K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näen. K:n ja J:n kemiat natsaa tosi hyvin yhteen. Hekin loistavat toistensa seurassa. Tilanne on vain eri kuin viisuissa, mutta jos Joost ja Kärtsä olisivat olleet niissä samana vuonna, niin ne poikarakkaus videot olisivat saattaneet olla astetta pidemmälle vietyjä kuin B:n kanssa.
En halua ”ankeutta” mutta en ihan ymmärrä miksi kaikki pitää nähdä romanttisen tai seksuaalisen kiinnostuksen kautta, vaikka väkisin. Kemiat voi kohtaa niin monella muullakin tavalla. Tylsempäähän se tietysti faneille on kun ollaan vaan kavereita, mutta en ymmärrä sellaista pakotettua kuumisteluakaan. Oikeesti heteromiehet voi olla ihan vaan kavereita vaikka hyvin synkkaiskin yhteen.
 
vierailija
En halua ”ankeutta” mutta en ihan ymmärrä miksi kaikki pitää nähdä romanttisen tai seksuaalisen kiinnostuksen kautta, vaikka väkisin. Kemiat voi kohtaa niin monella muullakin tavalla. Tylsempäähän se tietysti faneille on kun ollaan vaan kavereita, mutta en ymmärrä sellaista pakotettua kuumisteluakaan. Oikeesti heteromiehet voi olla ihan vaan kavereita vaikka hyvin synkkaiskin yhteen.
Olen samaa mieltä. Enkä mitenkään näe yhtään mitään muuta kuin kaverillista kemiaa K:n ja Joostin välillä. Ei edes samanlaista magneettista kemiaa kuin K ja B oli viisukuplassa ollessaan, vaan aika tavallista, rentoa kavereiden välistä kemiaa. Viihtyvät varmaan yhdessä, mutta ei noissa videoissa ole mitään samaa kuin K ja B viisuaikojen videoissa, niin aika turhaa edes verrata.
 
vierailija
Mua ei kiinnosta lainkaan Joost tai K, mutta mielenkiinnosta menin googlaamaan tämän kaverin. Onhan se nyt niin, että kyllä ihmisiä puoleensavetää kauneus. Vrt. B&K, siinä kaksi kaunista ihmistä ihastuu toisiinsa, niin kyllä sitä nyt vaan seuraa itsekin ihastellen - sen sijaan, jos kyseessä olisi kaksi vähemmän kaunista tavista. Karua, mutta totta.
 
vierailija
No itse olen nainen ja sitä mieltä että enemmän on parempi ja sitähän se kaipaamani kesän ketju olikin. En ylipäätänsä ymmärrä miksi kuviteltu asia menee joillain näin tunteisiin tai että sen asian pitää olla justiinsa näin ja otp vai mikä se shippitermi oli missä mainintakin jostain muusta on ehdoton ei ei.

Joku kirjoitti Martinista miten siitä jankattiin. Itse pystyn vain hämärästi muistamaan että jotain tälläistä oli (luultavasti poistelun jne triggeröimää). Olen ammattimainen ohittelija. Martin ei ollut mulle lainkaan kiinnostava aihe joten ohi vaan. Samoin kaikki muukin mikä ei kiinnosta, haukkumaviestit, ankeuttaja-analyysit, trollinetsijät, pottumuusinteot jne. En ymmärrä mikä siinä on joillakin niin vaikeaa kun itselläni on onnistunut koko ajan. Onko ihan pakko lukea kaikki viestit jos niistä käy ilmi jo heti alussa että ei kiinnosta? Ja onko niin kauheata jos satutkin sellaisen lukemaan?
Ehkä ihmiset hakee tällaisista yhteisöistä vähän eri asioita. Joillakin voi olla tarve olla samanmielisessä yhteisössä, jossa vallitsee konsensus asioista eikä siedetä mitään ylimääräistä ja uhkaavaa, koska samanmielisyys pitää shippiä elossa. On vaikea ohitella jos viestit syö maata oman shipin alta. Toisille taas riittää että saa keskustella samoista asioista kiinnostuneiden kanssa, mutta ollaan vähemmän emotionally invested esim. shippiin.
 
vierailija
En halua ”ankeutta” mutta en ihan ymmärrä miksi kaikki pitää nähdä romanttisen tai seksuaalisen kiinnostuksen kautta, vaikka väkisin. Kemiat voi kohtaa niin monella muullakin tavalla. Tylsempäähän se tietysti faneille on kun ollaan vaan kavereita, mutta en ymmärrä sellaista pakotettua kuumisteluakaan. Oikeesti heteromiehet voi olla ihan vaan kavereita vaikka hyvin synkkaiskin yhteen.
Tarkoitin kommentillani sitä, että ihan samanlaista kemiaa on Käärijän ja Joostin välissä, kuin mitä oli K:n ja B:nkin. Pointti on siinä, että jos K ja J olisivat olleet viisuissa samaan aikaan, niin heiltäkin olisi varmaan tullut bromance matskua.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Enkä mitenkään näe yhtään mitään muuta kuin kaverillista kemiaa K:n ja Joostin välillä. Ei edes samanlaista magneettista kemiaa kuin K ja B oli viisukuplassa ollessaan, vaan aika tavallista, rentoa kavereiden välistä kemiaa. Viihtyvät varmaan yhdessä, mutta ei noissa videoissa ole mitään samaa kuin K ja B viisuaikojen videoissa, niin aika turhaa edes verrata.
K ja B elivät viisukuplassa ja se on shippaajien omissa silmissä, jos he näkevät siinä jotakin enemmän kuin hyvää kaveruutta.
 
vierailija
En halua ”ankeutta” mutta en ihan ymmärrä miksi kaikki pitää nähdä romanttisen tai seksuaalisen kiinnostuksen kautta, vaikka väkisin. Kemiat voi kohtaa niin monella muullakin tavalla. Tylsempäähän se tietysti faneille on kun ollaan vaan kavereita, mutta en ymmärrä sellaista pakotettua kuumisteluakaan. Oikeesti heteromiehet voi olla ihan vaan kavereita vaikka hyvin synkkaiskin yhteen.
Kerro se B&K shippaajille, jotka ovat pakottaneet heitä yhteen jo vuoden ajan.
 
vierailija
Mua ei kiinnosta lainkaan Joost tai K, mutta mielenkiinnosta menin googlaamaan tämän kaverin. Onhan se nyt niin, että kyllä ihmisiä puoleensavetää kauneus. Vrt. B&K, siinä kaksi kaunista ihmistä ihastuu toisiinsa, niin kyllä sitä nyt vaan seuraa itsekin ihastellen - sen sijaan, jos kyseessä olisi kaksi vähemmän kaunista tavista. