JOULUTÄHDET 2005 Lokakuun pinoon!

Aivan ihanaa Ametisti, kun olit pitkästä aikaa käynyt kirjoittamassa! Tosi kiva lukea teidän kuulumisia :hug: Totta kai sut muistetaan ja ollaan tosiaan joskus huhuiltukin :wave: Toivottavasti laitoit nyt tietokoneen muistiin tai muuhun hyvään talteen tunnukset, että voit toistekin tulla kirjoittamaan :)

Koivunkäpy, paranemisia edelleen teidän porukalle!

Uneton, ootteko koko porukka syyslomalla vai vaan sinä ja lapset? Mäkin haaveilen syyslomasta... Vaikka olihan tässä se yksi pitempi viikonloppu meillä lomaa, mut silti :D

Täällä jo vähän parempi olo, mulla ja Jontullakin. Olin tän pvän koulusta pois, huomenna pakko taas mennä. Joonatan on huomisen vielä kotona, on se kuitenkin sen verran väsynyt ja kipeän oloinen vielä tänään ollut.

Meidän rotanpoikaset lähti eilen kasvattajan luo, 2 niistä jäi kyllä meille :heart: Toivottavasti kasvattaja haluais taas pian uuden poikueen teettää, luulen vaan, ettei tällä enää toista teetetä, joka nyt poikaset sai ja noi pienimmät sijoitustypyt on siinä iässä vasta muutaman kuukauden (reilu) päästä. On niitä vaan ihana hoitaa :D Oon vähän hassu ;)

P.S. JEE, päästiin edes toiselle sivulla :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Kukun täällä vielä, kun menin juomaan kummipojan juhlissa ehkä pari kuppia liikaa kahvia :)

Lillukalle hurjasti onnea odotukseen :heart: sulla on la Martan synttäripäivänä :heart:

Ametisti niiiin hienoa lukea teidän kuulumisia, kiva, että tunnukset löytyi!

Paranemista sairastupiin :hug: meillä kans vähän räkätautia ollut, muttei kuumetta. Mulla ja Martalla vaan, että ei ole haitannut koululaisen ja kerholaisen menoja :) Otto aloitti viime viikolla sen pikkueskarit-kerhon avoimessa päiväkodissa ja kerhoilee nyt siis 4x vkossa. Tykkää ihan hirveästi tuosta pikkueskareista, en tiedä, johtuuko sitten tuosta nimestä -:D- vai siitä, että siellä ulkoillaankin ja että siellä kaikki ovat tänä vuonna 5v. täyttäviä, Otto taitaa ollakin nuorin, mihin nää meidän tähtöset (paitsi tammikuun alkupuolella syntyneet :)) saakin tottua :D

Peppi joo ihan uskomatonta tämä ajan kuluminen! Ihanaa nähdä toisen kehittyvän ja muuta, mutta olis toisaalta niin kivaa, kun se pysyis kauan tuollaisena mun pikkuisena :heart:

Täälläkin on ens vko syyslomaa. Lauantaina mennään piknik-risteilylle lasten ja mun äidin kans. Tänään kerrottiin heille (tai siis kyl mun äiti ties siitä jo ennen:LOL:) ja olivat tosi innoissaan, vaikkei tuon isommasta reissusta olekaan kysymys :) Mies menee illalla 30-veejuhliin, mihin en ollut pikkumurusen kans tervetullut ;) niinkuin me nyt oltais sinne kovin pitkäks aikaa menty/niinkuin olisin siellä kännit vetänyt, mut kaikkihan saa tietty omista juhlistaan päättää =)

Nyt kokeilemaan, josko uni tulis noista kahveista huolimatta...

Hyvää lokakuun loppupuolta kaikille :heart: Ihanaa, että tosiaan päästiin edes toiselle sivulle!!
 
Moikka!

Yöhommissa olen. ykis yö vaan ja sit alkaa se odotettu loma/vapaat. ihanaa, ihan hirmu ihanaa. :D

Mulla on täällä musta labradorinnoutaja narttu seuranani. mukavaa kun ei tartte ihan itsekseen valvoa. :)

Ametistista, todella mukava kuulla pitkästä aikaa. :) toiv. tunnukset nyt pysyis tallessa ja voit useammin kírjoitella.

