Just tajusin, korujen arvon

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
nolo
Hää keskustelun innoittamana kävin katsomassa mitä mun sormukset nyt maksais. Samalla sit katsoin muutkin mitä päivitäin käyn.

Kääk... 3 x sormus + korvikset tekvät jo melkein 2000 ?. Siihen viel kello, nominate ja kaulakorut.

En mä enää uskalla noit ees pitää.....
 
En omista vihkikoruja, mutta omistan arvokkaita, perintönä saatuja koruja. En kuitenkaan ihan päivittäin niitä käytä, niillä kun on rahallisen arvon lisäksi myös huomattava tunnearvo joten niiden katoaminen olisi miltei katastrofi.
 
nolo
tällä hetkel tiukkaa rahasta ja sit tajusin kuinka paljon on kiinni pelkästää mun arkikoruissa. Kaikki juhla systeemit ja "käytöstä" poistetut päälle. Saiskohan noista kalevala koruista mitään mistään?
 
sunflower20
Meikällä on kultakoruja laatikossa joiden arvoa en edes jaksa miettiä, sillä ei ole väliä. Sormuksia on monen sorttista ja voisin kuvitella että korulaatikon arvo on tuhansia. Ja korut on käyttöä varten ei laatikkoa varten.
Nyt on vaan niin paha ihottuma/atopia ettei edes kulta/timanttikorut voi olla käytössä... siis ainoat joita omistan kun en tykkää muista kuin timanteista :)
 
tt ei kirj
Mulla on yks perintökoru, jonka en tiennyt olevan arvokas, mutta käytin sen arvioijalla ja kas .kummaa, on 1900 luvun alusta ja arvo 8500 euroa :D ja hinta ei suinkaan ole laskemaan päin.
Noh, en myy kuitenkaan :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Mulla on yks perintökoru, jonka en tiennyt olevan arvokas, mutta käytin sen arvioijalla ja kas .kummaa, on 1900 luvun alusta ja arvo 8500 euroa :D ja hinta ei suinkaan ole laskemaan päin.
Noh, en myy kuitenkaan :D
Ai ne korut mitä joskus linkitit tänne? Intian basaarista ostetun näköiset.
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Mulla on yks perintökoru, jonka en tiennyt olevan arvokas, mutta käytin sen arvioijalla ja kas .kummaa, on 1900 luvun alusta ja arvo 8500 euroa :D ja hinta ei suinkaan ole laskemaan päin.
Noh, en myy kuitenkaan :D
Ai ne korut mitä joskus linkitit tänne? Intian basaarista ostetun näköiset.
Ei ne :) Niille en ole löytänyt mitään hinta-arviota valitettavasti. Ja se harmittaa. Toinen on hopeaa, mutta toinen jotain halpaa varmasti. Niille toivoisin vielä saavani hinta-arviot :)
 

Yhteistyössä