K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nämä puhelujutut on esimerkki siitä, että kun tarpeeksi usein ja pitkään toistaa jotain juttua unohtuu helposti että sen on joku joskus vaan mielikuvituksessaan heittänyt ilmoille. Koska ajatus on niin kaunis niin ei siinä pysähdytä miettimään tällaisia kielitaidon puutteita, eikä myöskään sitä että ihan kuin esim. K olisi käyttänyt viimeisen vuoden ajan vähän vapaa-aikansa puhelimessa B:n kanssa eikä puolisonsa kanssa.
Onhan he itsekin sanoneet päättäneensä pitää säännöllisesti yhteyttä, tuo aika vaan on keksitty. Mulla on itsellä tällä hetkellä kyllä sellainen epäily, että heidän suhteensa on jotenkin viilennyt. Tai sitten esim. ne pätkät Kultsan bäkkäriltä osuivat jotenkin epäedullisiin hetkiin. Ei näkynyt mitään samaa kuin vielä NT llä.
 
vierailija
Musta on hauskaa miten tosi erityyppiset henkilöt liittyy tän saagan kautta toisiinsa. Jokerit ja Kärtsä oli toki viisuissa molemmat, mutta musiikillisesti aika kaukana toisistaan ja yleensä ei ehkä ihan samat kuuntelijat päädy molempien faneiksi. Damon on tullut kuvioihin vähän pidemmän mutkan kautta, mutta viisukonteksti sielläkin on taustalla. Ja nyt samassa tarinassa seikkailee slovenialainen indiebändi, vantaalainen räppäri ja lontoolainen huippukuvaaja. Nää on jotenkin niin epätodennäköisiä ihmissuhteita että elokuvassa pitäisin koko juttua uskottavuusongelmana
Valokuvaaja onkii ihmisestä esiin tunteita. Tilanne voi olla hyvinkin privaatti. Hyvä pohja pienelle sutinalle
 
vierailija
Onhan he itsekin sanoneet päättäneensä pitää säännöllisesti yhteyttä, tuo aika vaan on keksitty. Mulla on itsellä tällä hetkellä kyllä sellainen epäily, että heidän suhteensa on jotenkin viilennyt. Tai sitten esim. ne pätkät Kultsan bäkkäriltä osuivat jotenkin epäedullisiin hetkiin. Ei näkynyt mitään samaa kuin vielä NT llä.
Viilennyt, tai ainakin haalennut. Mun silmiin Tallinnan ccc oli ihan mieletön, siis paikan päällä nähtynä, mutta ne kultsan takahuoneen videopätkät oli kyllä jotenkin vaivaannuttavia. K näyttäytyi niissä aika epäedullisesti, vaikka en osaa ihan eritellä mistä se fiilis mulle tulee. Esim Joksujen NT vlogissa sen ja bojanin, ja koko bändin, vuorovaikutus oli ihan erilaista. Voi tietysti olla että tossa nyt vaan oli pari laihaa hetkeä ja muuten on ollut ihan jotain muuta.
 
vierailija
Niin ei se aihe mistään chatistä tullut vaan B:ltä itseltään vai kenen kommentista nyt puhut?
Puhun asian kommentoinnista (eli kommenteista) vauvalla, palstalaisten kommenteista siis (mielestäni ilmaisin tämän kyllä ihan selvästi alkuperäisessä viestissäkin). Siitä miten joku vaan kommentoi että värien vaihtuessa B lauloi ccc mihin joku toinen mitä väliä ja pitääkö taas vetää alas tätä juttua ja älä pilaa meidän iloamme valitusvirsi alkoi aivan tyhjästä. Täysin asiallinen lisäys meille jotka eivät katsoneet liveä.
 
vierailija
Puhun asian kommentoinnista (eli kommenteista) vauvalla, palstalaisten kommenteista siis (mielestäni ilmaisin tämän kyllä ihan selvästi alkuperäisessä viestissäkin). Siitä miten joku vaan kommentoi että värien vaihtuessa B lauloi ccc mihin joku toinen mitä väliä ja pitääkö taas vetää alas tätä juttua ja älä pilaa meidän iloamme valitusvirsi alkoi aivan tyhjästä. Täysin asiallinen lisäys meille jotka eivät katsoneet liveä.
Näin sivumennen sanoen siellä liven kommenteissakin kyllä tuli sitä sing CCC kommenttia ihan kiitettävään tahtiin. Eli aihe oli joka tapauksessa tapetilla jo ennen niitä vihreitä valojakin.
 
