* JOULUNTÄHDET 2006 *

miilukka harmaana
:) =) kyl mullekkin kelpais , ei siinä mitään. mut tosiian ukko pomppais siinä vaihees seinille :LOL: kävin hakemassa ehkäisylaastaritkin joita en ole viel siis kerenny alottamaan kun kunnon menkkoja ei oo ollu.
mut tuskimpa nyt kuitenkaan oon raskaana :/ suurperheenhän mä kyllä oon aina halunnu. 5 tai 6 lasta mut ukolle kuulema riittäis nää neljä. ylipuhuttuu saan sen kyl varmaan joskus viidenteen mut ett jos jo nyt oisin .... niin huh huh. ja tulishan se kyl itellekki vähä äkkii :kieh:
 
SUSSU74 MARMAAA
Voi MIILUKKAA :LOL:
Kävin kans joulukuisia katsomassa..täytyy möyntää tietty haikeus tuli :(
Mut meni ohi.

Meillä Effillä korvatulehdus nyt sitten ja vanhimmalla angiina :(
Mut tyttö voi oikein hyvin ,on nukkunut ja syönyt.
Mulla vaan surkea olo kun noin pienelle antibiootit menee..

Meillä ei noita petitouhuja olla jaksettu kyllä kun muutamaan kertaan ja kun neiti nukkuu meidän välissäkin vielä. :)
Mut kerkeehän sitä sitten joskus ,ehkä vielä.ei oo kyllä hormoonitkaan jyllänneet siihen suuntaan kovasti vieläkään :whistle:

Mut petihommista noihin kotihommiin.. ;)
terv.sussu ja effi
 
Kuukautisista.Minulla on ollut yhdet reilu kuukaus sitten. Alotin heti kun sain minipillerit,niin ne. Nyt ei oo tullu menkkoja, ja raskauden luulossa tehty on testi,mutta on negaa.

Meillä Johanna on päättäny rueta heräilee aamulla jo kuuden jälkeen,ja illalla menekin sitten jo kasilta nukkumaan..Kiva! nyt on useampana yönä heränny kahdesti syömään,tuossa klo 00.30 ja klo5, ja sitten ennen sängystä nousua annan tisua,vaikka ei oo suoranaisesti nälkä,mutta saapahan sitten rauhassa itse hörppiä aamukahvit.


 
Miula on ollut yhdet kuukautiset joskus 2kk synnytyksen jälkeen ja toisia ei ole kuulunut. Tosin omalla kohdalla syy on varmasti nuo pillerit, ei raskaus. Ei kiitos uutta vauvaa ihan heti tähän tslouteen.
Ukko kyllä tuossa ppyheli, että olisi kiva yrittää saada toinen ipana pienellä ikäerolla että jos kes'llä alkaisi yrittämään :eek: Nojoo, en nyt kyllä oikeen tiedä, ihan on jaksamista tämän yhdenkin kiljukaulan kanssa... vaikka eihän se seuraava tulisi vielä vuoteen :whistle:


tinde ja Pyry
 
Mulla on taas ollu uuden vauvan kuume siitä lähtien kun tyttö synty. Tuli heti semmonen olo että: "Vau, tää on ihana. Näitä täytyy saada lisää" :LOL:
Nii me ihmiset ollaan erilaisia ja erissä elämäntilanteessa. :)

Huomenna ois lähtö ikeaan. Jännittää jo kuinka minä sekoan siellä ihanien tavaroitten keskellä. Mies on varmasti hermona jo ensimmäisen vartin aikana ku mulla on tapana aina vähän hösöttää. :p

Milli ja tyttö
 
mamaria
http://irc-galleria.net/view.php?nick=mamaria&image_id=56868549

siellä uusi ihanasti onnistunu kuva meidän Kassusta.


mie olen vähän laiskasti seurannu tätä kaks plussaa viime aikoina. alkoi niin kyllästyttää tuo mitäs nyt palstan kukkoilu ja vattuilu..

