Juhla ahdistus... Postissa tipahti kutsu...

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Hattara-Auroora, 02.07.2009.

1. Hattara-Auroora

Hattara-Auroora Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.04.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuli kutsu kahden kaverini valmistujais juhliin. He ovat kämppiksiä ja pitävät yhteiset juhlat. Toisesta tuli pukuompelija ja toisesta nuoriso-ohjaaja. Mulla ei ole mitään päälle pantavaa enkä keksi mitään lahjaa kummallekaan!!!
    Ehdotuksia otetaan vastaan! Juhlat on jo ylihuomenna! Hassua että laittoivat oikein postissa kutsun vaikka vieressä asuvat ja oli jo soittamalla kutsuttu.
    Mutta enhän minä tajunnut että he pitävät oikein hienot juhlat kun kutsussakin mainittiin että juhlava pukeituminen ja että kutsu on kahdelle.. Otan tyttäreni avecina :D

2. hmm

hmm Vieras

mä tässä just kans pähkäilen häälahjaa ja mietinkin et onko liian pieni lahja jos ostaa iitalan viinilasit ja viinipullon vielä..kun en nyt oikein keksi et mitä muuta vielä lisäisin..huoh

3. Tallu -

Tallu - Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tässä on linkki edullisiin häälahjoihin, mutta jospa se auttaisi keksimään lahjaa myös valmistuneelle: http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?a28becc3-e9c2-4dfd-8922-260d5f7302db

4. Nipsukka

Nipsukka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.04.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    olisko joku picnic kori pöljä idea?

Jaa tämä sivu