Joululahjat jo ostettu?

Olen jo sukulaistenaville ostanut lahjat, mutta oma perhe on vielä jäljellä. Kovasti olen heillekin jo yrittänyt etsiä/keksiä sopivia lahjoja. Löytyykö muita joilla jo joululahjat pyörineet mielessä vai käyttekö vasta aatonaattona ostoksilla? Isompi veronpalautus olisi kyllä yksi hyvä syy jättää ostaminen vasta joulukuulle...
 
Veronpalautuksia saan kaikki hurjat 9e,joten oon jo nyt hankkinu osan lahjoista.
Pojalle ja kummipojalle isot lelupaketit valmiina,oli hyvät tarjoukset lelukaupassa.
Kahteen julmettuman isoon leluhässäkkään meni vaan 14e(norm.hinnoil ois menny samoihin liki 100e)
 
Kippuravarvas
Osa on jo ostettuna, sit on sellasia et oon ostanut vaan alesta tavaraa..enkä tiiä vielä kelle annan :D menee joulu- tai synttärilahjoiks..
Omille ei vissiin lahjaa osteta..tosin ei pitänyt viime vuonnakaan ostaa ja kumminkin ostettiin taskulamppu pojalle :whistle:
 
Oiskohan järkeä kerätä tänne yhteen ketjuun kaikki joululahjaostokset/ideat, kun kysyjiä varmaan riittää jatkossa..?

Lapsille on helpompi mieleinen lahja hommata mutta sitten ne aikuiset!!!

Mitä ootte puolisolle/vanhemmille/sisaruksille/kummeille jne suunnitelleet???


Muoks: yksi lahja tiedossa mulla vain, 4v pojalleni kitara.
 
Kippuravarvas
Me annetaan appivanhemmille sellanen viinitynnyri, mihin saa sellasen viinipussin.
Mun siskolle Marilyn Monroe-lehtiteline vessaan, niillä on Marilyn-vessa :D
Kaverin lapselle 4v, muovailuvahaa ja muottisetti.
Siskon pojalle metallihohtoliidut, mustaa paperia ja jotain lisäks vielä.
Noi tulee nyt ainakin mieleen mitä tuolla kaapissa on..
 
Pienemmille sukulaistenaville palapelejä ja kirjoja.
Yli 12v sukulaistenaville vähän rahaa kera suklaalevyn.

Suunnitelmissa oman perheen pojalle varmaan GeoMag magneettisarja ja tytölle rummut (niitä ainakin kovasti vielä toivonut).

Me ollaan varmaan siitä kummallista sakkia, että joululahjoja ostetaan vain lapsille. Lapsukaisemme on viime vuosina sitten askarrellut jotain pientä isovanhemmilleen ja kummeilleen joulutoivotukseksi.
 
Oho, ollaanpa sitä oltu ajoissa liikkeellä joululahjojen kanssa :eek:
Ei siis millään pahalla. Itellä vaan ei oo käyny vielä mielessäkään... Pitäsköhän ruveta miettimään ja suunnittelemaan niin ei tarvi sitten joulukuussa tuskailla että puolet lahjoista keksimättä/hankkimatta...
 
Kippuravarvas
Mä oon kyllä alottanut jo viime joulun jälkeen heti :xmas: enkä mitenkään tarkoituksella eti, mutta jos alesta tms.joku sopii silmään niin ostan. Paljon mukavampaa näin, minun mielestä :D
 

Yhteistyössä