Jyväs- tai Ääneseutu!

Ystävää etsin teatteriin, elokuviin, konsertteihin tai mihin vain. Ystävät hävinneet vuosien kulussa, kuten joskus käy. Eikä oikein tunnu löytyvän yhteistä säveltä näissä lasten ympärillä pyörivistä ympyröistä, tai sitten en vain oikein enää spontaanisti osaa ystävystyä.
Olen hyvin tavallinen 30-vuotias kolmen lapsen äiti.
Sosiaaliset taidot lienee kärsineet enempi tai vähempi, jännittää ei siispä sinunkaan tarvitsisi :)
Laita rohkeasti viestiä!
 
Viimeksi muokattu:
Mie myös olen Jyväskylästä, tosin vasta muuttanut ja ei ole vielä sitä ystäväpiiriä muodostunut tänne. Olisi siis kiva tutustua muihin mammoihin. Niin ja esikoinen tulossa tuossa syksymmällä vasta ja olen 23 v. )
 
Heissan! täällä ois kanssa yks! :wave:
Juuri täytin 25v ja kolmen poitsun kans yksin päivät kun mies töissä, eli seuraa kaipailisin minäkin, ihan vaan vaikka hiekkalaatikolle jos ei muuten! Lapset on 5v, vajaa 3v ja reilun kk:n ikäinen! Keskimmäinen on aika nopsakka tapaus mut me muut suht rauhallisia :D
perheeseen kuuluu lasten, minun ja miehen lisäksi koira ja just eilen ostettu hamsu! :)
Eikä olla perus jyväskyläläisiä, nyt asuttu noin kolmisen vuotta! :)
 
Ajattelinpa ilmottautua tähän ketjuun mukaan. :)

Olen 28-vuotias ja toista lasta odotellaan juuri parhaillaan. Etenkin Äänekosken/-seudun suunnasta etsin uusia tuttavuuksia (mutta toki myös Jyväskylän suunnasta), sillä muutimme vuoden vaihteessa Äänekoskelle ja täällä minulla ei juurikaan vielä ystäviä ole. Tosin muutimme tuosta reilun 30 km:n päästä, mutta olisi kiva saada uusi tuttavuuksia ihan tästä lähistöltä.
 
Täällä myöskin yksi mamma, ollaan muuttamassa kuukauden päästä jyväskylään! itse olen 22v ja meillä on 1,3kk ikäinen tyttö, toisen la on elokuussa. Olisi kiva saada tuttuja äiti ja lapsi kavereita uudesta kaupungista:) mitä kaikkea jyväskyläsää on lapsiperheille?ollaan muuttamassa keltinmäkeen. :)
 
Just ajattelin tulla kyselemään kavereita täältä!!

Minä olen äänekoskelta tarkemmin suolahdesta.
Olen 29v ja 1v pojan äiti.
Olen muuttanut tänne 4 vuotta sitten jyväskylästä, enkä tunne täältä ketään, muuta kuin naapurin mummon :p
Kaverit hylkäs, kun tuli tuota välimatkaa, vaikka aina kun saan auton alle niin käyn myös jyväskylässä mm. shoppailemassa :whistle:
Kaipaan päiviini kavereita kahvitteluun ja olisi kivaa jos lapsikin saisi kavereita yms...
Jos koirat 3kpl ja kissat 2kpl ei pelota niin tervetuloa kaffeelle!
Minulla kun on tosi harvoin autoa käytössä...

Laittakaahan viestiä!
 
Raisu moi! Minä myös Äänekoskelta ja odotan toista syntyväksi syyskuussa. Kotona olen koko kesän ollut lomalla ja loma jatkuu vauvan syntymään asti, mies päivät töissä ja vapaa-ajat veljensä rakennuksella. Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia. Ikää kohta 27 v. Olen myöskin uusi palstalle kirjoittelija, en ole varma mihin tämä viesti kulkeutuu.. :)
 
Huutelenpa tännekkin väliin (tapaamiset palstalla oli myös joku jkl- ketju).
Kuten moni muukin mainitsi, ystävät "hävinneet" lasten saannin myötä. Meillä on tänään tasan 2v neiti ja 3,5kk poika. Itselle ikää kertynyt 21v. Jyväskylässä siis asutaan.
Olisi mahtavaa tutustua nuoriin äiteihin lähistöltä. Itsellä suunnitelmissa pysyä pitkään kotiäitinä, joten sosiaaliset ympyrät melko pienet.
 
Elluska_
Heippa! Täällä myös kirjoittelee 22-vuotias 2 kk-ikäisen pojan äiti Keltinmäestä. Olemme muuttaneet Jyväskylään puoli vuotta sitten, mutta äiti-ystäviä on vähän. Kaipaisin juttu/lenkki/kahvi seuraa. :) Mies tekee pitkää päivää töissä, joten välillä vähän yksinäistä.
Olisi mahtava tutustua muihin äiteihin. :)
 

Yhteistyössä