K-70!

Eilen sitä sivusilmällä kattelin ja taas perun puheitani!
Oon aina sanonu et mulle riittää jos elän 70v sit joutaakin jo....
Mut eilen kun kattelin virkkuja vanhuksia niin en mä vielä noin hyväkuntosena mihkään lähde!
Korotinkin omaa elinikääni 80 :D
 
Siis minä rakastan tuota ohjelmaa. Itselläni ei ole isovanhempia ja olen oikeasti luullut että elämä lakkaa 60v jälkeen. Sitten kun huomasin miten iloisia, virkeitä ja toiminnallasia he ovatkaan, tajusin etten tiedäkkään mistään mitään!!!

Suurimmalla osalla tuntuu olevan enemmän menemisiä kuin minulla :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minusta tuo on kans tosi kiva ohjelma, on se yli 90 v rouvakin vissiin paremmas vedos mitä mä välillä. Ihana kattoa iloisia ihmisiä.
Se pikkumuori oliko 92 vai 93v on musta aivan yli söpö! :D Ihana se ääni kun puhuu :D Ja muutenkin musta pikku mummelit on söpöjä(ihan niinku puhuisin eläimistä) :LOL: :LOL: :D Oon ihan koukussa tohon ohjelmaa ja eilen oli aika paha se yks muori jolla oli sitä mustaa vaatetta ja se musta rusetin tapanen alkoi läksyttämään niitä uniklubin poikia :D
 
hellu
Se on aivan loistava ohjelma!!
Pikkasen kyl rupes "nolottamaan" meidän kylän mummeli siinä kun hällä oli päällä hame joka oli jonkin verran polven yläpuolelle ja sit hää istuu vielä jalat harallaan.... hyvä ettei piksut vilku =)
 

Yhteistyössä