Jumankauta mikä tonttu mun lapsen pph on!!!

Heillä oli tossa viikkositten perhepäivähoidossa kuvaus. Tänään tuli kuvat. Kuvaus aamuna kun vein lapsen hoitoon niin annoin kuvausvaatteet jotka olivat pussissa ja kamman että nämä päälle ja tukka kammataan. pph ymmärsi, ainakin luulin. Tänään kun sain kuvat ja katsoin niin oli lapsellani kuvissa päällä t-paita , villapaita ja niiden päällä tämä mekko joka piti kuvaan laittaa..siis se jätti päivävaatteet alle..huoh..olen niin pyhäävihaa taas täynnä. en kyllä pidä noista yhtäkään. OLi ihania kuvia mutta kun vaatetusta katsoo nii.. |O eikö tuo nyt olis sanomattakin selvää ettei mekon alle jätetä villapaitaa!!!!
 
mun sisko on kierätävänä noissa kaupungin pph porukoissa. näin on jollain käynyt ennenkin ja se kuvauspaikka joka on kuvannut niin on anatanut kuvauttaa lapsen ilmaisiksi heidän tiloissaa..en sit tiedä
 
Alkuperäinen kirjoittaja saw:
Eihän sun pakko ole sitä kuvaa ottaa. Mitä välii.
No voi sillä olla välii. Kyllä mä ainakin odotin innolla millaiset kuvat hoidosta tulee että saa sitten lapselle albumiin kivat muistokuvat :) Olkoonkin hieman pinnallista, mutta kyllä muakin ärsyttäis ap:n tilanteessa.
 
Enkä mä tajua noita palauta kuvat- kommentteja. Harvemmin kuitenkaan ammattilaisen ottamia kuvia mahdollisuus tilata, ei meillä ainakaan olla käyty liikkeessä 1-v kuvausten jälkeen joten oli kiva että pk:ssa otetut kuvat oli onnistunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dongxi:
:eek: Menin kyllä suht sanattomaksi. Onko mitään tsänssejä että lapsi ois ite pukenu/halunnu villapaitaa alle? Mitään muuta järjellistä syytä en kyllä keksi.
no ei todellakaan. Meillä ei ole tollaista ollut ikinä että lapsi ei suostu pukemaan tai halunnut villapaidan alle tms..että ei varmana kyllä hoidossakaan..
 
pph
Yllättyisit, jos tietäisit mitä kaikkia yhdistelmiä vuosien varrella on lasten päällä nähty. Puhuppa sen hoitajan kanssa, se saattaa ihmetellä miks ihmeessä olet käskenyt pukea mekon villapaidan päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hitsi:
Olisit itse pukenut kersalles kuvausvaatteet. Kai sillä pphlla muutakin tekemistä on kuin trimmata pentuja kuvauskuntoon.
kyllä se kuuluu niiden hommiin..ja en mä jumalauta kylmällä ilmalla voi puvun alle pelkkää mekkoa laittaa..jos oisin laittanut villapuvun mekon päälle meillä olisi varmana villapuku kuva!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Yllättyisit, jos tietäisit mitä kaikkia yhdistelmiä vuosien varrella on lasten päällä nähty. Puhuppa sen hoitajan kanssa, se saattaa ihmetellä miks ihmeessä olet käskenyt pukea mekon villapaidan päälle.
mä en ole käskenyt..vaan nimenomaan päivävaatteet pois ja kassissa on erikseen kuvausvaatteet
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
Enkä mä tajua noita palauta kuvat- kommentteja. Harvemmin kuitenkaan ammattilaisen ottamia kuvia mahdollisuus tilata, ei meillä ainakaan olla käyty liikkeessä 1-v kuvausten jälkeen joten oli kiva että pk:ssa otetut kuvat oli onnistunut.
No voihan sen lapsen viedä valokuvaamoon.

Voi hyvänen aika!
 
pph
Alkuperäinen kirjoittaja Negro:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Yllättyisit, jos tietäisit mitä kaikkia yhdistelmiä vuosien varrella on lasten päällä nähty. Puhuppa sen hoitajan kanssa, se saattaa ihmetellä miks ihmeessä olet käskenyt pukea mekon villapaidan päälle.
mä en ole käskenyt..vaan nimenomaan päivävaatteet pois ja kassissa on erikseen kuvausvaatteet
Niinpä, mutta kun se puhe on voinut muuttua kuulijan korvassa (vrt, leikkiin rikkinäinen puhelin), siks kannattaakin aina kerrata mitä vanhempi sanoo, niin menee varmasti oikein.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja Negro:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Yllättyisit, jos tietäisit mitä kaikkia yhdistelmiä vuosien varrella on lasten päällä nähty. Puhuppa sen hoitajan kanssa, se saattaa ihmetellä miks ihmeessä olet käskenyt pukea mekon villapaidan päälle.
mä en ole käskenyt..vaan nimenomaan päivävaatteet pois ja kassissa on erikseen kuvausvaatteet
Niinpä, mutta kun se puhe on voinut muuttua kuulijan korvassa (vrt, leikkiin rikkinäinen puhelin), siks kannattaakin aina kerrata mitä vanhempi sanoo, niin menee varmasti oikein.
siis mitä sä nyt selität? miten puhe muuttua kuulijan korvissa. Jos MINÖ vein lapseni hoitopaikkaan ja MINÄ ITSE kerroin pph:lle että laita nämä ja nämä vaatteet. missävaiheessa siihen on tullut lisäkorvia väliin :headwall:
 

Yhteistyössä