Meille ei vielä tänä syksynä koiraa tullut, kun hieman olin myöhässä liikkeellä, mut kevättalvella sitten näillä näkymin ihan omakin koira saadaan. Mikkis jo kyseli illalla että eikö tämä koira voisi jäädä meille. mutta on vaan kaverin koira, jonka pojat myös olivat illalla varmistaneet että tuleehan kaveri takaisin. :)

Huomenna yritän hieman nukkua, vaikka Mikkis onkin kotona ja Aksukin pääsee jo 12 koulusta. sit lupasin hakee kaverin pojan päikkäristä puol 1 meille, että pojat saa kaverin. joten ilta menee ihan kotona oleillessa ja rauhallisesti lomaan valmistautuen. Aksulla on illalla kaverinsa synttärit. lauantaina tehdään ainakin pihahommia sekä käydään kaverin tytön 1-vuotis juhlia viettää, mitkä jäi viime viikonlopulta välistä, kun olin kipeä. keilaamaan mennään jos halutaan ja sit jos saunois. ensi keskiviiikkona lähdetään sit keravalle päin serkkuni perheen luo. ollaan siellä pari yötä. suunnitelmissa käydä hoplopissa ja uimassa. katsotaan sit mitä tehdään. :)

meillä tosiaan minä olin kipeä, muut melko hyvin säästyneet taudeilta. toiv. ettei kukaan nyt lomaa vasten sairastukkaan.

jeps, mut nyt täytyy mennä..hommat kutsuu. ihanaista viikonloppua kaikille :hug:
 
Peppi85 minä ja tytöt vain :) Eikä mullakaan ois muuten, mutta sattui juuri sopivasti arkivapaat (kun viikonloppuna olen töissä)loppuviikkoon + keskiviikon sain tunneilla tehtyä sisään.
Huomenna lähden lasten kanssa 22h risteilylle :heart:
Loppuloma köllötellään ihan kotosalla :)
Onnittelut opituista taidoista :flower:

Kovin on pimeää, märkää ja likaista. Pikkupakkanen ja lumi ois tervetullutta...

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)
 
Juho vilkuttaa kaikelle XD
Ja hällä on myös toinen palli poissa, r.i.p sille. kuulemma jos asia häiritsee häntä niin voidaan laittaa implantti, mut täälläpäin kuulema erittäin harvinaista että kukaan tahtoo moisen. sanoin lääkärille että asiaan palataan joskus 15v päästä sit, koska se on asioita josta tääpiö päättää itse.

Ensi viikolla polkaistaan käyntiin synttärirumba ekoilla kaverisynttäreillä.
Joululahjoja on tullu jo osteltua ja pojille on synttärilahjat jo :D

Lamailijoille(tai lomailijoille) hyvää lomaa! tänne sais lunta tulla lisää..
 
Viimeksi muokattu:
Meillä kävi i-h-a-n-i-a vieraita tänään :heart: Jellona poikiensa kanssa. Oli taas niiiiin kiva nähdä ja pojillakin riitti vauhtia ja vaarallisia tilanteita :whistle: Mitä nyt Rasmus tippui Joonatanin parvisängyn liukumäestä pää edellä lattialle ja sai kivan mustelman otsaansa :D Siitä huolimatta todettiin Jellonan kanssa, että on pojat vuosi vuodelta rauhoittuneet :) Nyt me äidit saatiin suurimmaksi osaksi rauhassa kahvipöydän/sohvan äärellä jutella ja vaihtaa kuulumisia, kun pojat leikkivät keskenään :)

Tänne ei kiirettä kummempia kuulu. Koulussa pitää kiirettä, pääsääntöisesti ollut pitkiä koulupäiviä ja vaikeita tenttejä (ensi viikolla 2). Lukemista sis riittäisi. Motivaatio vähän hukassa : / Oon saanut tenttimuistiinpanot sentään kirjoitettua laajasta koealueesta, vielä kun jaksaisi päntätä ajatuksen kanssa |O Ensi viikon jälkeen alkaakin taas työharjoittelu, tällä kertaa päiväkirurgia osastolla...

Vihdoin, 2 viikon jälkeen, toivuttiin siitä kamalasta vatsataudistakin! Olihan aikakin. Sunnuntaina oltiin kaikki jo kunnossa.

Siru, mitäs kivaa ootte syyslomalla tehneet? :) Onko Lotalla ollut lomaa koko viikko?

Uneton, millaista oli laivalla?

Koivunkäpy, ihana Juho :heart: Miksi toinen kives poistettiin, en nyt muista... Koskas Juholla onkaan 1v. päivä?
 
Tänää oli sitte ne kuvaukset siellä helsingissä clamos mallitoimistossa.Yllättävän hyvin sujui vaikka Juliuksen oli tosi vaikea pysyä paikoillaan.Hän oli melkee kokoajan tulossa päälleen tuolilta alas jos ei sitten hyppiny siinä tuolilla,mut saatiin kuiteski hyviä kuvia aika kiva määrä :)

Meijän Janette osaa jo hyvin kirjoittaa ja laskemisestakin tykkää kovasti.Hän osaa laskea jo ainakin 100 jos ei pitemmällekkin.Aakkosetkin sujuu jo hyvin.Laulamisestakin tykkää kovasti.

