**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Onnea Suski iloisista ultrakuulumisista =) !
Pi pa re:lle puolestaan kovasti onnea tämänpäiväiseen ultraan!!! Tule sitten heti kertomaan kuulumiset!

Kastemadot aamulla kävellessä bussipysäkille meinas saada yrjön lentämään, mutta hoplaa: ensimmäistä kertaa bussimatka töihin oli varsin inhimillinen =) . Kiitos siitä kuuluu suolatikuille, joita nakersin, ettei paha olo yllättäisi :p .
Väsymys on niin kova, että odottelen vain kesälomaa. Siihen on vielä reilu kuukausi... Mutta sitten saadaan kultsin kanssa nukkua pitkään ja reissata ympäri kaunista kotimaata masu pulleana ;) . Hyvää kannattaa odottaa :D .
Mukavaa jo hieman poutaantuvaa päivää kaikille!
 
Ummali töistä pikase
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:56 katherine nopeana kirjoitti:
TORVI: Suuren suuret sympatia halit! :hug: Tiedän, että uuteen nousuun pääset pian! Niin positiiviselta vaikutit =) Tsemppiä! Ja kevätvauvahan on ihan ihana juttu! Se varmasti tulee sieltä!!


Mua pelottaa kans ihan sikana..nyt 10 viikkoa täynnä ja viikon pääst eka ultra...niin pelottaa et jos siel ei näykään/ olekaan mitään.. :'( ihan itkua väänsin eilen kun niin pelotti. (ja vielä yksin olin kotona, mies laivalla)
voi voi..menis vaan nopeesti tämä viikko alkaa oleen rankkaa salailukin..tänään jo paljastui yhelle töissä, kun suoraan kysyttiin. En jaksanu kieltää, mutta kehotin pitämään omana tietonaan.

Hitsi sitä tuulimunaa mietin ja PELKÄÄN vaikka oireita on ja vatsaa nipistellyt tasasesti viimeset 5 viikkoa niin silti.. tietääkö joku, kenties surullisen t.munan kokenut että nipisteleekö silloinkin vatsaa??

Älytöntä, yritän itselleni vakuutella ettei silloin kohtu kasvais eikä maha ois kipeä, jos ois tuulimuna.äpyä äpyä! Nyt taas valitusveisu tuli kirjotettua!

Lähen tästä lenkille kaverin kanssa ja sen vauvelin 1 vee kanssa , että heippahoi ja mukavaa viikonalkua!!
p.s pysytäänhän me loppuun asti mukana, mamelot =)

katherine ja päivänsäde 10+0
Mulla on nyt ihan viikon sisään tullu samat pelot. Pelottaa että on tuulimuna kun kuulemma sillon voi oireet olla ihan samat mitä olis jos olisi oikeasti raskaana. Sitten kans pelottaa että on mennyt jo kesken mutta ei tule itekseen ulos ja parin viikon päästä ultrassa ei näy sykettä. Mies yritti rauhotella mutta ei se oikein auttanut. Miten ihmeessä pystyn odottamaan 2 viikon päähän?
Tsemppiä kovasti sinulle ja yritetään nyt olla kauheesti hermoilematta, tuskin se ainakaan vauvan tilannetta parantaa. :hug:

Ummali ja tiikeri 10+4 (?)

Mulla muuttu laskettu aika tasan puolen vuoden päähän esikoisen 3 v. synttäreistä eli la on neuvolan mukaan 13.12.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 10:30 Schätzchen kirjoitti:
Kastemadot aamulla kävellessä bussipysäkille meinas saada yrjön lentämään,
:D Mulla meinas aamulla laatta lentää kun vein neidin pyörällä hoitoon ja ajoin kastemadon yli. :x Ekan sain väistettyä mut toiseen sit osu. sit päätin olla katsomatta niin lähelle maahan ja olla välittämättä madoista... Kiva ajaa vedet silmissä ja yökkiä. :D Neidin hoitotäti kysyi oonko itkeny. Vähän häntä alkoi hymyilyttää kun kerroin miksi silmät vuotaa... :whistle:

