Joulutähdet 2005 joulukuun pinoon :)

Heipä hei ja onnittelut täältäkin jo synttäreitään viettäneille ja viettäville.

Meillä oli perjantaina neuvola. Pituutta 106,6 ja ja painoa n. 20 kg. Kuulotesti meni penkin alle. En tiedä johtuiko se siitä ettei Sami keskttynyt vai vaikuttiko parin viikon takainen korvatulehdus asiaan. Joka tapauksessa se pitää käydä uusimassa.

Meillä olisi keskiviikkona pojan pk:n joulujuhla. Paniikkia pukkaa, pitäisi käydä jostain hankkimassa juhlavermeet.
Ajattelin viedä vain kortin kahvihuoneen pöydälle ja läjän lastenkirjoja joista voivat valita kukin ryhmä mieleisensä. Tyhjentelin taas lasten kirjahyllykköä ylimmääräisistä kirjoista.

Meilläkin on jo aika lailla lasten lahjat hankittu, jotain pientä vielä pitäisi keksiä. Isomman joululahjansa lapset ovat jo saaneet :) . Nimittäin kaksi marsua. Nappi ja Nuppe poikamarsut asuttavat nykyään lastenhuoneen nurkkaa.

En mä tiedä tää taas aika moinen vaivais syyskausi ollut. Ensin oli ne tavalliset flunssat ja muut, sitten se mun silmäklinikka episodi ja nyt mulla on sitten vissiin jännetupen tulhedus molemmissa käsissä. Että silleen tk:seen en saanut edes aikaa, joten tieni vie tänään iltapäivästä yksityiselle.

Että semmosta tänne tänään.
 
Pepin uudet mitat on 111,5 cm ja 17,5kg.
Näössä on jotakin eli saattaa olla silmälasien hankinta edessä .
Olen vähän tunnekuohun pyörteissä vaikkei nyt mistään kamalasta olekaan kyse.
Jotenkin vain toivoin, että lapset pääsisivät ainakin toiselle kymmenelle ennen laseja.
Noh, huomenna tietää sitten enemmän ja asiat etenee.
Hassu minä.

Mukavaa viikon alkua kaikille, ensi viikolla jouluaatto :xmas:
 
heipat

Täällä synttärit juhlittu ja oli kivaa =)
Lauantaina kävi suurinosa vieraista.. eilen vielä Tatun kummi lapsineen.

Lahjaksi sai vaatetta, bioniclejä ( jotka on ollut käytössä koko ajan siitä asti kun paketin aukaisi ), pakuganeja ( niitäkin jo pitkään toivonut ), uudet monit ja sauvat, kirjan sekä autoradan.. tuo viimeisin taisi olla lahja isältä itseltään Tatulle ja itselleen ;) :LOL:

Tänään on sitten neuvola ja varmaan mittaileevat ja tekeevät tehtäviä jne.. ensi viikolla sitten lääkärineuvola.
Luulen että poitsun kynän käytöstä tulee sanomista..

Smirelaine: voi, pieniä marsuja =) Meilläkin tuo karvaturri valloittanut kaikki :D
jaksuja noitten sairastelujen/vaivojen kanssa.. ja toivotaan että tuleva vuosi parempi! :) meillä ollut kans koko vuosi yhtä takkua.

Uneton
: onneksi ei kuitenkaan mistään vakavammasta kyse näköön liittyen.. Vaikka tottakai sitä huolehtii.. varmasti miettisin itsekkin.

Kattinkasta
lapsineen mukava kuulla! :hug:

Lähdettiin sitten la iltana vielä yöelämään kun laitettiin lapset nukkumaan.. meitä oli miehen ja minun lisäksi pari minun serkkua sekä toisen mies.
Lapsenvahdiksi jäi sisko ja serkku poika. Oli ihana käydä kun ei tarttenut miettiä että miten pärjäävät.
Alkaa vaan huono omatunto olla kun kahtena peräkkäisenä viikonloppuna ollut ulkoilemassa.

Nyt poitsun kans leikkimään kun typy nukkuu..
 
Heippa hei tännekin!