silmäsin nyt vaan äkäseen tämänki viimisen sivun, mutta tässäpä vähän meidänki kuulumisia..
Kasperi on nyt täydet 4kk ja liikkuu selällään lattialla jo aika mahoton. saattaa puolikin metriä yhtäkkiä siirtyä. ja karkaa aina vaipan päältä kun yritetään laittaa kiinni :kieh: kyljelleen tykkää kääntyä ja siitä katella päänsä taka jos joku on nin pöljä että sinne menee. ei se tykkää mahalleen mennä ite ollenkaan jos laittaa niin ei se kauaa halua olla. onko sitte niin iso maha. vaikka on kyllä aika lihaksikas niin vaikka onki aika iso niin ei ole lihava.

pelkällä maidolla tuo kasvaa vieläki hurjaa vauhtia. syö reilun desin tunnin välein. yleensä se menee niin että herää, syö desin, leikkii tunnin tai vähän toista, syö desin, laittaa nukkumaan. nukkuu pikku tirsoja nykysin päivisin, kärryssäs itte viiden tunnin päikkärit :D öistä nyt on vähän rutiinit hukassa. eilen meinasi taas aika huonosti nukahtaa. kipuitkua tuli niin että laitoin suppoja. sit sammahti mutat vielä oli vähän levoton uni. hampaita taitaapi tulla kun kuolaakin valuu koko ajan leuka märkänä.

sitä velliä me kokeiltiin tuossa muutama viikko takaperin, mutta alko sitte panttaamaan kakkaa päiväkausia niin antaa olla vielä. ei meillä oo muutkaan vauvat syöny vellejä. menty suoraan nelkuisten soseisiin 5-6 kuisina.. kukaan ole millekään allerginen eikä tullu mitään vaivoja.. :whistle:

vaatteita pitäs shoppailla enempi. meilä siirrytään jo 70-senttisiin ja vähän isompiin. ei noita tunnukaan kaapeista löytyvän vaikka on kolme äitiyspakkauslaatikollista minun ja sisko n vauvan vaatteita.. :/

no eiköhän tässä.. pitääpä alkaa tarkemmin kattella teidän juttuja.. meillä on neuvola tuossa parin viikon päästä.. sitte taas tiedetään millä käyrillä mennään. jätkä on kyllä julmetun paljon ismpi ku sisaruksensa :D


maria ja Kassu 4kk
 
:D Jaahas Miilukalla näyttää olevan samanlaisia mietteitä, kun mulla... :whistle:

Mulla kesti jälkivuotoa kans n.5vko. 7viikolla alko menkat, kesti sen 5-6pvä. Siitä viikko ja taas alko vuoto joka kesti kans 5-6pvä. Vuodot oli just niinku kuukautisvuotoja. Jälkitarkastus oli 9viikolla ja silloin sain minipillerit, joita oli tarkoitus alkaa syömään heti kun seuraavat menkat alkaa... Nyt tuosta viimeisestä kiertopäivästä on mennyt 33pvä, ja normaalisti mun kierto on 24-26pvä. :whistle: Touhuiltu on ihan kiitettävän ahkerasti ja aika pian hommailut aloitettiin synnytyksen jälkeen. Ehkäsynä on käytetty kortsua, mutta muutaman kerran se on "unohtunut" :ashamed:
Täysimetän, joten voihan se olla että hormoonitoiminta on vaan jotenkin sekaisin ja sillä kuukautisia ei vielä ole kuulunut. (Tuohon uskon varmemmin kuin raskauteen)
Mulla ei kyllä ole ollut mitään raskaus oireitakaan, muuta kun huimausta.
Lenniä tehtiin 1v8kk, joten enpä usko minäkään että näin helposti ois tärpännyt. Tosin esikko tärppäs heti... :whistle:
Ensiviikolla täytys käydä röntgenissä poskionteloiden takia. Silloinpa täytyy sitten testi tehdä jos menkat ei ennen sitä ala.