Mulla tässä nyt hetken luova tauko päättötyöstä. Tosin paljon ei oo enää materiaalia mitä voi työstää, mut sit pitää mennä käymään koulun kirjastolla. =)

Aamulla ajaessa (pyörällä siis... :whistle: ) huomasin, et alkaa tuntua siltä et maha ottaa vastaan. Ehkä se alkaa oikeesti kasvaa. ;) Ja puntarilla kävin, niin nyt oli neuvolakäynnistä -1kg. Hyvähän se vaan on tällä lähtöpainolla. =)

Onnea ultakuulumisista, en nyt muista kuka oli käynyt. :ashamed:

Mä elän jo ihan ens viikkoa, päivistä sekaisin kun olen nyt toista viikkoa kotona... :ashamed: ENSIviikolla on torstaina sokerirasitus ja perjantaina np, mä olen kovin menossa jo tällä viikolla... :whistle:

Mutta nyt hakemaan iso lasi vettä ja takaisin hommiin.

:wave:
 
Uskaltaisikohan sitä jo nyt itsekkin tänne =)
Elikkäs esikoinen olisi tulossa 04.12 ja ikää minulla on 20vuotta.
Äsken tultiin np-ultrasta. Kaikki kuulemma vaikuttaa sen perusteella oikein hyvältä :) Siellä se pikkuinen heilutteli käsiä meille :heart:

Aluksi jännitti kun ei ole ollut oikein muita oireita kun väsymystä ja mahasta nipistelyä, mutta neuvolassa vaan onnittelivat kun ei ole pahoja oireita :)

Noita kuvia on vaan pakko katella kokoajan :heart:
 
MISSE 81, kirjoitin eilen just tänne aiheesta, mullakin tokat menkat olis ollu viikonloppuna ja rusehtavaa veristä vuotoa tuli aika reippaastikin, sama juttu paniikki päällä ja wc tarkistuskäynnit seurasivat toisiaan kunnes vuoto loppu, kaikki hyvin... Soitin synnytyssairaalan äitipolillekin ja lohduttivat että näillä vko:illa istukka on niin alhaalla ja se saattaa aiheuttaa juuri kuukautisten aikaan tämän ilmiön. Verta jopa punaistakin saattaa tulla reippaastikin mutta sitten jos lisääntyy yli kuukautisveren vuotoa isommaksi on syytä huolestua.
Ja jos sulla tuli ihan pikkiriikkisen ei varmaan hätää siis ole =)

Nyt täytyy mennä työt kutsuu taas :wave:
 
HEIPPA!

Tervetuloa TIITIÄINEN! Ihanat ajat koittavat nyt sulle, kun olet jo käynyt ultrassakin =) =)

Täällä sen sijaan hermoilu jatkuu vielä viikon...ultra sitten kertoo totuuden, oli se millainen hyvänsä. Pakko uskoa että se on hyvä!
Mulla mahaa nipistellyt tässä alussa paljon ja heti kun tänään ei ole, niin sitä ajattelee että just joo no nyt se sitten.. mut pitäs ampua että olisin pois täältä ruokkimassa teidänkin levottomia mieliä! ;)

Väsyttää niin perkuleesti..todella hyvä idea mammaloma ajoittaa MYÖS raskauden alkuun, täähän on fyysisesti ja ennenkaikkea PSYYKKISESTIkin ihan tosi raskasta aikaa!!!! Aloitetta vaan tekemään eduskuntaan ;)

Nyt lähen paisteleen kalaleikkeitä ja tekemään kaupan muussia, nam nam, nälkä on kova. Eilisestä huono omatunto, sain tuliaisia laivalta ja lähes koko pussin huitasin illalla naamariin. YÖKS minua.

tiistain jatkoa!
katherine ja päivänsäde 10+1
 
Burberry kiitos vastauksestasi näin itsekkin oletin että on ihan normaalia ja varsinkin kuukautisten aikaan. Vuotoa ei ole onneksi tullut tänään. Sitä on vain niin neuroottinen kun vähänkin on jotakin erikoista, että heti pahin mielessä. Varsinkin kun viimeksi meni just näinä päivinä kesken. Nyt onneksi jo parempi mieli =)

Tiitäinen tervetuloa joukkoon =)

Kerroin tänään pomolle raskaudesta, sanoin ettei kerro kellekkään. Ajattelin kertoa kun pitää aina sumplia neuvola- ja lekuriajat niin helpompi kertoa mistä kyse. Mites muut, tietääkö pomo jo töissä raskaudesta?

