Joululahja palstalaiselle

Päähän aiheutunut vamma voi olla syy siihen, että ihminen on lapsenomainen aikuisenakin. Tämä on vahva veikkaus.
Tarkoitit kai minua?
Minulla ei ole mitään vammaa, kaikki toimii.🤷‍♀️

Tiedän lukuisia muitakin itseni kaltaisia keppostelijoita, heilläkään ei käsittääkseni ole mitään vammoja.🤔
Mutta huumorintaju ja yhdessä keppostelu on niin hauskaa, että saa nauraa tyyliin pissat housuun.
 
@diogenes57 saa vuoden jokaiseksi viikoksi hierojan/vesijumpan/fysiatrin omavalintaisesti.

@Kais ja miehensä vuoden jokaiseksi viikoksi oman vuoron kylpylän spa-osastolle ja sapuskat siihen päälle.

@Elena777 kaksio parvekkeella Portugalin rannikolta. Sinne voi paeta paskaa fiilistä ja ottaa aina perheenjäsenen tai kaverin mukaan.
No kiitti kauheesti, mutta kyllä mulle olis kelvannut sekin, että pääsisin antamaan sen hieronnan viikottain aina jollekin palstan naisista. vuaskymmenissä oon kehittynyt siinä hommassa melko hyväksi.
Ja ihan vaan joululahjaksi, ilman mitään taka-ajatuksia.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Saako sinulle toivoa kovaa pakettia eli munaa?
Munapaketteja on ainakin tusina, että en paa pahakseni jos muutaman lähetät. Vapaana kasvatetuista luomukanoista, tänks.❤

Kovaksi keitettyjä munia kuorin aivan valtavia määriä. Teen perinteisen venäläisen kerma-muna-silli-majo-sawatin ja munavoita kawjalanpiirakoiden päälle!😍😋
 
No kiitti kauheesti, mutta kyllä mulle olis kelvannut sekin, että pääsisin antamaan sen hieronnan viikottain aina jollekin palstan naisista. vuaskymmenissä oon kehittynyt siinä hommassa melko hyväksi.
Ja ihan vaan joululahjaksi, ilman mitään taka-ajatuksia.
Ensin työ ja sitten huvi.
Voisin tulla joululahjana tekemään mitä vain töitä sinne teille!💪
Pitäähän ne paikat saada ensin kipiäks tai jumiin tms.🤷‍♀️
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: diogenes57
Can someone answer how to change the password ??
What am I doing wrong?
Please help.
Thank you.
Can someone answer how to change the password ??
What am I doing wrong?
Please help.
Thank you.
Well why to change it as it works? 🤔

But go into your profile here

Salasana ja turvallisuus
  • Salasanasi tällä hetkellä (your password now)
    Näytä
    Jos haluat vaihtaa salasanaa, anna ensin nykyinen salasanasi (type your password)
    Uusi salasana (your new password)
    Piilota
    Ole hyvä ja syötä salasana. (type the new one)
    Vahvista uusi salasanasi. (type again it)
    Näytä (show it)
  • I hope this works…
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Itte toivon kliseisesti kaikille rakkautta ja turvaa joululahjana..suuntaan aaton jälkeen taas uusiin hautajaisiin.

Mutta toi ruutiksen pumpattava lahja sai tänään ensimmäisen kerran hymyilemään ääneen. Kiitos siitä ♥♥♥

Niin ja PS: Ruutis on aivan ihana luttana!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Itte toivon kliseisesti kaikille rakkautta ja turvaa joululahjana..suuntaan aaton jälkeen taas uusiin hautajaisiin.

Mutta toi ruutiksen pumpattava lahja sai tänään ensimmäisen kerran hymyilemään ääneen. Kiitos siitä

Niin ja PS: Ruutis on aivan ihana luttana!
Taas hautajaisiin - kyllä nyt annetaan ihmiselle kannettavaa.
Voimia Ellu, ja et usko miten mieltä lämmittää kun näkee sinua täällä ja HYMY! Iso asia ja ihana joululahja!❤ Olet tärkeä!❤
Uskotaan kaikki yhdessä siihen että elämä kantaa ja muistetaan että me kaikki ollaan tärkeitä, itselle ja muille.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Taas hautajaisiin - kyllä nyt annetaan ihmiselle kannettavaa.
Voimia Ellu, ja et usko miten mieltä lämmittää kun näkee sinua täällä ja HYMY! Iso asia ja ihana joululahja! Olet tärkeä!
Uskotaan kaikki yhdessä siihen että elämä kantaa ja muistetaan että me kaikki ollaan tärkeitä, itselle ja muille.
Pikkusiskon mies menehtyi työtapaturmassa..oli ehken maailman lempein mies ja nyt ollaan kaikki rikki...taas.
Tuntuu niinkuin sydämen kohdalla olis iso avohaava, mikä ei kerkeä paranemaan uuden surun tieltä.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Pikkusiskon mies menehtyi työtapaturmassa..oli ehken maailman lempein mies ja nyt ollaan kaikki rikki...taas.
Tuntuu niinkuin sydämen kohdalla olis iso avohaava, mikä ei kerkeä paranemaan uuden surun tieltä.
Jokainoa saivat he harteilleen
elon seppelen ruusuin ja piikkeineen
Ote reipasyhdellä, askel tarmon
avunpyyntöä ei ei tarvista armon.
Taas toinen vaipuvi kuormastaan
ei jaksa, se painavi puolehen maan
Kenen silmiä ruusujen armaus viehtää,
käsi kurkoittuu ja kaipaus kiehtää
Ken taaksensa katsovi menneisiin
ah, sinnekö riemut haudattiin
Ken unhotti onnen, tuskan ja pelon
ja tylsänä laahaa seppeltä elon
Vaan kaikki sen saivat harteilleen
sitä kantavat ruusuin ja piikkeineen.
H.H.
 

Yhteistyössä