K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle se oli haave elämää suuremmasta, kaikki esteet ylittävästä rakkaudesta, jota en itse koskaan kokenut. Mutta ei se huuma mulla kestänyt kesäkuuta pidemmälle. Ne oli ne gfn jalat siinä twilight-pätkässä, muistan vieläkin sen tuskan silloin aamuyöstä. Ihan ku mut ois jätetty.
Joo, se on merkillistä. Useita viiltäviä pettymyksiä koin tämän tarinan takia, kunnes kaikki usko loppui Suomen vierailuun. Aivan kuin olisi omasta elämästä ollut kyse.
 
vierailija
Mites vauvalla on spinnattu tämä rakennus-uutinen?
No ainakin hirmu jeesustelu miten ei saa levitellä sitä eikä tätä tietoa stoorista. Paitsi jos kyseessä on joku shippiin liittyvä niin silloin kaikki kaivakaa suurennuslasit esiin.

Ja sitten kuuluu olla hiljaa mistään rakenteluista ettei stalkkarit vaan kaiva sitä tietoa vauvan ketjusta. Mitään ne eivät osaa katsoa/päätellä itse ja unohdetaan vielä se että parhaimmat näistä on kyllä löytäneet K ihan ilman että olisi ollut mitään mainintaa vauvalla misssä K on silloin ollut liikenteessä.
 
vierailija
Luen palstoja jälkijunassa ja ihmettelen millaisen reaktion sai aikaan siellä se Sadie-kysymys, huhhuh. Se oli kuitenkin aika varovasti esitetty. Muakin kiinnostaisi kovasti joku tarotluenta tai vastaava koskien Sadeita. Energiamamma ei taida olla täällä kompostin puolella? Ei viissiin ketään muutakaan, joka osaisi noita juttuja?
Siellä jos joku laittaa vähänkään aiheen vierestä (eli kielletysitä henkilöistä) niin tietää että seuraavat sivut on vähintään 50% neuvomista mistä saa kirjoitella ja missä komposti on. Sama vauvalla.
 
vierailija
No ainakin hirmu jeesustelu miten ei saa levitellä sitä eikä tätä tietoa stoorista. Paitsi jos kyseessä on joku shippiin liittyvä niin silloin kaikki kaivakaa suurennuslasit esiin.

Ja sitten kuuluu olla hiljaa mistään rakenteluista ettei stalkkarit vaan kaiva sitä tietoa vauvan ketjusta. Mitään ne eivät osaa katsoa/päätellä itse ja unohdetaan vielä se että parhaimmat näistä on kyllä löytäneet K ihan ilman että olisi ollut mitään mainintaa vauvalla misssä K on silloin ollut liikenteessä.
Harvinaisen hyvä analyysi ja tulkinta siitä, miten shippaus ja reaalimaailma sekoittuvat ja mitä siitä seuraa.
 
vierailija
En usko, että K ostaisi kerrostalokämpän.
Ikänsä asunut omakotitalossa.
Sipoon korvesta täräyttää jonkun piilopirtin.
Loftista se itse puhui haastattelussa ja kas kummaa kyseinen firma rakennuttaa myös niitä. Ja asunut kyllä nyt aikuisena kerrostalossa. Itse en näe että tässä vaiheessa hankkisi omakotitaloa, siinä kun on jonkin verran enemmän hoitamista.
 
vierailija
Mulle se oli haave elämää suuremmasta, kaikki esteet ylittävästä rakkaudesta, jota en itse koskaan kokenut. Mutta ei se huuma mulla kestänyt kesäkuuta pidemmälle. Ne oli ne gfn jalat siinä twilight-pätkässä, muistan vieläkin sen tuskan silloin aamuyöstä. Ihan ku mut ois jätetty.
Mä toivoin ehkä näkeväni tosielämän rakkaustarinan, joka kerrankin tapahtuisi nuorille miehille. Tai edes jonkun himotarinan, jos ei nyt mitään suurta rakkautta olisikaan ollut. Kaipaan representaatiota seksuaalivähemmistöille, mutta en niinkään tv-sarjoihin ja elokuviin vaan ihan oikeiden ihmisten kohdalle. Tää olisi ollut niin tervehdyttävä näky, kun kaksi kaunista ja seurattua miestä olisi löytäneet toisensa romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä niin, ettei haastatteluissakaan puhuttaisi häveliäästi ”erityisestä ystävyydestä”.