Uskomatonta, mä selvisin tästä syksystä!! Ja vieläpä melko hyvin, vaikka kyllä on töitä sen eteen tehtykin! Välillä itkun kanssa väännetty koulu- ja harjoittelujuttuja, ollut huono omatunto, kun on ollut vähemmän aikaa perheelle yms. Motivaatio on ajoittain ollut hukassa ja välillä käynyt mielessä, että oonko ihan hullu ja sekin ajatus, että mulla kuitenkin on jo ne lähihoitajan paperit, että mitäs jos... :whistle: No, ei onneksi kuitenkaan kovin usein, tai ainakaan tosissaan noita viimeisimpiä ajatuksia ;) Älyttömän tyytyväinen oon, en ihan oikeesti olis voinut kuvitella suoriutuvani tästä näin hyvin :ashamed: Stressi on ollut koko syksyn valtavaa, jos sitä nyt ainakin jonkun aikaa vois vaan olla ja ottaa rauhassa :saint:

Vaikka joulu tulla kolkuttaakin jo, melkein ovella asti :D Me kuitenkin ollaan niin onnekkaita, että saadaan viettää joulu mun äitin ja tädin luona ja päästään vähän niinkuin valmiiseen juhlapöytään :ashamed: Vielä on mutamia lahjoja hankkimatta ja siivotakin pitäis. Mut se on oikeastaan vaan mukavaa puuhaa (verrattuna koulujuttuihin).

Joonatanin 5v. neuvola oli toissapäivänä, oli kasvanut 13 kuukaudessa vaan 4,5cm ja tasan 1kg, eli pituutta oli nyt 105.5cm ja painoa 17.2kg. Kaikki testit sun muut meni tosi hienosti, vaikka Joonatania jännittikin aika paljon.

Eskariin hakukin olis jo alkanut. Vielä vähän mietitään noitten paikkojen välillä...

jellona, kiitos :hug: Pupu jakselee hyvin :heart: On kyllä lepposa kaveri, aika semmonen laiskanpuoleinen, mut iltaisin saa semmosia loikkaspurtteja et nauretaan sille ihan kippurassa :D

Olipa mukava lukea Kattinkan perheen kuulumisia :heart:

Smirge, kiva kun kävit kirjoittamassa pitkästä aikaa!

Uneton :hug:

Danjuska, ei tarvi huonoa omaatuntoa potea! Pöh, pöh. Mekin oltiin viikonloppuna viihteellä, meillä pidettiin Samin kaverin 30v. juhlat (vähän juhlittiin munkin synttäreitä siinä samalla) ja hauskaa oli! Vaikka monta päivää menikin toipuessa :whistle: Lähinnä väsymyksestä. On se rankkaa :D

Mut jospa sitä lähtis vähän glögin keittoon :p

Onnea taas kaikille 5v. täyttäneille! :flower:

Tulkaahan kaikki kirjoittelemaan, Gerbera, Niiskuneiti, Metku, Tigru, Koivunkäpy, Uneton yms. :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Onpa täällä hiljaista, kaikki touhuaa joulujuttuja varmaan :xmas: Tulkaa jossain välissä jotain kirjoittamaan? Mitä kaikki teette jouluna?

Täällä vietellään joululomaa :) Ihanaa. Aika paljon on tullu kauppoja kierrettyä ja lahjoja etsittyä, viekäkään en ole kaikkea löytänyt :O

Käytettiin pojat eilen parturissa, nyt on taas siistit tukat! Pyysin, että leikkaa ihan kunnolla, ettei tarvi kohta taas uudestaan käydä.

Smirge, mä en vieläkään laittanut sitä hakemusta! 2 kertaa oon yrittänyt soittaa jollekin yhteyshenkilölle, mutta en oo saanut kiinni, tai sit puhelu on ohjattu johonkin ihan muualle :headwall:

Nyt sitten laitoin esiopetushakemuksen, soitin sinne paikkaan, mistä haettiin ja ihanalta kuulosti :heart: Tuttu rehtori ja tuttu paikka (ollaan kumpikin Samin kanssa oltu kyseisellä koululla iltavalvojina, mun isäkin oli aikoinaan, Sami on käynyt itse kyseisessä koulussa 2 ensimmäistä vuotta, kuten myös Samin siskot). Rehtori oli tosi innoissaan ja ihmeissäänkin, että miten aika on mennyt niin äkkiä, että meillä on eskari-ikäinen (ensi syksynä ) lapsi :) Muistan, kun käytiin siellä koululla Joonataninkin kanssa, kun se oli n. 2 viikkoa vanha... Ainoa, mikä tossa paikassa mietitytti oli se, että vaihtuuko henkilökunta paljon, kun se on koululla järjestetty ja joku yksityinen palvelu järjestää aamu- ja iltapäivähoidon, mutta kuulemma kahtena viime vuotena on ollut tosi ihanat ja pysyvät henkilöt, jotka on hoitajina olleet.

