~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Täällä kotiuduttu Etelä-Karjalan reissulta, lapset haettu kotiin ja ihanaa olla kotona.
Menkat edelleen poissa, ei verta tippaakaan ole tullut edes pyyhkiessä ja oksettaa edelleen päivittäin ja useasti.
Testi ostettu reissulta mukaan ja huomenna aamulla on sen aika taas.
Mies meinasi että miksi pitää tehdä kun testissä haalea viiva näkyi jo, mutta mun on oman mielenrauhan takia tehtävä. Ja haluan tummemman viivan testiin :)
Toivon ja uskon siihen piirtyvän toisen viivan tummempana kuin perjantaina.
Eli öitä kaikille ja huomiseen :D

onnea haamusta äitix4, huomista aamua siis yhdessä odotellen :p

Paljon tullut uusia kuumeilijoita, tervetuloa kaikille.
Toisaalta harmittaa jos tästä pinosta joutuu siirtymään odotuspuolelle, mutta jokainen varmasti ymmärtää ja tajuaa että se on ihana asia..
 
Huomenta kaikki:flower:

Tervetuloa uusille:heart:
Pahoittelut niitä tarvitseville :hug:
neljäskö onnittelut myös sinne haamusta:heart:

Ja sitten omaa napaa :)
Aamulla testi tehty ja ei enää jää tulos arvailujen varaan=) Kyllä siihen tuli myös toinen selkeä viiva, ei nii vahva ku kontrolliviiva mut kyllä tosta jo ymmärtää että raskaana ollaan :)
Pyörin näillä kuumeilu palstoilla vielä siihen asti et teen loppu viikosta ton viikkonäytöllisen, varmistaakseni vielä =)
Tällä kertaa oireet piti paikkansa: rinnat oli arat, repimiskivut oikealla puolella, kuivaa kautta ei tullut ollenkaan ja huono olo oli välillä sekä väsymys.

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Täällä puhdas nega tehty juuri apteekin biocard raskaustestillä, piti odottaa 5 min tulosta- onko tää siis joku ei herkkä testi?

Tässä sitä kai itselleen yrittää vaan toistaa että joku toinen testi näyttäisi jotain.
Tää on kurjaa :'(

Ei kai auta kun vaan tätiä odottaa jota ei näy ei kuulu.. ja päivistä ei tosiaan näköjään tietoakaan!!
Parina päivänä paleltanut, oksettaa ja mahaa nippailee/jomottaa. Hitto, tää on varmasti joku tuulimuna tms joka jäänyt jonnekin johtimeen kiinni!!!


onnea äitix4 tosi paljon, millä päivillä tänään menet??
 
Viimeksi muokattu:


Maanantai 4.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................63/33..............21.....1..........6
tattoomam.................42/31...............26....3............1
macy gray..................34/30-34.........30......2..........16
Lilianne......................33/28-32..........34.....4...........13
Emmuska10...............33/28................28.....2............1
neljäskö.....................31/28-30...........29.....4..........1
miida.........................29/29.........................2..........3
jjuuli.........................27/27-30...........19.......1.........1
wadelmainen.............26/28..............22........1.........4
Mamu82....................24/28-30...........29....5...........5
Jenny82.....................24/25-29...........28......1..........3
Barbamama35............23/25-28...........35......3(4).....7
Safira85.....................22/28-60...........26......1.........1
viena.........................22/31................33......1...........3
kissendaal..................21/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................18/29-38...........22......1..........13
Ando..........................18/26...............32.......2..........4
ak..............................16/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................16/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................14/?.................24.....2...........2
Sunflower11................13/26-31..................3...........4
nepari80......................12/28-29..........31.....2...........3
Sinderella....................11/25-30............38......6...........4
Sanmar82...................11/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


Lilianne dpo16
macy gray dpo15(?)
neljäskö dpo14/15
Barbamama35 dpo11
viena dpo7
SiSa78 dpo3

Haamuilijat:


neljäskö


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun

 
Viimeksi muokattu:
äiti x4, oot nyt plussanneissa :) Onnea kovasti :flower:

neljäskö:llä puolestaan ei-mukava uutinen, jos negaa tuli. Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu.