Ollaan aina haaveiltu kolmesta lapsesta, mutta ihan näin pian sitä ei olla suunniteltu. En kyllä yhtään tiedä mitä mies tuumais, jos kolmatta odottaisin. Ei varmaan ihmeempiä. Kyllähän kun kortsu on jäänyt välillä pois, niin tiedossa on ollut että raskaaksikin voi tulla...
Aatelkaas, jos olisin tai Miilukka olisi raskaana, niin meidän uudet vauvat syntyis samana vuonna, kuin nämä Lennit. :D Öö, en kyllä tiedä pitäskö itkeä vai nauraa.... ;)

 
Miilukka harmailee
:LOL: :kieh: mä en muuten aatellukkaan ett samana vuonna olisi tulevakin siinä tapauksessa.... ei hitsi :LOL: :p oisko vähän järkkyy....
mut mullahan oli lennistäkin laskettuaika 19.12 ja miten kävikään kun jätkä synty vasta 3.1 (15päivää yli) eli kyl taitais mennä taas tammikuulle jos nyt oisin tosiaan TOUHUTIPASTA tullu.

siis ollaan vaan 2 kertaa touhuttu,eka kortsun kans ja toisen kerran ukko vetäs mältsyt mahalle :eek: ELI EN VOI TOSIAAN USKOO ETT JOS JOKU PIKKU TOUHUTIPPA on päässy kesken touhujen ett oisin siitä raskaana.... \|O
mut täytyy täs katella :whistle: ei kuulu mitään vieläkään menkka rintamalle....

tosiaan synnytyksen jälkeen mulla ollu parin päivän vuodot ja sit siitä reiska viikko niin oli päivän vuoto..... kai ne oli sit jonkinmoiset menkat...
 
Leenu harmaana
Lumiina ja Miilukka heh... oispa sattumaa, jos oisitte raskaana molemmat ja l.a. taas joulukuulle!!

Tänään kävin papa-näytteessä ja sairaanhoitajaharjoittelija jotenkin "runno" tota alapäätä, oli huitsin kipee, piti ihan ottaa särkylääkettä. Ukolle sanoin sen neuvola session jälkeen et seksiä saat sit ootella kolmen vuoden päähän =) No, onneksi se on ohi ja tuloksia ootellaan sit kolmisen viikkoo.

Neiti on tänään nukkunu useat päikkärit ja sammu yöunille jo kahdeksalta, on kovin väsyny ollu tänään.. Miten lie sit huomenna ku aamulla alkaa 8.30 vauva-uinti. Jännittää...

Juu, täytyy lähtee koisimaan.

Ja Tindelle (olin viimeks jotenkin väsyny, ku laiton nukkumisten kanssa (heh..)) onnea siis nukkumaan menojen kanssa. Täällä onneksi (koputtaa puuta) nukkumaanmenot ei yleensä oo kamalia, pientä kitinää, mut sammuu sit ittekseen hyvin.

Nyt ei muuta, kun kauniita unia!
 
Kävin jo huvikseen( :ashamed: ) katsoon laskettua aikaa ja se ois 13.12, eli tämän vuoden puolelle kerkeis... mulla Lenni meni yli 8 päivää.
Juu, mutta en kyllä usko että raskaana olen. Tosiaan mulla on varmaan vaan hormoonit sekaisin vielä. Normaalisti menkat on ollu tosi säännölliset. Harmi, kun en yhtään muista miten ne meni esikon kanssa... :whistle: Odotellaan ja katsellaan.

Ootkos Miilukka testiä ajatellut tehdä? :wave: :D

Meillä Lenni on edelleen kipeä. Kuumeen ja nuhan lisäks eilen tuli silmätulehdus oikeaan silmään ja tänään hain tipat siihen. Viime yökin meni aikalailla valvoessa, kun Lenni itkeskeli niin paljon. Supon laitoin eilen yöks, mutta enhän mä sitä kunnolla saanut menemään (olen minäkin hoitaja... :ashamed: )
Lennin iho oli myös eilen illalla ihan mahdottomassa kunnossa. Se oli todella punainen ja ihottuma alueet oli koholla ja niitä aristi. Koko keho oli täynnä niitä, pahimmassa kunnossa oli selkä ja siksipä Lenni nukkuikin melkein koko yön masullaan :'(
Ainakin allergiaa varmaan aiheuttaa vadelmat ja mustikat, niitä kun popsin eilen aika paljon. Nyt en kyllä syö pitkään aikaan minkäänlaista marjaa...
Tämäkin ilta on mennyt itkiessä ja maksimissaan Lenni on nukkunut 1.5h putkeen koko päivänä.