Meillä on kummatkin pojat aika yskäisiä ja Rasmuksella äänikin käheenä + aivastelee : / Toivottavasti ei ton enempää kipeiksi tulis kumpikaan!

Mun kaveri tulee tänään lapsineen meillä käymään, kiva nähdä pitkästä aikaa kummipoikaakin :heart: Ajateltiin vähän leipoa pipareita ja torttuja lasten kanssa. Kivaa.

Onnea taas kaikille, jotka on jo 5v. täyttäneet ja erityisesti tämän pvän sankarille Epelin Laurille! :flower:


Jospa sitä pikkuhiljaa lähtis suihkussa käymään ennen ku vieraat tulee!
 
Kiitos huhuilusta Peppi85 :hug:

Me ollaan joulu kotona, äitini on kanssamme :heart: Ja appiukko myös.
Lahjat on ostettu, kinkku sulamassa ja joulusiivo (ei mitään lattiasta kattoon) tehdään torstaina.
Eli valmista on, nyt vaan jännityksellä ootellaan :xmas:

Ihanaa, valkoista joulua saadaan viettää, siitä olen todella iloinen :)

Onnea taas kaikille 5 täyttäneille :flower:

Tulen vielä toivottamaan joulut, tulkaahan kiireiltänne kaikki kertomaan sananen jos toinenkin :wave:
 
hermot tutkittu, eikä niissä onneksi vikaa. nyt sit aletaan etsiä syytä muualta ilmeisesti.

täällä on joku mörripeikko ollu paripäivää, mikä lie viljamiitilla. j tekee hampaita ja valvoo -.- mutta kohta on joulu, paketit pulkassa, kinkku kaapissa ja kuusi sisällä!
 
Jouluinen tervehdys kaikille täältä meiltä :wave:

Jotenki on oma Joulumieli vähän hukassa; eka Joulu lasten kanssa keskenään. Kaikki muistot yhteisistä perhejouluista pyörii mielessä ja saa mielen surulliseksi :(

Ex haluaisi tulla takaisin kotiin, mutta en vaan halua enää sitä riskiä ottaa, että olisin taas pian yksin ja lapset joutuisivat kokemaan saman uudestaan. Ja olen erittäin onnellinen miesystäväni (jonka tapasin pian eron jälkeen) kanssa ja haluan kulkea hänen rinnallaan yhteiseen tulevaisuuteen. Emme asu vielä(kään) yhdessä, haluan edelleenkin edetä hitaasti.

Juliuksen kanssa kävimme kuun alussa neuvolassa ja saatiin lähetteet toimintaterapeutille ja puheterapeutille. Toimintaterapeutille siksi, kun vaihtelee kättä kesken toimintojen, hahmottamisessa oli vähän vaikeuksia ja aikakäsitteet ei ollut hallussa. Puheterapetuille siksi, kun rytmitys koputuksissa ei onnistunut.

Ei siinä mitään, tottakai otetaan kaikki apu ja neuvo vastaan. Vaikka koin alkuun hirvittävää syyllisyyttä siitä, etten osaa edes lapsiani kasvattaa ja antaa tarpeeksi virikkeitä jne. Mutta olen ollut töiden ja arjen pyörittämisen takia niin väsynyt, että kaikki "ylimääräinen" on tuntunut liian raskaalle.

Pituutta Juliuksella oli 112 cm ja painoa 20 kg. Reipas poika on ja nykyään totteleekin tosi hyvin :heart:

PikkuWerneri taas on sellainen sähikäinen, että vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää :) Leikit sujuvat pääosin ihan hyvin yhdessä, mutta sitten ottavat matsia kyllä ihan tosissaankin.

Nyt täytyisi imuroida ja sen jälkeen Joulu saa puolestani tulla :xmas:

Tunnelmallista Joulua teidän kaikkien kotiin!! Olette usein mielessä!

-Gerbera-
 
Hei kaikille!