Täällä ei mitään viitteitä oviksesta. Toivottavasti tuo juomani greippimehu ei sitte poista viimesiäki limailuja. Oon lukenu jostaki ketjusta, että jollekki on niin käyny.
 
neljäskö nyt on kp 26, mullahan on ollu kierto keskeytyneen jälkeen ihan sekasin. Ku normaalisti se on 29 ni nyt on ollu pari viimistä kertaa 23 ja 24.
Ja nythän mulla oli ovistikutki vielä käytössä mut plussaa niihin ei missään vaiheessa tullu, mut kaiketi olen ovuloinut jossain vaiheessa ku tärppi kävi. :)
Mun siskollehan kävi viime kesänä nii et menkat oli myöhässä, hän teki testit joka näytti negaa, mut testas kuiten vielä seuraavana päivänä ni se olikin plussaa :)
Älä vielä luovu toivosta, se voi vielä hyvinkin muuttua plussaksi.

Itse olen tilannut noita herkkiä liuskatestejä kotitestiltä ja pikatoimituksella ni tulee melkein seuraavana päivänä.

Sinderella kiitos :)
 
En tiedä mitä ajatella.
Onko kroppa tehnyt menkkojen tuloa 4 päivää kun alavatsaan "koskenut" hassulla tavalla?
Kaikki monen päivän oksetukset, outoa sanon mä. Kroppa täysin sekaisin ja minä kanssa taidan nyt olla- odotin liikoja ja pettymys on SUURI :ashamed:

Alkaisi sitten täti per*ele ilmoittamaan itsestään nopeasti ettei tarvitse arpoa missä mennään. Viime kierto kaavinnan jälkeen oli kp40 joten voihan olla että viikon päästä vasta menkat alkaa.. tää on ihan kamalaa!:'(
 
Paljon on tosiaan tullut uusia! Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave:

Äitix4 paljon onnea plussasta :heart: Ja rekkalastillinen vauvaliimaa mukaan!

neljäskö voihan höh :( Jospa se nega sieltä muuttuisi vielä plussaksi! Kun eikös ollut niin, että et tiedä varmasti ovispäivää, niin kaikkihan on vielä mahdollista ennen tätiä! Luin tuolta toisesta pinosta, että siihen sun tämän aamun testiin oli tullut viiva testiajan jälkeen. Oon joskus testaillut tolla Biocard testillä negakierroissa ja niihin en kyllä ole mitään viivaa saanut testiajan jälkeen, ihan puhtaan valkoisena on pysynyt. Inohttavaa tuollainen epävarmuus, kun ei tule kunnon viivaa eikä tätiä :hug: Mutta toivotaan kovasti, että se viiva siitä vielä vahvistuu!

Adon kyseli greippimehu/punaviini kuurilaisia. Minä vetelin muutama kierto sitten punaviiniä oviksen jälkeen kerran päivässä vajaa puoli lasillista. En huomannut mitään vaikutusta ja negaa tuli. Viime kierrossa join greippimehua ennen ovista ja vähän oviksen jälkeenkin -> ei mitään vaikutusta ja negaa tuli. Mulla noilla ei tunnu siis olevan mitään tehoa, koska kaikki plussakierrot on oleet sellaisia, joissa en ole mitään kokeillut ja aina kun olen jotain kokeillut, niin negaa :D Mutta en lähde kieltämään, etteikö joillain toimisi. Monethan sanoo, että esim. ovislimat on greippimehukuurissa helpompi tunnistaa. Itse aloin muutama kk sitten popsimaan omega3 kalaöljykapseleita, kun luin jostain, että kalaöljyllä pitäisi olla samanlaisia vaikutuksia, kuin punaviinillä, eli parantaa kohdun verenkiertoa/ohentaa verta. No, plussaa ei ole näkynyt sen jälkeen, joten en tiedä onko niilläkään mitään oikeaa vaikutusta tähän vauvaprojektiin. Muuten olo on kyllä piristynyt niiden syönnin aloittamisen jälkeen :)

Tää alkukierto on aina yhtä tylsää aikaa...onneksi kohta saa kaivaa jo "aseet esiin", eli ovistikut! Oisko suosituksia mistä verkkokaupasta kannattaisi tilata herkkiä r-testejä ja mistä saisi cb:n digiovistestin halvalla? Apteekissa se on niin pirun suolaisen hintainen!
 