Misse81 8+4
 
en oo kerenny änne kirjottamaan pitkään aikaan kun menee aika tän pinon lukemiseen B)

soitin tänään neuvola aikaa, ens viikon ke on neuvola ja perjantaina lääkäri. mä jätän np-ultran käymättä nyt. olo on ollu edelleenkin ihan hyvä. maha on ihan hirveen turvoksissa, varsinkin iltapäivästä. tosin osa kasvusta on varmasti syömisestä johtuvaa. muistan noista ed. raskauksista että syöminen helpotti huonoa oloa. nyt oon syöny suurin piirtein koko ajan jotain, eikä oo kyl ollu yhtään huono olo.

sain äsken viestin että veljelle tulee kans joulukuussa vauva. terveisiä vaan L, jos oot tässä pinossa :wave: en vielä paljastanu että meillekin tulee, sit vasta neuvolan jälkeen.

sirkussakki rv11

 
Huomenta kaikille!

Tänään olikin sitten ihan kunnolla sateinen ilma... no, tekee luonnolle hyvää.

Tiitiäiselle tervetuloa mukaan, meidän pienen työnimi on muuten Tiitiäinen :D :heart:

Me mennään tänään kattelemaan matkarattaita, kun yhdessä lastentarvikeliikkeessä olis tarjouksessa. saa nyt nähdä, tarttuuko mukaan. Jos ei hirveissä hinnoissa ole, voi tarttuakin. Meillä on sellainen ongelma, että kun on koiria, niin ne matkustavat autossa takaboksissa, eikä siellä näinollen voi kuljettaa tavaroita/rattaita. Näinollen matkarattaat pidemmille matkoille olis tosi ätevät, kun menevät niin pieneen tilaan. Ja yhdistelmävaunut ostettais sitten ihan tukevat ja hyvät, eikä niissä koko olisi ensisijainen valintaperuste (ei sais tietenkään mitkään hirmu isot ja raskaat työnnettävät olla).

Oi, meidän pennuntuloon on enää n. 1,5 viikkoa :heart:

- Asrai ja tiitiäinen rv13+5 -
 
MM-
Meilläkin on pari noutajapoikaa :)
Toinen on vielä aivan pentu ja vähn oikeastaan harmittaa koiran puolesta, kun ei varmaan ehdi treenailla sen kanssa kovin täysipainoisesti ensin ison mahan ja sitten vauvan takia. No, pitää miehen harteille vierittää enemmän kouluttamista ym.

Vauva tuli meille yllätyksenä, hassua kun ovat sitten pennun kanssa saman ikäisiä :)

Tänään NP ultra.
 
Tsemppiä MM- ultraan! Saako udella, minkämerkkisiä noutajia teillä on? Meille tulee tosiaan tollerinpenska :heart: Hurjisssa kuvitelmissani olen ajatellut pystyväni käymään sen kanssa tokossa ja pentukoulussa loppukesän ja syksyn aikana, mutta saa nähdä... :D
 
hei

en eilen ehtiny koneelle ollenkaan kun oli vieraita käymässä.

kiitos Asrai ja Sätseeni ultra tsempeistä. Kävin siis eilen ultrassa, ja kyllä pelotti ihan kamalasti ´kun sinne menin. Voitte vaan arvata että oli itku lähellä kun näin ruudulla kidneypavun ihkaelävänä. ultraaja sanoi vielä että on hyvin liikkuvaa sorttia. =) papu oli 5,9 cm ja vastasi viikkoja. sain monta kuvaakin mukaan.. katselen ja ihailen niitä aina uudestaan ja uudestaan.