Jokohan sitä joutas nukkumaan... :whistle: :wave:

Mamaria, oli kyllä suloinen kuva Kassusta! :heart: :) <br><br>
 
:whistle: kait sitä pittää ens viikol testii hakee jos siltä viel näyttää....


meillä on kans lennillä kuivaa ihottumaa poskissa ja otsassa pääasiassa.pittää laittaa kortisoonii ja heti kun on pari päivää että ei laita niin heti alkaa kukkimaan taas naama.

meijän tuolla 2veellä oli vauvana ihan järkyt ihottumat,aivan koholla naamassa ja kropassa...ettei ois samaa teilläkin nyt lennillä.... mulla ois kuvakin tallessa sillo ku helahti kerran tosi pahaksi saunan jälkeen. ikääki siinä ukolla varmaan just saman verran kun näillä meijän nuorikoilla nyt. voin laittaa sulle kuvan tulemaan jos haluut????
 
Tuli tuosta miilukan ja lumiinan raskauspohdinasta mieleen,että mulla nuo isommat tytöt on kummatkin syntyneet marraskuussa ja se vajaa 13kk ikäeroa. Tosin esikoiselle oli laskettuaika lokakuussa,mutta synty vasta marraskuun alussa.Nyt ovat jo 3- ja 4-vuotiaita.

Johanna nukahti tuossa tunti sitten tissille,ei oo pitkään aikaan käyny niin päiväsaikaan. Mun oli tarkotus viedä se ulos nukkumaan,mutta eipä siitä nyt tullukaan mitään,nostin tytön vain omaan sänkyyn nukkumaan.Toivottavasti ei oo tulos kipeeks. :( pientä flunssanpoikasta kun meillä on ollut. Jospa imetys suojais´:)

 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Lumiinalle :hug: !

On ollu taas niin tohina viikko, että huh, huh. Pääsiäisenä oltiin Kuusamossa mökillä. Kivaa oli. Ostettiin Ninnin vaunuihin sellaset sukset niin päästiin käymään pilkilläki. Sitten Ninni kävi ulkosaunassa mummun ja papan kanssa :D Tiistaina käytiin sitten Haaparannassa Ikeassa ja muutenki shoppailemassa. Eilen oltiin perhe-kerhossa ja siellä oli valokuvaus, saatiin sitten ekat "viralliset" kuvt otettua Ninnistä.

Tänään käytiin sitten ekan kerran vauva-uinnissa, Ninni tykkäs olla. Turhaan jännitin sitä, hyvin menin kaikki vaikka ukko ei päässykkään mukaan. Ninni oli uinnin jälkeen niin väsyny et nukahti heti ku sai vaatteet päälle, eikä heränny vaikka sitte riisuin kotona. Mitenkäs Leenulla meni vauva-uinti?

Ollaan käyty viime viikolla ottamassa b-hepatiitti rokotteen tehoste. Siitä piikistä Ninni ei ollu moksiskaan. Nyt torstaina käytiin sitten 3 kk neuvolassa ja siellä piti vähän itkuaki vääntää piikistä. Siitä ei meillä ainakaan tullu mitään oireita. Lääkäristä ei sitte tykätty ollenkaan ku oltiin jo niin väsyneitä. Oli just päikkäri aikaan se neuvola. Kaikki oli kuitenkin hyvin. Listaan vähän noita painoja ja pituuksia.

Syntymä: paino 3420g pituus 50,5cm
1 kk: 4620g, 54cm
2 kk: 5700g, 57,8cm
3 kk: 6920g, 61,4cm


Nyt pitää mennä kotihommiin!!

Maria ja Ninni
 
Ja taas oltiin tiputtu...

Keskiviikon jälkeen oli eka yö, että Lenni ei itkenyt tunniin-1.5h välein. Oksenti illalla, kun alettiin nukkumaan ja siihen asti itkeskeli kovasti, mutta tuon oksun jälkeen rauhottui ja nukkui yön hyvin heräten vain muutamia kertoja syömään. Nyt täällä on niin hyväntuulista väkeä, äiti isä sekä ennenkaikkea Lenni kun saatiin nukuttua yö niin hyvin :)
Illalla Lennillä taas pullotti nivunen, onneks huomenna on se kirurgiaika, vaikka eivät sitä kuulemma vielä huomenna leikkaa, tutkivat vaan...