Tervetuloa kaikille uusille! :wave:

neljäskö: Voi harmi :( Onko ovisajankohta varma? Olisko mahdollista, että olis nytkin pidempi kierto ja myös ovulaatio tapahtunut myöhemmin? Voimia, tuo pettymyksen tunne on kyllä kamala :hug:

äiti x4: ONNITTELUT PLUSSASTA!!! :flower:

Sinderella: Enpä ole huomannukaan tuommoisia kokemuksia greippimehusta... Oon lukenu aivan päinvastaisia kommentteja :confused: Itselläni kyllä limailu ihan selvästi runsastui greippimehun juomisesta. Mikä olikin tosi kiva, koska minulla ei ole aiemmin ollutkaan juurikaan kunnollista limailua. Jotenkin oli kiva huomata muutoksia kropan toiminnassa oviksen aikaan =)

).( Täällä vasta piinailu alussa... Nyt siis dpo 3. Aika kyllä matelee seuraavat puolitoista viikkoa...
 
Sanmar82: Halpa-testissä näyttäisi olevan halvin digiovistesti (30£), mutta siellä ei myydä herkkiä r-testejä... Itse tilasin digiovistestin Kotitesti.fi:stä. Siellä se maksaa 31.50£, mutta kaupanpäälle saa digitaalisen r-testin! Se ei kylläkään ole se viikkonäytöllinen versio, mutta kuitenkin =) Lisäksi Kotitesti myy myös niitä herkkiä r-testejä...
 
Tervetuloa uudet ja onnea plussanneelle :)

Neljäskö Mulla kans kroppa ihan sekaisin. Kuvottavaa tunnetta pitkin päivää ja rinnat turvoksissa ja selvää menkkajuilintaa ollu pari päivää ja oon ihan varma et kohta lorahtaa, mutta ei.. Yleensä kipuilee saman päivänä kun alkaa vuoto. Myöskään kuivia kausia ei oletetun oviksen jälkeen ole ollut. Kohdunsuu vaikuttais olevan napakampi ja kiinni, mutta senkin olemassa olon oon aika vasta tajunnut(oon luullut et on joku suoli tai joku joka tuntuu nyt vaan emättimen seinustalla!! :LOL:) etten pahemmin ole hoksannu sitä tutkailla aiemmin.
Anyway tilasin mammaksi. fi herkkiä testejä et testaan sellaisella tällä viikolla jos ei tätiä näy ja jos näkyypi niin sitten ens kiertoon ne käyttöön :)
 
Täällähän on paljon jännääjiä! :wave:
Kuin myös, mulla vahva tunne että raskaana olisin, mutta sehän tunne saattaa pian kadota ja tipun takaisin maan pinnalle!! On ollut mahassa tuntemuksia, kaikenlaisia.. Mutta ei sellaista mikä tulee ennen menkkoja, josta on varma että nyt menkat alkaa. Olen viimeisen viikon aikana ollut tosi väsynyt ja valitellut miehellekkin että on tosi kylmä (olen nukkunut villasukatkin jalassa)! Sitten laskin 1+1 = varmaan oon raskaana!!! Mulla laskujeni mukaan tosiaan kp 29, joten saattaapi olla että täti vielä saapuu. Kroppa kehittelee aina näitä oireita :LOL:

Onnea kaikille joille jouluvauvat on ilmottanut tulostaan!!:heart: Itse jännään vielä muutaman päivän ennen testausta, jos nyt täti ei tule sitä ennen..
 
sisa ja sanmar
Juu, kierrosta ei varmuutta ole samoin ei varmasta oviksestakaan kun en ovista testaile koskaan. Oletin oviksen olleen kp15, mutta varmahan en voi olla.
Viime kierto oli 40 joten onhan tässä aikaa siihen vielä, mutta mä vaan jotenkin olen sitä mieltä että nyt pitäisi jo näkyä :ashamed:

