tiputellut tässä raskaudessa ja molemmissa aiemmissa raskauksissa verta parina ekana kuukautena kun kuukautisten "olisi pitänyt olla". Tottakai vuotelu on huolestuttanut, mutta ainakin minulla on raskaudet sujuneet täysin ok hetkittäin runsaastakin vuodosta huolimatta. (y) Toivottavasti asia on niin myös tämän raskauden kohdalla..! :)

Eli tervetuloa joukkoon! (y)
 
Tervetuloa uusille sekä onnea tasapuolisesti ❤ niin vaan tulee lisää porukkaa joukkoomme, hieno juttu!

Täällä olen töissä ja mä olen ihan veto pois. En jaksa edes istua paikoillani, tekis vaan mieli nukkua mut ei voi lähteä kotiin sen takia. :poop:

Suxuu, turhaan pelkäsit meidän reaktioita, tottakai tänne mukaan mahdut siinä missä muutkin. ❤ on kyllä mielenkiintoinen juttu, mistä kuulisi mielellään lisää! Mitä sun mies on mieltä tosta kuviosta, kun odotat toisille lasta?

Catharin & mini 5+5
 
Heippa! Täällä yksi tänä aamuna plussannut, tai no eilen tuli jo päivällä haalea plussa kun olen nii malttamaton :) Yksi tuulimunaraskaus takana (2/2016), joten yllättynyt mutta onnellinen näinkin nopeasta uudesta plussassta. Jos kaikki menee hyvin ja enkeleitä on matkassa niin LA olisi 19.12 :) Esikoinen kyseessä.Onko teillä joku face ryhmä? Olisi kiva liittyä mukaan, jos vielä mahtuu !
 
Tervetuloa taas uusille :)

Sainkin juuri kesätöitä!! :) laskeskelin, että aloittaessa olisi viikkoja 14, eli pahoinvointia olis jäljellä vielä sen muutaman viikon, jos menee niin kuin edelliset o_O kääk!!
 
Heippa! Täällä yksi tänä aamuna plussannut, tai no eilen tuli jo päivällä haalea plussa kun olen nii malttamaton :) Yksi tuulimunaraskaus takana (2/2016), joten yllättynyt mutta onnellinen näinkin nopeasta uudesta plussassta. Jos kaikki menee hyvin ja enkeleitä on matkassa niin LA olisi 19.12 :) Esikoinen kyseessä.Onko teillä joku face ryhmä? Olisi kiva liittyä mukaan, jos vielä mahtuu !
On face ryhmä ja mukaan mahtuu kyllä, suljetaan sitten ku kaikki on käyneet nt-ultrassa :) laita vaikka mulle täällä viestillä sun nimi ja jotain tuntomerkkiä sun profiilista ni lisään sut kaveriksi fb :)
 
Moikka! Ikää 18 ja 2.4. plussasin! Esikoista siis odottelen, laskettu aika 6.12. Jännittää tosi paljon kaikki tuleva. Ja ois tosi ihana saada jutella jonkun kanssa kuka on samassa tilanteessa. Mulla ei oikeen oo ketään tuttua samassa tilanteessa, ois huippua saada tän raskauden kautta tutustua johonkin ja kertoa tuntemisia puolin ja toisin. Onnea kaikille odottaville! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Täällä ehtii tapahtua niin paljon ettei kaikkeen muista kommentoida. Onnea Mimselle kesäduunista ja siitä että kamala uni oli vain kamalaa unta!

Minna97 onkin jännässä tilanteessa, toivottavasti täältä löytyy vertaistukea. Itse olin 25v kun aloin odottaa esikoista ja siihen aikaan kaikki mun kaverit vielä opiskelivat (kuten minä itsekin, oli gradu kesken). Ympärillä vähän kauhisteltiin kun siinä elämänvaiheessa aloin lasta tekemään. Eihän se aikaisin ole, monella on silloin jo parikin lasta, mutta mun kavereiden ja sukulaisten keskuudessa kukaan ei vielä edes ajatellut perheen perustamista. Olin tosi yksin pienen vauvani kanssa kun muut viettivät railakasta opiskelijaelämää. Silloin vastaavasta "mammaryhmästä" oli ihan valtava apu.
Nyt on ihan eri juttu, näin melkein kolmevitosina mulla on kaveriporukassa valtava vauvabuumi: neljä raskaana olevaa yhtäaikaa. Tsemppiä, täällä meitä vauvamasuja on iso liuta.

Mäkin liityn fb-ryhmään jos/kun ensi viikon ultrassa kaikki on kuten pitää.

Mulla on muuten ajoittain selkäjomotusta (ihan siedettävää). Onko muilla?

T. Cherokee ja Papu 7+0
Ps. Jes, yksi viikko paukkui rikki!
 
Onnea plussista ja tervetuloa uudet!!!

Cherokee mun on pakko kysyy..ku sun la on 2.12. ja mulla 9.12. eli väliä on viikko. Ja mun laskujen mukaan mulla on tänään rv 5+0 niin eikö sulla ole sitten rv 6+0? Vai oonko mä laskenu ihan väärin omani?! (n)
 
Niin ja tämän päivän kuulumisista, päätin, että teen seuraavan digin ylihuomenna, jolloin PAKKO olla 2-3 viikkoa näkyvissä. Ehkä sen jälkeen uskallan alkaa facebook-ryhmää harkitsemaan! :) Kaikki on muuten hyvin täällä.