Täällä ei ole vieläkään kuukautiset alkanu ja nyt menossa jo kp39 (laskin sen viimeks väärin) En tosin usko että raskaana olisin, sillä oireita ei ole minkäänlaisia. Näistä edellisistä raskauksista oireet on alkanut jo tosi pian hedelmöittymisen jälkeen... En kyllä mitenkään ikävöi menkkoja, joten mun puolesta saa pysyäkkin poissa vaikka raskaana en olisikaan ;)

Nyt täytyy alkaa valmistautumaan äidin luo lähtöön. Sinne tulee tänään pappi keskustelemaan isän hautajaisista.... :'(

Lumiina :wave:
 
Heipat!

Maria-86: kiva, et teillä meni uinti hyvin. Me ei päästy uintiin, kun olen nyt pari päivää tapellut selän kanssa, nostin tyttöä sitteristä perjantaina ja sit napsahti ilkeesti alaselässä.. Ja mies sai sit perjantaina flunssan. Oisin kyllä selän kanssa tapellu uintiin, ku olin niin sitä ootellu, mut sit ku mies ilmotti kuumeisesta olostaan, niin aateltiin jättää ens viikkoon. Harmittaa älyttömästi, mut ei voi mitään, ens viikolla sitten.

Juu, ei pysty kauaa istumaan koneella...

Lumiinalle kovasti jaksamista :flower: . Ja sairasteleville vauvoille tervehtymistä.

Leenu ja Lumi
 
Siis mikä tuota poikaa oikeen vaivaa :/ Käytännössä kitisee melkeempä kaiken valveilla olo aikansa, maksimissaan puoli tuntia herättyään on iloinen ja naureskelee/juttelee/pörisyttelee ja sitten iskee armoton kitinä. Aina ei väsytä, jos vie sänkyyn niin kitisee sieläkin tai saattaa olla hetken hiljaa ja tyytyväinen, muttei kauaa tyytyväisenä kestä. Ollaan seisottu vessassa kun sielä poika jaksaa vähän katsella tyytyväisenä ympärilleen kun sielä ei kovinkaan paljon aikaa vietetä. Samoin välillä keittiö ja makuuhuone saa vauvan tyytyväiseksi, mutta sitä tyytyväisyyttä ei kauaa kestä :( Nytkin oli tunnin hereillä, viisi ensimmäistä minuuttia oli ihanan nauravainen tapaus ja sitten alkoi kitinä olipa hän missä tahansa (vessassa seisottiin joku aika tyytyväisinä) ja nyt sängyssään syö tuttia ja leikkii käärmeellään tyytyväisenä.
Juu, siis olen kuullut että neljän kuukauden iässä vauva alkaa olla KAMALAN utelias kaikesta, mutta herranjumala enhän mie nyt voi sekunnin välein jotain uutta ja ihmeellistä keksiä pojalle ihmeteltäväksi :eek:
Ikenistä ei olla bongattu mitään hampaisiin viittaavaakaan, Pyry ei haro korviaan ettäkö olisi korvatulehdusta, mie en ole syönyt uusia asioita ettäkö olisi miun syömisitä tullut mahavaivoja, maitoa vissiin tulee ihan tarpeeksi tissitä kun ei yhden tissin jälkeen enää halua toista syödä (jos kitisee heti syönnin jälkeen), Pyry ei tunnu kuumeiselle eikä hän ole pahemmin edes tukkonen. Yöt nukkuu ihan hyvin.
Ei tässä muuta mutta hermoa kiristää aika lahjakkaasti kun toinen käytännössä läpi päivän :kieh: Ja sitten kun ukko tulee kotiin on sillä reeniä ja koulu juttuja että minä edelleen sitä kitinää kuuntelen :/

Ja kaiken lisäksi tuntuu kamalalle tuupata tuo tuonne sänkyynsä hengailemaan, vaikka sielä tuntuu taas kerran viihtyvän (ei ollut syli hyvä mitenkään päin, ei lattia mahallaan tai selällään...) :ashamed:


tinde ja Pyry
 
Meillä myös Viivi kitisee välillä ja tuntuu et johtuis ihan vain osaksi ainakin siitä et pitäis saada uusia virikkeitä koko ajan. Tosin nyt näyttäis myös siltä, että niitä hampaita alkaa sitten tulemaan, viilentävää purulelua opetellaan syömään kovasti.