Tracy75 ja muut jotka on nähny seksiunia..oletan että tän täytyy olla yks raskausoire..heh niin ihmeellinen oire kun onkin. Nimittäin minäkin olen nähnyt ihan ihmeellisiä seksiunia, just sellasia että ihan hävettää. :ashamed:

Asrai niistä vauvan liikkeistä. Esikoisesta tunsin ekat liikkeetjo rv17+jotain ja tokasta tunsin jo 15+ jotai. saas nähdä milloin tunnen tästä. minäkin odotan niitä innolla.

Onnea Veeruska-81, Mrs Nobody ja Suski ihanista ultra-uutisista!!
:heart:

Lilleriina olipas sulla alhainen hemppa. syö paljon lihaa, pinaattia ja kasviksia ja muista c-vitamiini edistää raudan imeytymistä ja maitotuotteet taas heikentää.

tsemmpiä Mauahtavaa ja MM- tämänpäiväiseen ultraan!!

Misse81 mulla tuli kans rusehtavaa vuotoa joskus 6+ viikolla.eíkä se ollut edes menkkojen aikaa. ilmeisesti istukka oli niin alhaala vielä tai jotain.

Tervetuloa Tiitiäinen joukkoon ja onnea ihanasta ultra kuulumiesta!!!

hauskaa keskiviikkopäivää kaikille!

-Pi pa re ja kidneypapu 12+5-
 
Heissan pitkästä aikaa!

Täällä palstalla vierailen miltei joka päivä lukemassa kuulumisianne, oma kirjoitteleminen on jäänyt vähemmälle. Välillä tuntuu, että olen jo ihan addiktoitunut tähän palstaan ja töistäkin on pakko päästä tiirailemaan mitä muille samassa veneessä oleville kuuluu. :) Työkeskittyminen on ihan nollassa.

Olin neuvolassa rv 9+ muutama päivä ja tuolloin syke kuului ollen jotakin 160-166 paikkeilla. Luin jostain neuvolan esitteestä, että syke on keskimäärin 177, mutta en nyt ole ihan varma oliko viikkomäärä aivan sama kuin omalla käynnilläni. Huolestuin vähän mielessäni, että oliko oman masuasukkini syke liian alhainen? Syke oli kyllä selvä ja voimakas, että olen yrittänyt olla liikaa panikoimatta.

Sellaisen kysymyksen haluaisin esittää teille, että onko teillä ollut iho-ongelmia? Mulla iho reagoi tosi voimakkaasti hormonaalisiin muutoksiin. Nyt on näppyjä selässä, rintakehässä ja kasvoissa. Ottaa kaaliin, kun naama kiiltää ja on tosi herkkä. Olisko teillä mitään hyviä vinkkejä? Itse olen huomannut (kun joskus stressaantuneena kasvot ovat olleet huonommassa kunnossa), että aurinko auttaa ihon hyvinvointiin. Kun olen syönyt E-pillereitä, niin silloin hormonitasapaino on aina ollut sen verran vakaa, että iho on ollut hyvässä kunnossa. Nyt jo ennen raskautta iho ei taas enää ollut niin hyvä kuin e-pillereiden aikaan, mutta nyt raskaana ollessa vasrsinkin on tosiaan iho-oireet lisääntyneet voimakkaasti! Se on jotenkin tosi ällöä, kun ei huvita itteensä kattoa peilistä.

Mulla on viikon päästä perjantaina np-ultra. Raskauspahoinvointi vähentyi tässä 10 viikon aikana aika lailla ja vaikka sydänäänet kuuluivatkin neuvolassa, niin silti np jännittää...

No tässä tuli asiaa taas hetkeksi. :)

Hassuhöpö78 rv 11+0
 
Hassuhöpö78 ei tarvi huolestua yhtään noista sikiön sykkeistä. mula oli ainakin alimmillaan kun poikaa odotin niin 130-140.

niistä finneistä sen verran että meille taitaa olla tulossa tyttö kun mulla on iho niin hyvässä kunossa, ei ole ollenkaan rasvanen eikä oo mitän näppyjä. silloin kun odotin esioista eli tyttöä niin sama juttu..eli iho hehkeenä, ja silloin kun odotin kakkosta eli poikaa, niin iho oli täynnä näppylöitä ja hiukset ja iho rasvottu herkästi. en tiiä onko kaikilla samallailla.. mutta mulla oli näin.