Oikein hyvää joulua teille kaikille joulutähtösten perheille! :heart:
Myöskin kaikille joulutähtösille synttärionnittelut :flower:
Palailen toivottavasti paremmalla ajalla kirjoittelemaan enemmän kuulumisiamme

:hug: kaikille toivoo seitsikon äiti

P.S. Elinan synttäripäivä on 5.12. kun se näytti puuttuvan listasta
 
Rauhalista ja rentouttavaa joulua kaikille!

Meidän joulu taitaa mennä vähän sieltä tänne päin, A pjasko toisayön, ukko taitaa alottaa nyt, sillä nous eilen myös kuume niin en sit siivonnu, ei vaan enää siihen ynny riittänyt kaiken paistelun lomassa. Onneksi joulu tulee vaikkei paikat kiiltäisikään :xmas:
 
Hyvää joulua tuulisesta Espoosta!

Kävyn
porukoille hyvin pikaista paranemista :wave:

Gerberalla
iso :hug:

Meillä ehdoton lahjahitti oli isännälle ja Samille tullut sähköjunarata! Katsotaan kuinka kauan isännän hermot kestää, kun ei tuo poju oikein osaa vielä ihan oikea oppisesti käyttää sitä.

Peppi, siellä koulussa missä mä olen töissä, on myös eskari. Hoitajat ja lto ovat pysyneet aika lailla samoina. Ainoana miinuspuolena minkä itse näen, on levottomuus. Nykypäivän kouluissa on useimmiten aika levotonta ja se tarttuu herkästi myös eskareihin. Ja meno voi yltyä välillä aika hulvattomaksi.
Mutta yksi äärettömän hyvä puoli on se, että yleensä sen koulun 6. luokkalaisista tulee tavallaan eskareitten kummeja ja se 6. opesta tulee myös mitä todennäköisemmin myös eskareitten ope. Jolloin vanhemmilla on hyvä tilaisuus tutustua tulevaan opeen jo hyvissä ajoin jolloin samanlaista alkukankeutta ei ole kuin yleensä. Vaan oppilaat, vanhemmat ja ope ovat jo tuttuja keskenään.
 
Viimeksi muokattu:
Joulupäivän iltaa.

pikaiseen nyt jotain raapustan. ensi viikolla yritän enemmän kun olen yövuoroissa.

Ihanaista joulua kaikille tähtimammoille ja perheille tasapuolisesti. :xmas: olette tärkeitä.

synttärionnittelut kaikille 5-vuotta täyttäneille. :flower:

Gerbera, iso :hug: . Exäsi huomasi että aidan toisella puolella ei ole sen ihmeellisempää toi elämä. ärsyttäviä noi MIEHET. :kieh: Ja voin todeta että ei sinussa lapsen kasvattajana taatusti mitään vikaa ole. Mikkiksen kanssahan me olemme käyneet smaojen asioiden tiimoilta jo pitkään vääntöä ja käytiin syksyllä toimintaterapeutillakin. kun ei tosiaan ottanut pojasta selvää kummalla kädellä tekee hommat jne. pk:ssa on ollut jo reilun vuoden kahden paikalla. joten meillä ne asiat on vielä huonommin kun ei kaksi aikuista ossoo 'kasvattaa'. eiköhän nuo pojanviikarit hommat joskus opi. joten ihan rauhassa ota kaikki tarjotut palvelut vastaan. :)

Meillä ei ollut mikään runsaslahjainen joulu mutta sitäkin antoisampi. oltiin miehen kanssa ostettu Wii koko perheelle yhteiseksi. muuta ei ostettukaan. tai toisille ostimme muutaman lahjan. pojat sai villasukkia ja lapasia sukulaisilta sekä lautapelejä + Mikkis yhden ison palapelin. osa lahjoista on vielä mummolassa. Wiitä ollaan pelattu urakalla tänään ja eilis ilta. kivaa on. kaikki osaa jotakin.

jeps, mut nyt hetkeksi miehen viereen köllii. huomenna olis vielä aamuvuoro. :wave:
 
Hellou!

Oltiinpas me oltu kilttejä, lahjojen lukumäärästä päätellen siis :whistle: Pojille mieluisimmat tais olla Rasmuksella lentokone ja Make-rekka ja Joonatanille nivelbussi ja lego lentokone. Ja yhteisenä tommonen kauppasetti ja Sonic-peli pleikalle. Toki muutkin olleet mieleisiä, noilla vaan on tullut leikittyä eniten.