Viivi on kova pyörii lattialla niin kuin koira markkaa tekis, selältä mahallee, massultaa selällee ja sitte ollaanki jo peiton päältä pois. Tänää käytii miehen ja tytön kans eka kunnon lenkki vaunuilla, minun äidin luona kylässä ja yhteensä matkaa kertyi yli 6km. Ihan kiva oli olla kun noin lämmin ilma ja Viivikin nukkui suurimman osan ajasta vaunuissa.

Meillä nuo neuvolakäynnit menee nyt miten sattuu.. Pitäis melkein huomenna soittaa ja kysyä et voiko kaiken muun käydä tarkastuttaa et rokotteille varataa erikseen ajat kun niitä ei viel voi laittaa ku oli kipeenä Viivi. Ens viikolla Viivikin jo 4kk. Hurjaa =)
 
Ihania kuvia teillä :heart:
Pitäis siirtää ukon koneelta tälle koneelle noita Lassin kuvia niin saisin itsekin jonkun vähän tuoreemman kuvan tuonne profiiliin... Me ollaan kyllä oltu aika laiskoja kuvaamaan mutta jos siellä nyt joku kiva ois :whistle:

Lassi on myös aikamoinen kitisijä välillä ja tosiaan sille ei keksi mitään syytä ja tuntuu siltä että pitäis olla vaan kauheesti toimintaa ja leluakin pitää olla koko ajan vaihtamassa kun minuutin leikin jälkeen lelu on jo nähty ja alkaa tympimään :)
Oppis tuo poju nyt äkkiä liikkumaan edes vähän ettei mun tarvis olla tarjoamassa liian kaukana olevia leluja ja hän pystyis itsekin ottamaan uuden lelun jos vanha ei enää kelpaa.
Suht hyvin tuo viihtyy kuitenkin lattialla (kunhan on sata lelua ympärillä) mutta kyllä joka päivään mahtuu ainakin tunti sitä selittämätöntä kitinää joka aiheuttaa lelunvaihto- asennonvaihto- vaipanvaihto- pierujumppa- imetys- kanniskelu- rumban :D
Ja tosiaan joskus Lassikin rauhottuu kun saa möllötellä ainu-pupua tutti suussa sängyssä ja minä ihmettelen vieressä että ootkos sä nyt väsynyt vai mitä ihmettä :whistle:

Me ollaan jouduttu lisäämään noita soseita aika vauhdilla kun Lassille ei tunnu riittävän mikään. 2 viikkoa sitten alotettiin lusikallisella pottua ja tänään meni jo reilu desi bataatti-maissi-sosetta ja melkein puoli purkkia mustikkasosetta :whistle:
Lassi on nyt syöny pottua, porkkana-perunaa, bataatti-maissia ja mustikkaa ja mahakivuilta ollaan ainakin toistaiseksi vältytty.

Ihottuma on jo lähes kokonaan hävinny eikä iho näytä kutisevankaan enää niin pahasti eli 4 päivän kuuri kortisonia on auttanu tosi paljon! Jatkan vielä 3 päivää että tulee se viikko täyteen ja sitten pidetään viikon tauko. Toivottavasti ihottuma pysyykin pois niin ei tarvis laittaa enää tuota kortisonia.

Tinde: Koita jaksaa vaikka kitinä ärsyttääkin! Eiköhän se oo vaan ohimenevä vaihe ja kunhan Pyry lähtee liikkeelle niin keksii itsekin tekemistä eikä äipän tarvi olla kuskaamassa :)
Ja se on kyllä tosi inhottavaa ja vaatii hermoja kun vauva on kitissy koko päivän ja mies käy vaan kääntymässä kotona eikä itse pääse mihinkään! Mä oon muuten hoksannu että Lassi kitisee joskus vaan sen takia ku äipän naama tympii :eek: On monesti heti paljon paremmalla päällä ku isi tulee kotiin tai pääsee näkemään muita ihmisiä ja sehän äitin mieltä parantaakin kun poju kitisee koko päivän ja kun isi tulee kotiin niin on yhtä hymyä :kieh:

Mutta nyt syöpäsen iltapalaa ja painun nukkumaan kun kello taas ihan liikaa...