En seurannut näitä instassa vielä viisuviikolla, mutta twitterissä tuli kyllä kuvia ja videoita vastaan. Olin siinä vaiheessa vielä siinä uskossa että k olisi homo, varmaan olin senkin sieltä twitteristä lukenut ja pidin sitä täysin uskottavana. Siksi tuntui ihan naurettavalta, kun wanhassa fiilistelyketjussa alkoi tulla todistusaineistoa tyttöystävästä. Tyttis sinällään ei siis aiheuta mitään negatiivisia tunteita, vaan ainoastaan siihen olin pettynyt, etten nähnytkään sitä tositarinaa jota toivoin. En siis varsinaisesti päässyt shippauksen makuun, koska en halunnut leikkiä. Halusin että se olisi ollut totta, mutta se mureni oikeastaan heti alkuunsa. Jäin sit fanittamaan ja sit tulikin Jance 😁
 
vierailija
Mä toivoin ehkä näkeväni tosielämän rakkaustarinan, joka kerrankin tapahtuisi nuorille miehille. Tai edes jonkun himotarinan, jos ei nyt mitään suurta rakkautta olisikaan ollut. Kaipaan representaatiota seksuaalivähemmistöille, mutta en niinkään tv-sarjoihin ja elokuviin vaan ihan oikeiden ihmisten kohdalle. Tää olisi ollut niin tervehdyttävä näky, kun kaksi kaunista ja seurattua miestä olisi löytäneet toisensa romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä niin, ettei haastatteluissakaan puhuttaisi häveliäästi ”erityisestä ystävyydestä”.

En seurannut näitä instassa vielä viisuviikolla, mutta twitterissä tuli kyllä kuvia ja videoita vastaan. Olin siinä vaiheessa vielä siinä uskossa että k olisi homo, varmaan olin senkin sieltä twitteristä lukenut ja pidin sitä täysin uskottavana. Siksi tuntui ihan naurettavalta, kun wanhassa fiilistelyketjussa alkoi tulla todistusaineistoa tyttöystävästä. Tyttis sinällään ei siis aiheuta mitään negatiivisia tunteita, vaan ainoastaan siihen olin pettynyt, etten nähnytkään sitä tositarinaa jota toivoin. En siis varsinaisesti päässyt shippauksen makuun, koska en halunnut leikkiä. Halusin että se olisi ollut totta, mutta se mureni oikeastaan heti alkuunsa. Jäin sit fanittamaan ja sit tulikin Jance
👍🥰
 
vierailija
Näen, että B on mennyt eteenpäin ja näyttää aidosti nauttivan tämänhetkisestä elämästään. K sen sijaan ei näytä onnelliselta, ei ole toviin näyttänyt ja tänään niissä kuvissakin näytti kovin väsyneeltä. Tämän ei ole tarkoitus olla arvostelua, toivon pelkkää hyvää molemmille.
 
vierailija
Siis damon, sadie perheineen, alika ja rose? Nääkö on niitä snobeja pintaliitäjiä vai joku muu?
Tätä koitin kysyä silloin new yorkin aikana vauvalla, mutta tuli vaan alapeukkua toisensa jälkeen. Silloin siis kuitattiin bojanin hengailevan pintaliitäjien seurassa, eikä kukaan vahingossakaan suotunut nimeämään ketään. Joku piti kuitenkin koko matkaa niin käänteentekevänä, että ei voinut enää uskoa mihinkään mitä juuri sitä ennen kuvatussa JOsubsin haastattelussa sanottiin. Siis pääasiassa samoja tyyppejä joiden seurassa bojan oli lontoossa ja osin euroopan kiertueellakin, mutta new yorkissa niistä tuli pintaliitäjiä. Ihan siitä riippumatta että ne olivat kuvien perusteella jossain pienessä baarissa, johon näytti ihan taviksetkin pääsevän.
 
vierailija
Mä en ole pettynyt tässä mihinkään enkä ole ollut liian syvälläkään. Mutta kaipaan prkeleesti sitä hauskuutta mitä vauvan ketju ja sen huumori toi elämääni viime kesänä.
 
vierailija
Tätä koitin kysyä silloin new yorkin aikana vauvalla, mutta tuli vaan alapeukkua toisensa jälkeen. Silloin siis kuitattiin bojanin hengailevan pintaliitäjien seurassa, eikä kukaan vahingossakaan suotunut nimeämään ketään. Joku piti kuitenkin koko matkaa niin käänteentekevänä, että ei voinut enää uskoa mihinkään mitä juuri sitä ennen kuvatussa JOsubsin haastattelussa sanottiin. Siis pääasiassa samoja tyyppejä joiden seurassa bojan oli lontoossa ja osin euroopan kiertueellakin, mutta new yorkissa niistä tuli pintaliitäjiä. Ihan siitä riippumatta että ne olivat kuvien perusteella jossain pienessä baarissa, johon näytti ihan taviksetkin pääsevän.
Pitäähän B ystävineen haukkua, kun ottaa niin koville Bn matkustaminen amerikkaan saakka heidän kanssaan/takiaan, kun taas K ei koskaan saanut hilattua itseään edes sloveniaan. Bn ystäviin puretaan se oma pettymys.
 