Hiton 3 viikkoa kestäneen flunssan takiakin en tiedä väsyttääkö siksi, onko siksi pari päivää ollut vilun tunteita?! Mutta oksetusta ei sekään selitä.
Eilen ja tänään ollut vahvempia maha tuntemuksia, jopa "menkkamaisia", joten kyllä täällä mieli on toiveikkaasta vähän laskuun lähtenyt : /

Mies yrittää tsempata että ehkä en ole kaavinnan jälkeen valmis ja ens kierrossa vaan kovempi yritys kun tässä pahin flunssa voitettu (silloin oletetun oviksen aikaan oltiin kuumeessa ja kamalassa räkätaudissa). Mies pitää tosin yllä toivoa että testiin vielä viiva tulisi, hyvä että edes toinen ajattelee niin. On mulla ihana mies vaikkakin välillä niin ärsyttävä :heart:
Tänään tasan 9v tapaamisestamme, joten ilman plussaakin on syytä "juhlaan", plussa olisi vaan kruunannut tämän päivän!!!
 
Mahtuisko mukaan vielä yksi joululahjasta haaveileva? :)
Nyt on menossa täällä yk4. Ovulaatiotestiin vahva plussa 27.3 joten nyt olis laskujeni mukaan dpo7. Jouluvauva olisi todella ihana ja olen aina salaa toivonut, että saisin jouluvauvan :)

Wadelmainen......................26/28..............22.....1..........4

Tämän ketjun olenki jo läpi lukenut ja nyt uskaltauduin tänne kirjoittamaan.
 
Sisa78 piinailua tämä todellakin on :D ei jaksais mitenkään odottaa. Tein nyt toista kiertoa nuita ovistestejä ja olin yllättynyt kun sainkin vahvan viivan. Viime kierrossa kun näytti vaan haaleaa viivaa koko ajan. Olen myös aiemmin ollut raskaana, mutta viime heinäkuussa sain keskenmenon viikolla 9+2 :( Oli niin kova paikka, että en edes heti pystynyt yrittämään uudelleen. Mutta nyt on alkanut taas elämä hymyillä ja kovat yritykset taas päällä :)
 
wadelmainen, tervetuloa. Ja pahoittelut km:sta :hug: Itsellä tapahtui sama viime joulupäivänä rv 10+0.

Edelleen ovista ootellaan. Hento toinen viiva tuli tänään tikkuun eikä lähelläkään kontrolliviivaa. Tänään havaittavissa aavistuksen verran limailua. Ja vähän vatsannipistelyä. Jospa ovis ois vielä tällä viikolla...
 
Onnea äiti x 4 :)

Ja tervetuloa mukaan wadelmainen!

Mä tein tunti sitten mammaksi.fin herkän raskaustestin ja selkeä nega. Toivoa en kyllä vielä heitä, koska nyt vasta kp24. Menkkojen pitäisi alkaa vasta perjantaina, jos ovistesteihin on uskomista niin vasta viikonloppuna.

Ja, jos ovistesteihin on uskomista olis ovulaatiosta 8 päivää - mahtaako olla aikaista? Menkoista ei toistaiseksi vielä mitään merkkejä, yleensä tiedän parikolme päivää ennen...

Toivotaan kaikille meille parasta :)
 
Apteekin oma testi odottaa kaapissa huomista aamua.
jos sekin nega (jolla perjantaina sain haamujen haamun) niin siirryn suosiolla tammikuuta odottamaan.
Edelleen täti hukassa, mahaa juilii ja tää oksetus on jotain outoa kyllä.
Joten huomisille vielä toivoni annan, sitten luovutan :ashamed:

Olen tänään ehtinyt lukemaan tuulimunasta ja kohdun ulkoisesta, kaikkea sitä lukeekin kun ei vaan halua tosi asiaa myöntää että oireista huolimatta saattaa jouluvauva jäädä saamatta!
Parempaa huomista päivää minulle ja muillekin jotka mahdollisesti piinailevat testien kanssa :kiss:
 

Yhteistyössä