Pimmi ja Lassi
 
:wave: ei mitään vielkään menkka rintamalle :whistle: viikon viel katon ett jos mitään ei tapahu niin sit testaan. eilen illalla kyl iski kauhee paha olo ja menin jo vessaanki ykälle mut ei mitään sit tullu.... :$

PIMMI: minäki pomppasin tonne vauva-lehen puolelle pitkästä aikaan kirjottamaan (viimeksi varmaan ilmottelin siellä kun synnärille lähin. ihan viimisenä taisin sillo siel huudella muita ;D ) :LOL:

hokasin vaan ett tuttujahan siel oli kun sinäkin näyt siellä myös olevan B)
 
Terveisiä h....tistä! Lähdetään siitä pienimmästä pahasta, ollaan koko perhe siinä hemmetin räkätaudissa. Jarkolla se on vähenemään päin ja isosiskolla ohi, mutta minä ja mies pärskitään kilpaa!

Sitten se kamala osio. Ke iltana tuo tyttö tuli ulkoa sisälle, oli joku maahamuuttajapoika tönäissyt tahallaan metallista pyykkitelinettä vasten ja juossut pakoon. Oli aikamoinen kuhmu. Tyttö valitteli vaan sitä kuhmua ja ajattelin ettei tartte lähtee Jorvin päivystykseen. Torstaina likka lähti reippaana kouluun, mutta kouluterkkari soitti tunnin päästä että pitäis mennä sittenkin lääkäriin, tytöllä on koko pää kipee. No hemmetti, pakkasin Jarkon vaunuihin ja marssittiin koko konkkaronkka terveyskeskukseen. Lääkäri teki tytölle testit ja tyttö sanoi lääkärille, että näkee kaksoiskuvia. Ei kun sittenkin Jorviin!!! Miehellä oli auto, joten mä lähdin räkäisen vauvan ja päänsärkyisen 10-vuotiaan kanssa bussilla sinne. Siihen se kiire loppuikin, oltiin Jorvissa puolenpäivän aikoihin ja lääkäri otti tytön vastaan puoli kolmen maissa! Onneks mies tuli töistä meidän kanssa odottelemaan. Tyttö joutui magneettikuviin ja mies lähti Jarkon kanssa kotiin. Kello oli kuusi illalla kun lääkäri tuli meille kertomaan, että tyttö jääkin tarkkailuun sairaalaan :headwall: :headwall: No jess! Lopulta tyttö oli kasin aikaan osastolla ja minä lähdin kotiin poliisilaitoksen kautta. Piti vielä tehdä rikosilmoitus! Onneksi lapsi pääsi pe aamulla kotiin!!!

Meillä oli kuitenkin ihana ilta, oltiin sittenkin siellä lätkämatsissa! Jarkko oli ollut kiltti kummitädille ja nyt voi huoletta jättää pojan hoitoon, jos tulee tarvetta! Niin ja käytiin perjantaina kattoo yhtä asuntoa, jos vaikka päästäis muuttamaan täältä sittenkin pois!!! Ei mitään niin pahaa ettei jotakin hyvääkin! :D
 
moi!

ihana päivä tulossa,kun nyt jo noin komiasti aurinko paistaa. käytiin jo tunnin verran ulkona,ja Johanna oleili ratteissa,ja otti pikkunokoset,heräs kun tultiin kotiin ja nyt laitoin pinnikseen unta etsimään.

Viime yö meni meillä tosi loistavasti.Johanna nukahti ennen klo21:tä ja heräs vasta klo5 syömään ja aamuun heräs hiukka ennen seitsemää. Äidilläkin on pirteä olo ollu heti aamusta moneen viikkoon! Jospa nämä yöt tästä paranis,mutta eihän tuo yks yö mitään tarkoita!

Laitoin profiiliin tuoreemman kuvan Johannasta. Se on otettu viime viikolla:)
 

Yhteistyössä