Mukavaa viikonloppua toivotellen Kielokukka 4+2
 
Cherokee mulla välillä jomottaa kans alaselkää, mut siitä ei onneks oo ollu mitään haittaa :)

Ootteko lopettanu tai vähentäny vielä kahvinjuontia? Entäs muut "kielletyt" ruuat? Mä onneks muutenkin juon aika vähän kahvia, nii ei siitä ainakaan kukaan voi päätellä et oon raskaana :D
 
Minalo ja Kielokukka: Joo mulle laskettiin hedelmöittymisajankohdan mukaan lasketuksi ajaksi marraskuun loppu. Jäin vain tänne joulukuun puolelle jumimaan kun olen jo kotiutunut tänne. Mutta oikeassa itse asiassa olette, kun aloin tuota itsekin miettimään niin päivät ovatkin vasta vissiin 6+3 tai joitain :whistle:
 
Moikka kaikille! Varovaisesti ja vielä hieman epäuskoisena olen liittymässä joukkoonne. Ei meinaa tajuta tätä! Olimme juuri aloittamassa lapsettomuustutkimuksia. Yk 13 ja toissapäivänä saatu haamu, joka nyt on vahvistunut päivätestilläkin jonkin verran. Jos ensi viikollakin mukana, niin täytyy alkaa perumaan lääkäriaikaa ja varaamaan neuvolaa. Laskin, että LA olis 14.12. Apuaaah..... olenkohan tosiaan täällä :love::love::love: Nyt olis 4+2 :love:
 
Pitäisköhän mun tehdä kans se toinen testiliuska vielä, kun paketissa oli kaksi... Saisi vähän lisää varmuutta tähän asiaan, kun ei oireita ole ilmaantunut. Ihan vähän ehkä on alaselkä ollut kipeä, mutta laitan tän flunssan piikkiin senkin kyllä, kun lihaksia kolottaa sieltä sun täältä niin kuin flunssan alussa yleensä.

Mulla taitaa tänään olla 5+3.
 
Niinpä hipeltäjä89, ihanaa!
Haaveilija-31 pidetään kovasti peukkuja sulle (y):love:
Eepuli, minäkin oon testannut hölmönä joka päivä nyt, kun ei meinaa uskoa plussaa. Oireet on varmaan monenlaisia. Täällä väsymystä, mielialoja, rinnat aristaa ja turvonneet? ja vatsan turvotusta ja nippailuja.
 
Viimeksi muokattu:
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / ? / 2.lapsi / ?

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / ? / 3.lapsi / ?

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi /

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / ? / 4.lapsi / ?

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / ? / 3.lapsi / ?
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi / ?
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi / ?

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi

3.12
Mantelikaneli / 1.lapsi
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

Hymynaama95 / 1.lapsi

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Niinpä hipeltäjä89, ihanaa!
Haaveilija-31 pidetään kovasti peukkuja sulle (y):love:
Eepuli, minäkin oon testannut hölmönä joka päivä nyt, kun ei meinaa uskoa plussaa. Oireet on varmaan monenlaisia. Täällä väsymystä, mielialoja ja vatsan turvotusta ja nippailuja.
Joo, minä tosiaan luotin siihen yhteen selkeään plussaan, mutta nyt kun noin monet tekee useita, niin alkoi mullakin poltella se toinen kaappiin jäänyt testi... Ehkäpä testaan alkuviikolla, kun kotiudutaan reissusta.:)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille joulukuisille ❤ face ryhmä on salainen, eli ketään ei näe että olette siellä paitsi tietty me, ketkä siellä jo ollaan. Jos haluatte liittyä, laittakaa viestiä joko mulle, miss_piggylle taikka riiviöidenäidille. Mulla on vieläkin aivan jäätävä väsymys. Oon ollut käytännössä yh viimiset pari vko kun mies on pitkiä päiviä töissä. Siihen vielä omat työt ja kotityöt päälle. Tää väsymys on kyl niin kauheeta, et ihmettelen miten olen selvinny päivästä! Suht hyvin tänään olen muuten voinut onneksi. :)

Catharin & mini 5+5
 
Ihanaa, uusia! Onnea erityisesti Toukokuinen plussauksesta, varmasti upea tunne vihdoin.

Pitääpä kysyä kun täältä voisi löytyä tietoa. Minulla on ollut vähän epäsäännöllinen kierto, se on ollut viimeiset kolme kertaa (monivuotisen minipillerien syömisen jättämisen jälkeen) tuoreimmasta eli maaliskuun menkoista taakse lähtien 26, 21 ja 23. Luulen, että nuo ekat kaksi eivät olleet vielä "kunnon kiertoja". Millä kierrolla laskisin siis laskettua aikaa? Lisäksi tiedän melko varmasti milloin oli ovulaatio.

Tänään jatkuu sama olo, ihan energinen, vähän ällötystä, jos ruokailu venyy. Vatsa turpoaa todella paljon aamusta iltaa kohti. Aamulla tuli tunne, että rinnat olisivat vähän kasvaneet tai jotenkin painavammat.
 

Yhteistyössä