Laitoin muuten ultrakuvan profiiliin.. laittakaapa muutkin jotka ootte ultrassa käyneet. kohta sit sa alkaa laittaan niitä legendaarisia masukuvia..
;)

 
Schätzchen pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:16 Hassuhöpö78 kirjoitti:
Olin neuvolassa rv 9+ muutama päivä ja tuolloin syke kuului ollen jotakin 160-166 paikkeilla. Luin jostain neuvolan esitteestä, että syke on keskimäärin 177, mutta en nyt ole ihan varma oliko viikkomäärä aivan sama kuin omalla käynnilläni. Huolestuin vähän mielessäni, että oliko oman masuasukkini syke liian alhainen? Syke oli kyllä selvä ja voimakas, että olen yrittänyt olla liikaa panikoimatta.
Mulla oli 144. Koska pidin sitä tosi alhaisena, luin monesta lähteestä paljonko sen piti olla ja sain vastaukseksi, että 120-160 on normaali. En siis usko, että 177 on liian alhainen ;) .
 
Pikana käväisin lukemassa kuulumisenne, alan pian valmistautua lähtemään äippäpolille.. Kiitos vaan tsemppailusta =)
Suoraan sanottuna oon ihan ruikulla kun jännittää niin lujaa!!
Palailen illalla kertomaan mitä näkyi.


-jännittynyt mau ja minimii 11+6
 
Hepskukkuu mammat!

Pitkästä aikaa. oon ollu aikasta laiska kirjotteleen enkä oo kyl paljo käyny lukeenkaan teidän juttuja. Kiirettä pukkaa joka suunnalta.

Täälä on kans käyty ultrassa maanantaina, jollon viikkoja piti olla 10+6 mut olikin sit 10+0. Laskettua aikaa ei muutettu, mut periaatteessa se ois sit 17.12. eikä 10.12. No, samapa tuo... Mut harmillista et vähän piti ottaa takapakkia.

Sykkeestä oli puhetta, niin meillä oli ultrassa n. 150 paikkeilla ja kuulemma oikeen hyvä. Kätilö puhu meillekin et siinä 120-170 välillä se yleensä on näillä viikoilla.

No, nyt rupean siivoileen viimeisen lomapäivän kunniaks.. blaah.

hätähousu ja toukka 10+2
 
Hassuhöpölle ihan pakko antaa vertaistukea, mulla kans pukkaa näppyä naamaan ja yläkroppaan! Ällöä! Poikia kun odotin niin tällaista ei ollut, mulle tulee kans herkästi näppyjä hormonimuutoksista. Ja muutenkin.

Ainut vinkki taitaa olla pussi päähän! Tää ottaa todella päähän! Olen käyttänyt homeopaattista puhdistusnestettä (siis käytetään sisäisesti) ja se ehkä vähän auttaa. En usko että näitä voikaan hoitaa ulkoisesti. Sokerit ja muut vähemmälle, ehkä se siitä... Tietty ihoa täytyy puhdistaa ja hoitaa mutta ei se näppyjä poista.

Mutta jos tämä on hinta tyttölapsesta niin menköön


Suski 12+4

- jolla olo alkaa koheta, pahin väsymys on helpottanut ja turvotuskin pikkasen. Tuntuu että vaatteetkin sopiis taas paremmin. Kohta alkaa ihanan energinen keskiraskaus! Jo sitä on odotettukin
 
mcm
Kävin tänään np-ultrassa ja siellä se kaveri heilutteli. Viikkoja on nyt 11+4 ja pituutta oli 4,7cm. nt oli 1,6 ja sit otettiin vielä verikoe. Laskettu aika pysyi samana. Vointikin alkaa olla nyt hyvä väsymys ja etova olo alkaa olla takanapäin.
 
Schätzchen taas
Eipä tässä uskalla sukupuolta ennusmerkkejen perusteella arvailla, kun Pi pa re:lla oli tytöstä iho hyvässä kunnossa ja Suskillakos se oli päin vastoin :LOL: . Ja kuten joskus aiemminkin mainitsin, niin itse tunnen vain tytöistä oksennelleita ja kaikki poikavauvojen odottajat ovat voineet loistavasti, kun taas jossain ketjussa täällä poikavauvojen äidit kertoivat oksennelleensa ja voineet tytöistä hyvin.
Taitaa olla aika yksilöllistä ;) .
No onneksi se on muutenkin sama (...kunhan on terve).