Me saatiin yhteisenä lahjana Samin kanssa iso matkalaukku, jonne pitäis mahtua koko perheen tavarat, pakko lähteä ens keväänä reissuun ihan senkin takia, ettei enää tarvi matkalaukkua mistään lainata, kun on omakin :whistle: Sit saatiin ihanat pussilakanasetit ja vaikka mitä kivaa ja tarpeellista :heart:

Eilen oltiin siis mun äitillä ja tädillä (asuvat samalla pihalla) ja joulupukkikin kävi siellä. Tänään ollaan oltu kotona ja leikitty leluilla yms., ulkoiltu ja iltapäivällä mentiin Samin äitin luo syömään.

Unirytmit on menneet vähän sekaisin, pojat taitaa vasta just nukahtaa, eli illat on venyneet, Joonatanin kohdalla aamut on alkanut siitä huolimatta normaaliin aikaan, kun on ollut kaikkea kivaa ja jännittävää tiedossa niin ei oo malttanut nukkua, Rasmus on onneksi nukkunut 1-1,5h pitempään, kuin normaalisti.

Smirge; kiva kuulla! Toi koulu, mihin haettiin eskaripaikkaa, on 2 luokkainen, tai siis siellä on eskarit + 1 & 2 luokat, eli pieni koulu kyseessä. Tiedät ehkä, mistä koulusta puhun? Se siirtyy just silloin tohon "uudelle" alueelle, kun J aloittaa koulun, joten siinä mielessäkin olis kiva, jos sinne pääsisi, niin olis tuttuja, jotka aloittaa koulun samaan aikaan ja rehtori ja osa opettajistakin varmaan myös tuttuja. Pehmeä lasku olis (ehkä) siinä mielessä, ettei noin pienessä koulussa välttämättä samanlaista levottomuutta ja vilskettä ole, kuin tavallississa alakouluissa (1-6lk).

kuusikon äiti, kiva, kun kävit kirjoittamassa! Uneton voisi muokata listaa, jos jossain vaiheessa ehtii? Tai sit se, joka aloittaa tammikuun pinon :) Mitä teille kuuluu?

Koivunkävylle ja Gerberalle: :hug:

Pojatkin taisi nukahtaa, jospa sitä kattois telkkaria hetken tai menis sänkyyn itsekin jo lueskelemaan... Hyvää joulunajan jatkoa/Tapaninpäivää kaikille tähtösille perheineen! :heart:

Ja onnea kaikille 5v. täyttäneille + tämän päivän sankarille Wilhelmiinalle erityisesti! :flower:
 
Pikainen tauti oi onneksi, eilen enää tuntui maha kireeltä.

On muuten jännä miten eri paikoissa suhtaudutaan erilailla kaksikötisyyteen. v on nimittäin kaksikätinen(tai kai kaikkien muidenkin on...) ja kuulema niin kauan kun keskilinjan ylitys onnistuu molemmilla käsilla asia ei haittaa. Viljamihan teki yhteenaikaan niin ettäkun tuli keskilinjalle niin käsikin vaihtui. se taas on piirre mikä kielii ongelmista, älkää tosin kysykö millaisista.

Lahjat oli mieluisia ja niitä oli ehkä jopa liikaa vaikka tais vajaa 30 pakettia olla yhteensä.
 
Eilen kävin tuon Janeten kanssa kattomassa leffassa megamind leffan ja pakko se on sanoa että tosi hyvä oli :D

Tänää on meidän Janeten 5v syntymäpäiväkin ja myös käydään 5v neuvolassa tänään aamusella.Tuun sit kertomaan tuoreet mitat.
 