vierailija
En ollut minä siellä Puutarhan puolella. Jään odottelemaan Damonin ilmestymistä taas tarinaan. En olisi uskonut, koska vastustin häntä vielä joku aika sitten, ajattelin, että pilaa vielä viattomat joksut
Mä olen tykästynyt Damoniin. Vaikuttaa hyvältä ja huumorintajuiselta veikolta (no tuskin Joksut sen kanssa hengailisi ja pelleilisi noin antaumuksella, jos hän ei olisi kiva tyyppi). Mä kaipaan tähän saagaan uusia ihmisiä. En oikein jaksa enää keskustella pelkästään Joksujen välisistä jutuista ja heidän keikoistaan. Kärtsää kaipaan ihan sikana.
 
vierailija
Viilennyt, tai ainakin haalennut. Mun silmiin Tallinnan ccc oli ihan mieletön, siis paikan päällä nähtynä, mutta ne kultsan takahuoneen videopätkät oli kyllä jotenkin vaivaannuttavia. K näyttäytyi niissä aika epäedullisesti, vaikka en osaa ihan eritellä mistä se fiilis mulle tulee. Esim Joksujen NT vlogissa sen ja bojanin, ja koko bändin, vuorovaikutus oli ihan erilaista. Voi tietysti olla että tossa nyt vaan oli pari laihaa hetkeä ja muuten on ollut ihan jotain muuta.
K oli jotenkin välinpitämättömän oloinen niissä videoissa. Oliko muuten K ilman erästä henkilöä sunnuntaina Kultsalla? Vai saako tätä edes kysyä.
 
vierailija
Mä olen tykästynyt Damoniin. Vaikuttaa hyvältä ja huumorintajuiselta veikolta (no tuskin Joksut sen kanssa hengailisi ja pelleilisi noin antaumuksella, jos hän ei olisi kiva tyyppi). Mä kaipaan tähän saagaan uusia ihmisiä. En oikein jaksa enää keskustella pelkästään Joksujen välisistä jutuista ja heidän keikoistaan. Kärtsää kaipaan ihan sikana.
Kiva tuo Damonin uusin stoori. On siinä niin tavallinen.
 
vierailija
Täytyy muistaa, että se K:n ja B:n viettämä aika viisukuplan sisällä oli normaalista poikkeavaa aikaa. Siellä koetut tunteet olivat oletettavasti normaalia voimakkaammat ja esiintyjillä oli päällä jatkuva adrenaliini humala. Kaikki siellä oli uutta ja ihmeellistä, jotakin sellaista minkä harva pääsee kokemaan. Mä en yhtään ihmettele, jos esim. Kultsan takahuoneessa tilanteet ovat olleet arkisempia. Se esiintymismoodi aktivoituu lavalla ja kuvattaessa, mutta niiden ulkopuolella saatetaan olla välillä hyvinkin hissukseen ja kanssakäyminen muiden kanssa saattaa olla ponnetonta sekä tylsää. En siis tekisi sen suurempia johtopäätöksiä yhtään minkään videon tai kuvan perusteella.
 
vierailija
Viilennyt, tai ainakin haalennut. Mun silmiin Tallinnan ccc oli ihan mieletön, siis paikan päällä nähtynä, mutta ne kultsan takahuoneen videopätkät oli kyllä jotenkin vaivaannuttavia. K näyttäytyi niissä aika epäedullisesti, vaikka en osaa ihan eritellä mistä se fiilis mulle tulee. Esim Joksujen NT vlogissa sen ja bojanin, ja koko bändin, vuorovaikutus oli ihan erilaista. Voi tietysti olla että tossa nyt vaan oli pari laihaa hetkeä ja muuten on ollut ihan jotain muuta.
Minuakin mietityttää siltä kantilta että jos nämä oli ne hetket jotka haluttiin näyttää niin enpä oikein tiedä mitä mieltä olisi. Onko nämä nyt parhaimmat hetket vai eikö voitu näyttää joitain muita koska eräs näkyy liian selvästi ja sellaisia ei haluttu käyttää? Voi tietty olla että valittiinkin näytettäväksi ne kaikkein neutraaleimmat hetket.
 
vierailija
Minuakin mietityttää siltä kantilta että jos nämä oli ne hetket jotka haluttiin näyttää niin enpä oikein tiedä mitä mieltä olisi. Onko nämä nyt parhaimmat hetket vai eikö voitu näyttää joitain muita koska eräs näkyy liian selvästi ja sellaisia ei haluttu käyttää? Voi tietty olla että valittiinkin näytettäväksi ne kaikkein neutraaleimmat hetket.
Varmaan on ollut tosiaan pakko valita sellaisia joissa ei NM kuin vilahda. Varmaan ollut liimautuneena kylkeen muun ajan...
 

Yhteistyössä