K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku kirjoitti hyvin, kun sanoi, että on mennyt eteenpäin K/B shipistä. Sanoitit hyvin munkin ajatukset. Näin vetovoimaa B:n ja K:n välillä, mutta se vetovoima on haalistunut mun silmissä ja nyt näen sitä vetovoimaa B:n ja D:n välillä. He kiinnostavat minua enemmän tällä hetkellä kuin K ja B.
 
vierailija
Siis mistä tää ajatus on että Damon ei yksin lähtisi johonkin? Sehän on matkustellut nuoresta asti, asunutkin eri maissa ja työnkin perässä siirtyy sujuvasti paikasta toiseen. Ei sillä taida olla mitään vaikeuksia lähteä kavereitten matkaan.
 
vierailija
K uudesta tiktokista taidat puhua?
Tää oli varmaan nyt se minun toivoma pääsisäistervehdys, kiitokset. Kaks pääsiäistipua lirkuttelusta päätellen.
Tää on just se K, jota en voi sietää. Siis tekee itsestään ilmeisesti tarkoituksella tällaisen junttihumoristin, no varmaan tykkää itse tästä huumorista. Oliko tämä liian tyly mielipide tänne kompostiin vai pitäisikö täälläkin olla hienotunteisempi?
 
vierailija
Tää on just se K, jota en voi sietää. Siis tekee itsestään ilmeisesti tarkoituksella tällaisen junttihumoristin, no varmaan tykkää itse tästä huumorista. Oliko tämä liian tyly mielipide tänne kompostiin vai pitäisikö täälläkin olla hienotunteisempi?
Ei ollut! Oon sataprosenttisen samaa mieltä. Tykkään Kärtsästä, mutta nämä typeryydessään menee aivan yli ymmärrykseni. (ja joo joo, kaikkien ei tarvi tykätä ja ei ole pakko katsoa ja jadi jadi jadi)
 
vierailija
Joku kirjoitti hyvin, kun sanoi, että on mennyt eteenpäin K/B shipistä. Sanoitit hyvin munkin ajatukset. Näin vetovoimaa B:n ja K:n välillä, mutta se vetovoima on haalistunut mun silmissä ja nyt näen sitä vetovoimaa B:n ja D:n välillä. He kiinnostavat minua enemmän tällä hetkellä kuin K ja B.
Mulla aika sama. NT oli jo sellainen että se mun mielestä se keväinen ihastumisen kipinä oli sammunut. Siellä niillä näytti olevan ihan älyttömän hyvä meno siitä huolimatta, ja sillon tulikin paljon matskua. Nyt tuli hyvin vähän mitään, joten vaikea sanoa. Jäi ehkä vähän sellainen kuva ettei nyt niin mielettömästä sielunkumppanuudesta ollutkaan kyse, vaan ihan tavallisesta kaveruudesta.

Damonin kanssa tuntuu olevan kovasti flirttiä, sekä bojanilla että krisillä. En osaa sanoa kuinka paljon siinä on oikeita aikeita ja kenen suuntaan, mutta vaikuttaa kyllä siltä että vähintäänkin huumorit osuu yksiin.
 
vierailija
Ei ollut! Oon sataprosenttisen samaa mieltä. Tykkään Kärtsästä, mutta nämä typeryydessään menee aivan yli ymmärrykseni. (ja joo joo, kaikkien ei tarvi tykätä ja ei ole pakko katsoa ja jadi jadi jadi)
Tämä on mullakin tämä ristiriita. Haluaisin kovasti tykätä, mutta ei vaan voi kaikesta tykätä. Parilla keikalla olen käynyt, ja hyvä meno ollut musiikin osalta. Mutta tämä ristiriita kaiken esiintuodun suhteen.
 
vierailija
En itse shippaa Bokrisia, mutta ei siltä ainakaan twitterissä voi täysin välttyäkään. Tässä on kyllä ihana tuo Krisin reagointi Bojanin tekemään sydämeen.
Ihana ❤ Mäkin nään heidät vaan läheisinä kavereina mutta ymmärrän mitä jotkut heissä näkee. Näyttää että on sellaista jännää kemiaa, lämmintä ja läheistä ystävyyttä ja tuntevat toisensa hyvin jo pitkältä ajalta mutta ehkä sellaista vahvojen persoonien välistä ristiriitaa tai jännitettä vähän mukana, mutta ei liikaa.
 
vierailija
Tää on just se K, jota en voi sietää. Siis tekee itsestään ilmeisesti tarkoituksella tällaisen junttihumoristin, no varmaan tykkää itse tästä huumorista. Oliko tämä liian tyly mielipide tänne kompostiin vai pitäisikö täälläkin olla hienotunteisempi?
Mä en lämpene tälle myöskään. Yleensäkin ne sen stoorit, joihin on ennalta suunniteltu joku esitys, on mun mielestä olleet tosi vaivaannuttavia. Niihin se teki usein just sellasen hölmön leukailmeen. Viime kesänä oli paljon sellasia, sittemmin oon katsonut huomattavasti harvemmin sen stooreja. Tämäkään tiktok ei muuttanut näkemystäni.
 
vierailija
Taisit unohtaa, että B itse jakoi storyn myös. Jos jotain, niin kertoo vaan vahvemmin siitä, että jotain heidän välillään tekeillä.
Joo B jakoi sen ja nyt molemmat on sen poistaneet. Tulikohan heille jotain ikävää kommenttia siitä vai mitähän ihmettä nyt? 😧🤔 Kun molemmat jakoi sen, ei voi olla ainakaan kiinni siitä, että B ei olisi tykännyt siitä:
 

Yhteistyössä