ON: 2. oksennukseton päivä menossa :D . Väsymys kyllä on edelleen kova, mutta ei kai töissä voi muuta odottaakaan :/ . Tää aina vähän piristää kun lukee näitä teidän juttuja ja kirjoittelee itse. Tehokasta työajankäyttöä B) ...

Toivottavasti Mauahtavaalla on hyviä ultrakuulumisia kerrottavanaan =) ! Niitä odotellessa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:31 Pi pa re kirjoitti:
kiitos Asrai ja Sätseeni ultra tsempeistä. Kävin siis eilen ultrassa, ja kyllä pelotti ihan kamalasti ´kun sinne menin. Voitte vaan arvata että oli itku lähellä kun näin ruudulla kidneypavun ihkaelävänä. ultraaja sanoi vielä että on hyvin liikkuvaa sorttia. =) papu oli 5,9 cm ja vastasi viikkoja. sain monta kuvaakin mukaan.. katselen ja ihailen niitä aina uudestaan ja uudestaan.


Asrai niistä vauvan liikkeistä. Esikoisesta tunsin ekat liikkeetjo rv17+jotain ja tokasta tunsin jo 15+ jotai. saas nähdä milloin tunnen tästä. minäkin odotan niitä innolla.
Ihanaa, onnea ihanista uä-näkymistä! :flower: :heart: Oi että kun tuntiskin jo noilla viikoilla (17+) niitä liikkeitä, siihenkin kyllä on vielä niiiiin pitkä aika... :\|

Onnea myös mcm uä-näkymistä! :heart:

Sätsen, hienoa, että oksuolo alkaa sulla pikkuhiljaa helpottaa! Tai toivotaan, että helpottais lopullisesti! *peukuttaa*

Noista ihojutuista... mullakin on iho aika kivan kukikas, viimeksi tällainen joskus murkkuiässä, eikä silloinkaan näin paha. Otsa on täynnä finnejä ja poskilla on jotain hormoninäppyä. Miehen avovaimolla ekassa raskaudessa iho tosi hyvä, tuli tyttö, nyt tokassa raskaudessa iho kukertaa ja kuulemma on ihan poikaolo. No, mun ystävällä raskausaikana hirveässä kunnossa iho ja sai tytön (kaksi muutakin tyttöä on, mutten yhtään tiedä, millainen iho näissä raskauksissa hänellä oli). Ei kai siitäkään siis voi oikeastaan päätellä yhtään mitään :D Kuten ei sykkeestä, ei oksentamisesta yms. :D
 
Keskiviikkoa kaikille. :wave:

Mulla on täällä jo makaronilaatikko uunissa paistumassa, on sitten valmista kun muut tulee. :p oli ihan pakko laittaa siihen joukkoon herne-maissi-paprikaa ja aurajustoa... :p :ashamed: Se aurajuusto vaan niin kovaa huuteli eilen kaupassa ettei kehdannut ohi mennä. ;) :saint:

Tervetuloa Tiitiäinen. :wave: Lisään sut listaan kun olen tämän saanut kirjoitettua. Tarkista vielä että olen unenpöpperössä laittanut tiedot oikein. ;)

Misse81 kysyi tietääkö pomo töissä... En oo töissä, mut vastaan kuitenkin. :D Mun oli koulussa pakko sanoa kahdelle opettajalle... Toinen ohjaa mun päättötyötä, niin saan sitten kesällekin ohjausajan että saisin syksyksi valmiiksi. Ja luokanvalvojalle piti siksi sanoa, että saisin syksyn harjoittelupaikan sellaisesta missä työ ei olisi fyysistä. Ja mä nyt aloitan syksyn työssäoppimisen sitten erikoisoikeudella jo syyslomalla (joka kestää viikon) niin sitten työssäoppimisjakso loppuu 3-4 vko ennen laskettua aikaa. :D Mutta ihanan joustavia ovat olleet ja kyselleet vointia (niin, kun kesken tunnin juoksee ensin oksentamaan... :whistle: ) ja silleen. =)

