**JOULUTONTUT 2008 - heinä-SYYSKUUSSA**

Ensimmäinen joulutonttu Emilia täyttää tänään jo 1-vuotta :heart: Tuntuu että aika on mennyt hurjan nopeasti. Meillä ei vielä edes kontata mutta yritys on kova. Liikkumaan lähteminen tulee hieman Emilialla perässä mutta aikaa on ja kaikki muuten kunnossa. Fysioterapiassa käydään vähän opettamassa neidille liikkumista.
 
Onnea Emilia! Miten aika voi vierähtää näin? :)

Meillä myös 9kk plakkarissa perjantaina ja kovaa on ollu kehitys. Nyt testaillaan miten se seisominen onnistuu ilman käsiä, siis hetkittäin vaan. Minä ihan kauhuissani että ei ihan vielä olis tarvis lähtee liikkeelle kävellen. Meillä tällä hetkellä käytössä karhukonttaus, semmonen peruskonttaus jäi vissiin kahden päivän jälkeen. Katos kun pentu honas että näinhän pääsee vielä nopeempaa :heart: .

Minä olen ollu töissä puolisentoista kuukautta ja isäntä on ihan innoissaan kotona olemisesta. Ja myöskin ehtinyt ääneen ihmetellä miten mä olen kerenny tekemään kaikki. Hymyilyttää ja varmasti mies saa perspektiiviä siihen millasta siellä kotona oikeesti on olla.

Siellä on ihana syksyinen keli mutta ulos ei nyt mennä kun poika flunssassa. Nautitaan vaan yhdessäolosta sitten sisällä. Kaikille mukavaa sunnuntaita!
 
Tara Täällä myös vähän tökkii nuo perunakuutiot :wave: :D ...Ja muutenki on nyt viimepäivät ollu huono syömään...luulen, että hampaita on ylös tulossa :|

Meillä on 9kk neuvola lokakuussa (edellinen oli 6kk)...Kiva nähä miten Miia on kasvanu =)
Vaatteita käytetään 74cm...et varmaan alkaa ton pitunen olemaan...

Töihin olen palaamassa ens kuussa. keikka luontoisesti :D Virallisesti oon hoitovapaalla ainaki ens syksyyn :whistle:
kattoo nyt miten sitte jatko, kun on vähän tuota "kuumetta" :heart: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ;)

Taaperokärryn kanssa kävellään eteenpäin :D

vauvis ja Miia 8.5kk
 
Hei, tein loppuvuodeksi uuden pinon http://kaksplus.fi/keskustelu/t1532237, josta löytyy linkkinä myös tämä ketju :)

Kiva oli kuulla kuulumisia pitkästäaikaa :wave: Nepsus, KeuKeu, Tara84 jne. Lähestytään jo huimaa vauhtia vuoden ikää kaikki :eek:
 

Yhteistyössä