"Joululahja" lapsiperheelle..

..kotikaupunki muisti meitä taas "paketillaan"..veromätkyt siis saapuivat vahvistettuina.
Meillä on jo vuosia maksettu lisäveroja,ikävästi sattuu aina joulun alle se maksupäivä. :/

Miten teillä muilla palstalaisilla kävi verotuksen kanssa? =)
 
Veroprosentin nosto,joo varmaankin pitää laskettaa tästä lähtien 2 kertaa,sen olen jo aiemminkin tehnyt just siksi kun mätkyjä vaan pukkaa.
Mut sehän ei ollut tämän aloituksen pointti.Toivottavasti mahdollisimman moni lapsiperhe saa kuitenkin palautuksia,eikös? =)
 
Saatiin reilusti palautuksia =) Se oli kyllä tiedossa, sillä maksamme kumpikin tarkoituksella muutaman prosentin liikaa veroja. On niin mukava saada jus joulun alla vähän extrarahaa. Se on meidän tapa säästää.
 
Mulla sattui kerran niin iloisesti, että kun veroposti tuli kotiin ja sen avasin, järkytyin pahemman kerran. Ymmärsin sen niin, että mun olisi pitänyt maksaa takaisin isohko summa eikä mulla todellakaan ollut sen vertaa jemmassa. Soitin miehelle ja itkin, että palautettava on. Se tuumasi ja tyynnytteli puhelimen toisessa päässä, että kyllä asiat järjestyy. Sit kotona se katsoi sitä lappua ja sitä "palautettavaa" ja tulkkasi mulle, että se tarkoittaa, että minä tulen saamaan rahaa. Voi mikä huojennus! Ties missä raskaushormonimyrskyssä silloin olin, kun tuonkin niin dramaattisesti väärin ymmärsin =)
 
mörsy
Miekin maksoin vuosia liikaa, sitten sain vaihdettua prosenttini sosiaalietuuksien mukaiseksi, loppui huimat palautukset, mutta enemmän jää käteen. nyt sain 65 euroa mätkyjä eikä harmita yhtään.
 
palautuksia
palautuksia tuli meille molemmille.
Mut edellinen muutti prosentteja etuuksia vastaavaksi? Etuuksia verotetaan enempi kuin palkka tuloja, koska niistä ei saa vähennyksiä. En menis pienentään kauheesti jos ei oo laskenu tarkkaan paljonko veroja oikeesti menee. Mätkyjähän siitä tulee. Kannattaa hommata palkalle ja etuuksille omat verokortit jos tulee molempia vuoden aikana ja seurailla välillä tilannetta onko arvioitu oikein.
 
Sus-soo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 20:32 valdemari kirjoitti:
Saatiin reilusti palautuksia =) Se oli kyllä tiedossa, sillä maksamme kumpikin tarkoituksella muutaman prosentin liikaa veroja. On niin mukava saada jus joulun alla vähän extrarahaa. Se on meidän tapa säästää.
Meillekin tuli reilusti palautuksia ja ihan samasta syystä. Aivan kuin rahan saisi lahjana, vaikka omaa onkin :)
 
Palautuksia tuli ja riittävästi.
Molemmat nostaa veroprosenttiaan ainakin parilla.Muttei käydä hakemassa uutta verotoimistosta vaan palkanlaskija pidättää suoraan tilistä enemmän.
En ole niin viitseliäs että jaksaisin verotoimistoon mennä laskettamaan.<br><br>
 
Meil on nyt toinen vuosi peräkkäin kun palautuksia tulee reilummin! Ihan tarkotuksella täälläkin pidettiin veroprosentti hieman korkeemmalla! Viimeksi 2000 tosi isot mätkyt ja kyllä v***utti maksaa niitä... Saas nähdä kuin käy ens vuoden verotuksessa, kun äippäloma/hoitovapaa tällä vuodella!
 
mievaan
opiskelijoita ja suurperhe huollettavana. En tiedä mistä tuollaisen summan keksivät, koska tuloja ei todellakaan ole liiemmälti. Eipä tule ostettua paljon joululahjoja.
 
Tuda harmaana
Korjattu versio saapui ja palautusta 300 ?, ehdotuksen mukaan ois pitäny maksaa takasin 200 ? ja risat. Eivät huomioi matkakuluja automaattisesti. Ihan kiva jouluraha, viimiset kolme vuotta onki maksettu mätkyjä :'(
 
helpotus
Ekan kerran meni matkakulut omalla autolla läpi ja siitä kiitokseksi tulee 1500 ekee mulle ja miehelle 130 ekee. Niin ja asuntolainan korot oli laskettu päin honkia. Ennen olin tyytyväinen jos vaan takas tuli mutta nykyään tarkistan vaikka tuis milli takas :LOL:
 
jee
Mulle tuli 200 e takaisin ja miehelle 800 e, vaikka meillä onkin aika pienet tulot ja verot. Kiva saada extrarahaa tilille ! Joululahjoihin menee ehkä vain n. 100 euroa, kun ihan lähisukulaisille vaan ostetaan jotain pientä.
 
Tässä vinkki, jonka sain yhdeltä kaverilta, joka oli ennen verovirastossa duunissa. ELIKKÄ, heinä/elokuussa lomarahojen saamisen jälkeen soittaa verovirastoon ja tarkistuttaa prossan. Kestää muutaman minuutin ja tulos on ei mätkyjä!!! Mä en ole nyt 10 vuoteen saanut muuta kuin palautuksia. Ja tulojakin pyöristän ylöspäin vain hieman.
 

Yhteistyössä