Ihanaa Asrai, mä voisin olla sulle melkeen kateellinen. :D Siis kun pääset rattaita katsomaan... Me ei juurikaan mitään vauvalle tarvita, niin jää sitten ne shoppailut väliin... Ainoastaan seisomalauta esikolle rattaisiin ja uusi autokaukalo vauvalle. Muuta ei tarvita kun kaikki on tallessa. Vaikka tuleehan sitä varmaan jotain vaatteita ostettua, kun ne on niin ihania... :whistle: Mutta välttämättä ei tarvita kuin noi pari juttua. =)

Hienoa Pi pa re et ultrassa oli kaikki ok. :heart: Mulla menee just päinvastoin kuin sulla: esikkoa (on tyttö) odottaessa ei juurkaan finnejä tullut, eikä viimeksikään (oisko sitten ollu tyttö, mene ja tiedä. :\| ) mutta nyt... \|O Pahempi kuin teini-iässä. :D Hassuhöpö kyseli vinkkejä ihon hoitoon, mä en nyt tiedä toimiiko tää sulla, mutta mulla pitää kurissa melko hyvin: päivittäin pesen kasvot rasvaisen ihon puhdstusvaahdolla ja pyyhin saman sarjan kasvovedellä, laitan kosteusvoidetta joka on myös rasvaiselle iholle. Kerran viikossa laitan kalvonaamion ja kerran viikossa kuorin kuorintavoiteella jossa on kookosta ja merisuolaa. Toi on normaalioloihin liikaa tuo kaksi kertaa viikossa, mutta nyt se pitää kurissa. Saman käsittelyn teen siinä samassa olkapäille ja käsivarsille, joissa mulla on kans finnejä jopa enemmän kuin kasvoissa. Mulla kesäaikaan tulee aina tehostettua tätä hoitoa, ja nyt aloitin jo ennen kuin ilmat lämpeni. Mulla on aina ollut todella rasvainen iho, ja sen kyllä huomaa. Mutta vaikka väkisin saan itseäni potkia päivittäiseen ihon hoitoon niin se kannattaa - ainakin mulla -. Vaikka pitäishän sitä ei raskaanakin päivittäin hoitaa... :whistle: :ashamed:

Ja

Schätzchen kyseli sykkeestä: Histamiinin syke oli rv 9+0 140. Ja ainakin lääkäri sanoi että kuullostaa hyvälle, ettei mitään epänormaalia ollut. =) Ja ehkä sulla alkaa se kauan kaivattu pahoin vointi helpottaa. =) Hyvähän se ois, pääsee sitten taas hermoilemaan kun ei oo oireita... :D Mulla on nyt viime aikoina ollut hyvä olo, ja piti sitten eilen kokeille (mieheltä salaa... :whistle: ) että saako vielä siihen ovistestiin kaksi viivaa... :ashamed: Tulihan ne. :D Siellä ois vielä yks ovistesti epätoivoisen päivän varalle. :LOL:

Hienoa mcm että kaveri viuhtoi. =) Mä en nyt yhtään muista missä välissä ne niskaturvotusarvon pitäisi olla, kun kirjoitit että otettiin vielä verikoe? :ashamed:

Hassuhöpökö sanoi et on ultra ens viikon pe? Eli 1.6? Mulla sillon kans. :D B)

ON: Tuntuu et vatsaa alkaa turvottaa vaikka ei olisi syönytkään. Kai siellä joku sitten kasvaa. =) Hyvä olo on nyt ollut, väsymys toisinaan haittaa meoa, mut kai siihen vaikuttaa miten on edellinen yö nukuttu... :whistle: Tänään nukuin reilun tunnin ja kun kello soi niin olin ihan pihalla et mikä vuorokauden aika oikein on. :D

Mutta nyt lukemaan vielä hetkeksi kirjaa, ennen kuin muu perhe kotiutuu. =)

Shamandalie ja Histamiini 11+2 :heart:
 

Yhteistyössä