Mut nyt ei jaksa enempää...nyt sänky kutsuu
 
Viimeksi muokattu:
Viimeinen päivä tätäkin kuuta, tulkaa kaikki vielä kirjoittamaan jooko :wave: =)

Meidän risteily meni hyvin ja tytöt tykkäsi kovasti matkasta :) Kivat leikkipaikat ja muut oli lapsille :)
Iso laiva, voi että!

Syysloma sitten tänään päättyy ja huomisesta eteenpäin arki rullaa taas tavalliseen tahtiin.
Ollaan kaikki aika köhäisiä ja nuhaisia, saas nähdä kaunko vielä kestetään terveinä.

Aivan upea puku Saaralla ja mahtava kakku, Danjuska :wave:
Onneksi pääsit savoon ja takaisin ;)

Peppi85, ihania kuvia sinulla <3 Mites teillä muuten?

Jokos kävyn tuvassa voidaan paremmin?

Mites Gerberan syksy on mennyt, Niiskuneiti kuinkas teillä voidaan?
Lillukka, Jonna, Taivaanvuohi, Kati ja kaikki huhuu :attn: =)
 
Heippa hei!

Täytyypä tosiaan näin vikana pvänä vielä tulla kirjoittelemaan, ennen kuin siirrytään marraskuun pinoon ;) Uneton :wave:

Mä oon viettänyt koko viikonlopun täällä sisätiloissa :headwall: Ens viikolla 2 tenttiä, joista toinen huomenna (näyttökoe, koko pvän kestävä ja case: t oli melko haastavia, sen takia ne varmaan annettiinkin meidän tietoon jo etukäteen, ei sentään saatu tietää, mikä case sattuu just omalle kohdalle, niitä on yhteensä 13 ja kaikki tosiaan vaikeita, kääk). Koko eilisen tein tenttimuistiinpanoja, tänään pitäis ne ihan ajatuksen kanssa vielä lukea ja käydä läpi niin olis edes mahdollisuuksia olla nolaamatta itteään, kun koko muu luokka katsoo vieressä ja arvioi + ihan omat opponoijatkin on. Toivottavasti kohdalle sattuu hyvä työpari :LOL:

Sit torstaina olis vielä lääkehoidon tentti ja se on tosi vaikea. Siihenkin saatiin lukuohjeet, mutta alue on niin laaja, etten tiedä, miten muistais ja ymmärtäis kaikesta kaiken :O Huh.

Sami lähti taas poikien kanssa jonnekin lastentapahtumaan, pakko ruveta lukemaan, kun kerran on mahdollisuus ja aikaa.

Uneton, kiitos :hug::heart:

P.S. Artulle hyvää nimipäivää!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Minäkin hieman kirjoittelen viimosen päivän kunniaksi...on myös viimonen vapaapäivä siis periaatteessa loma loppui jo eilen, mutta täksi päiväksi pyysin vapaapäivän,niin sain koko viikon lomaa. :)

Pojat pelaa pleikkaa ja mies meni korjailee meidän kakkos autoa että pääsis katsastuksesta läpi.

meidän loma on mennyt hyvin. Keravalla oltiin ke-pe. keskiviikkona vietettiin serkun ja pikkuserkkupoikien kanssa reilut 4h vantaan hop lopissa. äärimmäisen kivaa oli. pojat hiki päässä touhusivat. torstaina piipahdettiin jumbossa ja ilta vietettiinkin pepin perheen luona, niin kuin hän jo kertoikin. meillä kaikilla oli niin mukavaa. =)

perjantaina tultiin kotiin, illalla mies ja Aksu kävivät uimahallissa ja minä Miikan kanssa kaupassa. lauantaina touhuttiin kotihommia niin kuin myös tänäänkin. :)
tänään ei haitannut meidän nukkumisia yhtään toi talviaikaan siirtyminen...Miikka nukku kellon ympäri vanhaa aikaa puol 10 ja Aleksi jonnekin 9 tienoille. ihan hienosti siis.

Huomenna alkais arki taas ihan normaaliin tapaan. mulla iltavuoro, mummi auttelee Aksun kanssa niin ei tartte olla itsekseen koulun jälkeen. Loppu viikko onkin aamuvuoroja mulla. miehellä kun menee illat aika pitkiksi ennen kuin on kotona. ensi viikonloppuna olis taas yhden yön hesan reissu tiedossa koko poppoona, kun miehen sisko valmistui oikeustieteidenmaisteriksi muutama päivä sitten niin lauantaina olis juhlat. :)

pepille, kovasti tsemppiä ensi viikkoon, kyllä sie onnistut. :hug:

uneton, toivottavasti ei tauti tulis kuitenkaan teille. ei ole kivaa.

muutkin kirjoittelemaan vaan. :wave: minä surffaan hetken netissä.
 

Yhteistyössä