Juon yksinäni. Muita?

  • Viestiketjun aloittaja "camilla"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Tekis meili mennä viereiseen kuppilaan, mutta yksinäni musta ei ole juomaan julkisesti. Varsinkaan kun on suht pieni paikkakunta niin lähtee juorut liikkeelle, vaikka ei olisi mitään mistä juoruta.
 
"aapee"
Mä en tajua, miks välittää siitä mitä muut puhuu. Kivempi se on mennä johonkin missä on muitakin kuin istua yksin kotona juomassa.
totta, mutta kerran olin puoli tuntia etuajassa odottamassa kaveriani. Tuntui inhottavalta olla yksin siinä baaritiskillä. Ei saanut edes mitään smaltalkin tapaista väännettyä kenenkään kanssa tai ollut tutun tuttuja joiden seuraan mennä, saati sitten tutustua uusiin ihmisiin.

Muuten tutustun uusiin ihmisiin melko hyvin, mutta porukassa tarttisi olla edes se yksi tuttu jonka kautta tutustuu ihmisiin...
 
Musta tuntuu, että kun meen yksin, niin tutustun ihmisiin, kaverin kanssa keskittyy siihen kaveriin, ja kynnys puhua muille on paljon suurempi. Mullekin tullaan juttelemaan enemmän kun olen liikkeellä yksin.
 
"aapee"
Musta tuntuu, että kun meen yksin, niin tutustun ihmisiin, kaverin kanssa keskittyy siihen kaveriin, ja kynnys puhua muille on paljon suurempi. Mullekin tullaan juttelemaan enemmän kun olen liikkeellä yksin.
Tuo pitää myös paikkansa. Kärsin kuitenkin myös lisäksi huonosta itsetunnosta, sillä se varmaan näkyy ulospäin ja teen itselleni näkymättömiä esteitä. Usein baarissa ihmisillä on jo ennestään seuraa, eikä viitsi väkisin joukkoon tunkea.
 
"WWW"
Täällä Yks joka juopottelee yksin, tällä hetkellä istun pihalla ja nautin kolmatta olutta. Teki kans mieli nollata ja kipaisin kauppaan. Mäkään en baariin yksin viitti yksin lähteä, on sen verran pitkä matkakin että tarvis kuskin. Mutta kippis sulle, kyllä joskus on kivaakin olla yksin, saa mietiskellä ittekseen asioita. Vielä 6 olutta jäljellä. :)
 
määää
Mä en tajua, miks välittää siitä mitä muut puhuu. Kivempi se on mennä johonkin missä on muitakin kuin istua yksin kotona juomassa.
No siellä se yksinäisyys korostuu kun yksin istuu. Mä ainakin saan istua yksin, mulle ei ihmiset yleensä edes vastaile tai on tylyjä jos menen juttelemaan, oli ne mitä sukupuolta tahansa, joten aika kalliiksi tulee mennä kapakkaan vain saadakseen kattella muita.
Ja mullakin on tuo matka, tarvis taksikin maksaa.
 
"aapee"
mulla on baarien kannalta onnellinen tilanne: asun keskustasta ja ikkunasta näkyy 3 erillaista
paikkaa jossa voisi kuppia nauttia ja jos pari korttelia jaksaa kävellä, onkin jo 7 paikkaa missä juoda. Mutta mitä iloa niistä on kun se yksinäisyys korostuu siellä baarissa.

Mut mulla on 3. sommersby menossa ja kolme jäljellä. Tää palstailu on musta ihan ok tapa viettää aikaa, vaikka kyllä face-to-face kontakti olisi kivempaa. Mut olen edes semisosiaalinen :)
 
"Vieras"
[QUOTE="WWW";28869570]Täällä Yks joka juopottelee yksin, tällä hetkellä istun pihalla ja nautin kolmatta olutta. Teki kans mieli nollata ja kipaisin kauppaan. Mäkään en baariin yksin viitti yksin lähteä, on sen verran pitkä matkakin että tarvis kuskin. Mutta kippis sulle, kyllä joskus on kivaakin olla yksin, saa mietiskellä ittekseen asioita. Vielä 6 olutta jäljellä. :)[/QUOTE]

Paljon noista tulee kaloreita?
Kaljamaha;);)
 
määä
Täällä kans yks. Yhden pienen lasin viiniä oon juonu. Kaveri houkuttelee baariin enkä tiedä jaksaisinko lähteä. Eli vaihtoehtona on että jään kotiin ja otan pari lasia lisää ja meen nukkumaan, tai sitten lähden autolla pyörähtämään kaupungissa. Vaikea valinta. :)
 
iu
Yksin mäkin tässä viiniä juon ja datistelen, kun tuo mies ei niin alkomahoolista välitä. Jalkapalloa vaan vahtaa tuolla takkahuoneessa. Mutta mulle sopii kyllä tää järjestely hyvin. :)
 
Musta tuntuu, että sinkut ei niin mielellään juo yksin, nehän saa olla yksin muutenkin riittämiin. Mutta jos on kumppani, niin yksin ryyppääminen on joskus ihan parasta. Mä voin juoda alkuillan yksin, mutta sit lähden baariin katselemaan mitä siellä on. Monesti haen jotakuta tanssimaan ja joskus naiset jopa lähtee mun kanssa tanssimaan. Joskus ei. Jutella voi vaikka baarimikolle. Ja musta on kiva vaan istua ja katsella ihmisiä. Aina löytyy mies, joka tulis juttelemaan, vaikkei mua niin kiinnosta jutella miesten kanssa, niistä tulee joskus aggressiivisia kun ne tajuaa, etten todellakaan ole kiinnostunut.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28869777:
Täällä kans yks. Yhden pienen lasin viiniä oon juonu. Kaveri houkuttelee baariin enkä tiedä jaksaisinko lähteä. Eli vaihtoehtona on että jään kotiin ja otan pari lasia lisää ja meen nukkumaan, tai sitten lähden autolla pyörähtämään kaupungissa. Vaikea valinta. :)
Tuossa omassa autossa on se hyvä puoli että pääset halutessasi lähtemään koska tahansa pois, varsinkin jos et juo.
 
määä
[QUOTE="aapee";28869850]Tuossa omassa autossa on se hyvä puoli että pääset halutessasi lähtemään koska tahansa pois, varsinkin jos et juo.[/QUOTE]

Joo, oon niin nuuka etten viitsi taksia maksaa vain siksi että saisin kaupungissa juoda muutaman drinksun. Mielummin meen sitten omalla autolla. :) Juon sit sen toisen lasin viiniä kun tuun kotiin jos vielä tekee mieli.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28869875:
Joo, oon niin nuuka etten viitsi taksia maksaa vain siksi että saisin kaupungissa juoda muutaman drinksun. Mielummin meen sitten omalla autolla. :) Juon sit sen toisen lasin viiniä kun tuun kotiin jos vielä tekee mieli.
Tuo on hyvä kompromissi :)

Nyt "rikon rajoja". Menin suomi24:sen chattiin katselemaan olisko ikäistäni seuraa. Ei ole.
 

Yhteistyössä