K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun butthurt on ihan vaan se että pidän tätä suhteen peittelyä tyhmänä. Se ei edes mahdu siihen että k haluaisi pitää läheisensä piilossa kun ihan kaikki muut on kuitenkin avoimesti haastateltu ja osa somettaakin ihan julkisilla tileillä k:hon liittyviä asioita yms. Ja siis ilman muuta saa pitää sen kumppanin piilossa, mutta se yritys salata koko suhteen olemassaolo on niin naurettavaa kun asia tiedettiin kuitenkin jo viisujen aikaan.
Joo, mä ymmärrän tämän kyllä ja toivoisin että salailu loppuisi. Mä en ymmärrä vaan sitä että miksi se pettymys kohdistetaan NM:n. Kirjoitetaan että hän ”ei osaa pysyä poissa” ja musta se on vähän lapsellista. Samalla luodaan kuvaa K:sta tossun alla olevana, joka muka ei saa lähteä mihinkään poikien juttuihin ilman avokkia.
 
vierailija
Joo, mä ymmärrän tämän kyllä ja toivoisin että salailu loppuisi. Mä en ymmärrä vaan sitä että miksi se pettymys kohdistetaan NM:n. Kirjoitetaan että hän ”ei osaa pysyä poissa” ja musta se on vähän lapsellista. Samalla luodaan kuvaa K:sta tossun alla olevana, joka muka ei saa lähteä mihinkään poikien juttuihin ilman avokkia.
No onhan se vähän läheisriippuvaosen oloinen. Aina kaverihovi ja tää mobiilisoitu kannusto mukana. Sopii hyvin kuvaan kaverille, joka omien sanojensa mukaan oppi tuntemaan itsensä, kun vietti kokonaista 3 kk yksin.
 
vierailija
Joo, mä ymmärrän tämän kyllä ja toivoisin että salailu loppuisi. Mä en ymmärrä vaan sitä että miksi se pettymys kohdistetaan NM:n. Kirjoitetaan että hän ”ei osaa pysyä poissa” ja musta se on vähän lapsellista. Samalla luodaan kuvaa K:sta tossun alla olevana, joka muka ei saa lähteä mihinkään poikien juttuihin ilman avokkia.
Mä kyllä oon sitä mieltä että jos se ei itse halua tulla kuvatuksi niin silloin on vaan asetuttava syrjään tollasissa tilanteissa. Jos taas se on lähinnä k:n toive jotta joku salaperäisyys säilyisi, on varmaan k:n asia miettiä miten toimia. En pidä heistä kumpaakaan kyvyttömänä tai tahdottomana, enkä myöskään parisuhteen jyränä.

Ja toki nämä ovat spekulointeja ihan siltä pohjalta että jos hänen ei haluta näkyvän. En tietenkään tiedä onko niin. Ehkä sillä ei edes enää ole väliä, kun k on jo avoimesti ottanut hänet mukaan sinne mistä fanit tietenkin heidät yhdessä bongaa.
 
vierailija
Mä kyllä oon sitä mieltä että jos se ei itse halua tulla kuvatuksi niin silloin on vaan asetuttava syrjään tollasissa tilanteissa. Jos taas se on lähinnä k:n toive jotta joku salaperäisyys säilyisi, on varmaan k:n asia miettiä miten toimia. En pidä heistä kumpaakaan kyvyttömänä tai tahdottomana, enkä myöskään parisuhteen jyränä.

Ja toki nämä ovat spekulointeja ihan siltä pohjalta että jos hänen ei haluta näkyvän. En tietenkään tiedä onko niin. Ehkä sillä ei edes enää ole väliä, kun k on jo avoimesti ottanut hänet mukaan sinne mistä fanit tietenkin heidät yhdessä bongaa.
Tämä. Eihän häntä mukaan otettaisi fanien nähtäville jos haluttaisiin täysin olevan piilossa.
 
vierailija
Mä kyllä oon sitä mieltä että jos se ei itse halua tulla kuvatuksi niin silloin on vaan asetuttava syrjään tollasissa tilanteissa. Jos taas se on lähinnä k:n toive jotta joku salaperäisyys säilyisi, on varmaan k:n asia miettiä miten toimia. En pidä heistä kumpaakaan kyvyttömänä tai tahdottomana, enkä myöskään parisuhteen jyränä.

Ja toki nämä ovat spekulointeja ihan siltä pohjalta että jos hänen ei haluta näkyvän. En tietenkään tiedä onko niin. Ehkä sillä ei edes enää ole väliä, kun k on jo avoimesti ottanut hänet mukaan sinne mistä fanit tietenkin heidät yhdessä bongaa.
siis mitä!? Sinä et päätä mistään syrjään vetäytymistä, se on ollut kaikille heille ok jo vuoden. Onhan hän sitä paitsi näkynyt jollain joksujen jutuilla.
 
vierailija
Tossa kohdasta 8.39 alkaen on kärppää.

Noin 5 min kohdalla näkyy muuten kun Pilvet pilvet hengaa joksujen kanssa bäkkärillä. Ne oli jotenkin tosi sopiva lämppäri! Sellaset positiiviset pikkuveljet 🤗
 
vierailija
Ja jos avokkia ei missään näy pitkään aikaan, alkaa vauvalla kauheat spekulaatiot erosta ja huonosta suhteesta. Kun näkyy, avokki takertuu. Mikään ei ole hyvä.
Koska Bojan on tutustunut avokkiin viimeistään ekalla suomen vierailulla, tottakai JOksut kutsuu myös hänet bäkkärille. On lapsellista yrittää väittää muuta.
 
vierailija
Se on jotenkin ihanan herkkä. Ois Bojanille just hyvä entry level M+M suhde
Olen se jolle vastaat. Mä en osaa nähdä Bojania ja Damonia parina, minusta Damonilla ja Krisillä on välissään kivempaa energiaa. Tosin näemme vain ne muutamat pienet hetket, joten totuus voi olla jotakin muuta. Seuraava on vain mun mielipide, mutta minusta B:lle sopisi (shippi mielessä) joku häntä itseään vahvemman ja vakaamman oloinen kumppani.
 

Yhteistyössä