Tervehdys!!!
Ja nämä tunnukset ne näköjään aina muistaa, vaikka muut tunnukset aina unohtuvat! :)

Onnea täältäkin kaikille viisi vuotiaille joulutähtösille! Meilläkin siis juhlat juhlittu -ja Peppi ne muistikin:flower:- ja topakka viisi vuotias kasvamassa. Lauri on innokas luistelija, hiihtäjä ja legoinsinööri! Aleksin (jo 3vee) kanssa leikit sujuu joskus hyvin ja joskus vähän huonommin :)

Kuten muutama muukin Lauri kävi syksyn aikana pari kertaa toimintaterapiassa, kun kätisyys vielä vaihtelee. Lausunnon mukaan motoriikka ei ole vielä niin hyvin hallinnassa, että kätisyys olisi voinut edes vahvistua! Eli harjoitellaan rauhassa... Meillä neuvola vasta tammikuussa ja kovasti toivon, että päästäisiin puheterapiaan harjoittelemaan R-kirjainta, kun Lauri ei sano vielä R:ää ollenkaan. Eskariin Lauri on menossa ensi syksynä, jos ei neuvolasta/päiväködista asiaan ole muuta sanomista. Ja gerbera-kulta, ei nuo terapiat mittaa sinun onnistumista äitinä vaan tarkoitus on auttaa ja tukea lasta. Olet varmasti maailman paras äiti lapsillesi!

Muuten ei meille kuulu ihmeitä. Tasaista tahtia mennään talvea eteenpäin. Olette mielessä kaikki! Hyvää uutta vuotta, todennäköisesti seuraavan kerran olen äänessä ensi vuoden puolella :hug:
T:epeli
 
Öitä.

Kolmen yön putki tässä menossa, kohta puolivälissä. vuodenvaihteen olen sitten vapaalla.
Pojat lähtivät tänään aamulla mummolaan muutamaksi yöksi, niin ei tarvitse miettiä heidän hoitojuttuja ja saa itse nukuttua rauhassa. torstaina iltapäivällä haen sitten heidät takaisin kotiin. =)

Meidän joulu meni mukavasti. aattona pistettiin ittemme pakkaseen haudoilla käynnin ajaksi. saunottiin. minun vanhemmat tulivat meille illaksi syömään ja lahjoja avaamaan. lahja röykkiö ei ollut mikään iso, mutta sitäkin mukavampi. ostettiin yhteiseksi wii, jota ollaan pelattu urakalla viime päivät. Jokaiselle on löytynyt oma lajinsa ja osa jutuista on vielä kokeilematta. pojat sai lisäksi lautapelejä ja vaatteita. mummolasta taisi tänään löytyä vielä loput lahjat. leluja luultavasti.
joulupäivän ja tapanin olin aamuvuoroissa. tapanina käytiin tuttavaperheen luona kylässä. oli mukaa ilta.

uutena vuotena ollaan ihan kotosalla perheen parissa. hektisen syksyn jälkeen on ihanaa vaan nauttia yhdessä olosta ja touhuta omia juttujaan. :) tehdään hyvää ruokaa, näillä näkymin pikkupizzoja ja saunotaan sekä ammutaan muutama raketti. Miikan synttäreitä sukulaisten kesken vietetään sitten viikonloppuna. sekä kaveri synttärit loppiaisiltana.

epeli, mukava kun kävit kirjoittelemassa. :) tulehan vuoden alussa uudestaan kirjoittelee.

käpynen, juu varmaan toi keskilinjan ylitys oli se juttu jonka takia miikka ainakin kävi siellä toimintaterapiassa, koska sitä ei välttämättä aina tapahdu. vaihtaa siis kättä kun pitäis vasemmalla puolella tehdä. Minusta Mikkis kokonaisuudessaan kehittynyt hirmuisesti koko tämän vuoden aikana. rauhallisuutta tullut ja taidot karttuneet.

kovasti toivon ettei viikonlopuksi tulisi hirmuisia pakkasia niin päästäisiin luistelee. käytiin maanantaina ostaa Aksulle uudet luistimet. käytettynä tulleet hankasivat jalkaa. ja näköjään kokoa isommatkin oli ostettava. vein tänään ne terotettaviksi, niin torstaina jos hieman pääsisi poika testaa. vielä kun oppisi itse laittaa ne hyvin kiinni niin voisi itsenäisesti käydä luistelee lähikentällä. mut siihen voi vielä mennä vuosi, että onnistuu.

Kaikille synttäreitä viettäneille ja tuleville sankareille hirmuisesti ONNEA!! :flower: :heart:
Meillä on tarkoitus luultavasti että Mikkis saa päättää mitä tehdään oikeena synttäripäivän iltana. eilen halusi mennä ainakin keilaamaan. =)

rauhaisaa vuoden vaihdetta kaikille, jos en enää tule kirjoittelee. :hug:
 

Yhteistyössä