vierailija
Mä toivoin ehkä näkeväni tosielämän rakkaustarinan, joka kerrankin tapahtuisi nuorille miehille. Tai edes jonkun himotarinan, jos ei nyt mitään suurta rakkautta olisikaan ollut. Kaipaan representaatiota seksuaalivähemmistöille, mutta en niinkään tv-sarjoihin ja elokuviin vaan ihan oikeiden ihmisten kohdalle. Tää olisi ollut niin tervehdyttävä näky, kun kaksi kaunista ja seurattua miestä olisi löytäneet toisensa romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä niin, ettei haastatteluissakaan puhuttaisi häveliäästi ”erityisestä ystävyydestä”.

En seurannut näitä instassa vielä viisuviikolla, mutta twitterissä tuli kyllä kuvia ja videoita vastaan. Olin siinä vaiheessa vielä siinä uskossa että k olisi homo, varmaan olin senkin sieltä twitteristä lukenut ja pidin sitä täysin uskottavana. Siksi tuntui ihan naurettavalta, kun wanhassa fiilistelyketjussa alkoi tulla todistusaineistoa tyttöystävästä. Tyttis sinällään ei siis aiheuta mitään negatiivisia tunteita, vaan ainoastaan siihen olin pettynyt, etten nähnytkään sitä tositarinaa jota toivoin. En siis varsinaisesti päässyt shippauksen makuun, koska en halunnut leikkiä. Halusin että se olisi ollut totta, mutta se mureni oikeastaan heti alkuunsa. Jäin sit fanittamaan ja sit tulikin Jance 😁
Varmaan vähän samat toiveet oli mullakin. Toisaalta oli ihana ihan vaan seurata niitten ihastumista noin ylipäänsä, mutta kyllä kieltämättä odotin itsekin että kerrankin näkyisi se että jotkut ihan kasuaalisti toisivat ilmi olevansa homoja. Se olisi viisukontekstissa ollut verrattain helppoa, mutta kuitenkin ihan virkistävää kun kyse oli kuitenkin artisteista.
 
vierailija
Pitäähän B ystävineen haukkua, kun ottaa niin koville Bn matkustaminen amerikkaan saakka heidän kanssaan/takiaan, kun taas K ei koskaan saanut hilattua itseään edes sloveniaan. Bn ystäviin puretaan se oma pettymys.
Niin, Damoniahan noilla luonnehdinnoilla todennäköisesti tarkoitettiin, mutta ei vaan haluttu sanoa. Sen sylikuvan jälkeenhän damonista tuli persona non grata vaikka sitä ennen se tietysti kelpasi.
 
vierailija
Näen, että B on mennyt eteenpäin ja näyttää aidosti nauttivan tämänhetkisestä elämästään. K sen sijaan ei näytä onnelliselta, ei ole toviin näyttänyt ja tänään niissä kuvissakin näytti kovin väsyneeltä. Tämän ei ole tarkoitus olla arvostelua, toivon pelkkää hyvää molemmille.
Sitä aitoa, vapautunutta hymyä ei ole näkynyt pitkään aikaan K:lla. Toivottavasti ei aja itseään niin loppuun "takomalla kun rauta on kuumaa", että siitä kestää vuosia toipua. Mutta vaikea sitä on tuossa tilanteessa muuta tehdä, tuleepahan ainakin rahaa.
 
vierailija
Mä en ole pettynyt tässä mihinkään enkä ole ollut liian syvälläkään. Mutta kaipaan prkeleesti sitä hauskuutta mitä vauvan ketju ja sen huumori toi elämääni viime kesänä.
Sitä mäkin kaipaan vaikka aluksi petyinkin siihen ettei tästä homokertomusta tullutkaan 😂 En varsinaisesti jäänyt siihen pettymykseen vellomaan, vaan heittäydyin koko fanikulttuuriin kyllä ihan satasella. Sittemmin on löytynyt paljon shipattavaa, enkä ole ihan vielä kokonaan luopunut toivosta etteikö joksuleiristä vielä tulisi vahvistusta näille mun alkuperäisille haaveille 😁
 
vierailija
Niin, Damoniahan noilla luonnehdinnoilla todennäköisesti tarkoitettiin, mutta ei vaan haluttu sanoa. Sen sylikuvan jälkeenhän damonista tuli persona non grata vaikka sitä ennen se tietysti kelpasi.
Jotkut pelkää/pelkäsi, että siinä jutussa olisi oikeesti jotain. Ristiriitaista itsellekin, mä oon shippari edelleen, mutta kutkuttaa myös tämä B&D ajatus, ja etenkin jos siitä näkyisi jotain todistusaineistoa.
 

Yhteistyössä