K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan on ollut tosiaan pakko valita sellaisia joissa ei NM kuin vilahda. Varmaan ollut liimautuneena kylkeen muun ajan...
Tää on mun mielestä vähän tyhmää. Toki kuka vaan saa pyytää että ei tule kuvatuksi tai julkaistuksi, mutta jos menee paikkaan, jossa bändistä koko ajan kuvataan materiaalia useamman kuvaajan voimin, niin aika rajoittavaahan se nopeasti on. Kyse on kuitenkin aikuisista jotka on paikalla vapaaehtoisesti, eikä mistään koululaisista.
 
vierailija
Tää on mun mielestä vähän tyhmää. Toki kuka vaan saa pyytää että ei tule kuvatuksi tai julkaistuksi, mutta jos menee paikkaan, jossa bändistä koko ajan kuvataan materiaalia useamman kuvaajan voimin, niin aika rajoittavaahan se nopeasti on. Kyse on kuitenkin aikuisista jotka on paikalla vapaaehtoisesti, eikä mistään koululaisista.
Niin no, tuohan on nyt täysin spekulointia. Ei ole mitään tietoa siitä että näin olisi juuri ollut, että NM:n vuoksi kuvia tai videoita olisi jouduttu valikoimaan. Näkyihän hän ihan selvästi niissä Tavastian bäkkärivideoissa, ei niitä oltu sensuroitu. Että en lähtisi etsimään kyllä siitä syitä siihen miksi viimeisimmät yhteisvideot oli mitä ne oli.
 
vierailija
Minäkään en usko että ainakaan enää on mitään pyyntöä että nm ei saisi näkyä lainkaan. Toisaalta taas eivät varmasti julkaise sellaista missä on ikäänkuin yksi päähenkilöistä.
 
vierailija
Olis kiva tietää mitä Bojan ja muut joksut oikeasti ajatteli siitä, että NM ei osaa pysyä poissa.
Mitä on tämä butt heart NM:sta tällä palstalla? Ymmärrän moiset viestit vauvalla, mutta suoraan sanoen ihan ymmärrä näitä viestejä täällä. Tietysti jos kokee tulleensa jotenkin huijatuksi ja haluaa pettymyksensä kohdistaa nimenomaan NM:n niin ok… 🙄
 
vierailija
Mä olen tykästynyt Damoniin. Vaikuttaa hyvältä ja huumorintajuiselta veikolta (no tuskin Joksut sen kanssa hengailisi ja pelleilisi noin antaumuksella, jos hän ei olisi kiva tyyppi). Mä kaipaan tähän saagaan uusia ihmisiä. En oikein jaksa enää keskustella pelkästään Joksujen välisistä jutuista ja heidän keikoistaan. Kärtsää kaipaan ihan sikana.
Se on jotenkin ihanan herkkä. Ois Bojanille just hyvä entry level M+M suhde 😇
 
vierailija
Niin no, tuohan on nyt täysin spekulointia. Ei ole mitään tietoa siitä että näin olisi juuri ollut, että NM:n vuoksi kuvia tai videoita olisi jouduttu valikoimaan. Näkyihän hän ihan selvästi niissä Tavastian bäkkärivideoissa, ei niitä oltu sensuroitu. Että en lähtisi etsimään kyllä siitä syitä siihen miksi viimeisimmät yhteisvideot oli mitä ne oli.
Mä luulen kans että tunnelmat vaan oli latteat. Kovin ristiriitaista verrattuna esimerkiksi siihen, miten B puhui Kärtsästä ennen Suomen keikkoja. Aivan kuin jotain olisi oikeasti tapahtunut vierailun aikana, joka muutti tilanteen.
 
vierailija
Mitä on tämä butt heart NM:sta tällä palstalla? Ymmärrän moiset viestit vauvalla, mutta suoraan sanoen ihan ymmärrä näitä viestejä täällä. Tietysti jos kokee tulleensa jotenkin huijatuksi ja haluaa pettymyksensä kohdistaa nimenomaan NM:n niin ok…
Tännehän nämä kuuluu, ei vauvalla yksityisistä henkilöistä puhuta, lukee ihan säännöissä
 
vierailija
Mitä on tämä butt heart NM:sta tällä palstalla? Ymmärrän moiset viestit vauvalla, mutta suoraan sanoen ihan ymmärrä näitä viestejä täällä. Tietysti jos kokee tulleensa jotenkin huijatuksi ja haluaa pettymyksensä kohdistaa nimenomaan NM:n niin ok…
Eikun kyllähän se henkilön jatkuva läsnäolo on vähän erikoista, mutta lopetan aiheesta tähän, onhan tuo K ja B muutenkin jo niitä kuuluisia menneen talven lumia.
 
vierailija
Mitä on tämä butt heart NM:sta tällä palstalla? Ymmärrän moiset viestit vauvalla, mutta suoraan sanoen ihan ymmärrä näitä viestejä täällä. Tietysti jos kokee tulleensa jotenkin huijatuksi ja haluaa pettymyksensä kohdistaa nimenomaan NM:n niin ok…
Mun butthurt on ihan vaan se että pidän tätä suhteen peittelyä tyhmänä. Se ei edes mahdu siihen että k haluaisi pitää läheisensä piilossa kun ihan kaikki muut on kuitenkin avoimesti haastateltu ja osa somettaakin ihan julkisilla tileillä k:hon liittyviä asioita yms. Ja siis ilman muuta saa pitää sen kumppanin piilossa, mutta se yritys salata koko suhteen olemassaolo on niin naurettavaa kun asia tiedettiin kuitenkin jo viisujen aikaan.
 
vierailija
NM seuraa nyt joksuja mutta he eivät edelleenkään häntä. En tästä tulkitse ainakaan mitään välitöntä ystävystymistä.
No mä en tiedä ovatko ystävystyneet vai ei, mutta instatykkäyksistä sitä tuskin voi päätellä kuten ei muitakaan mihinkään suhteisiin liittyviä asioita. Jokerit seuraa virallisella tilillään vaan musiikkiin liittyviä tyyppejä.
 

Yhteistyössä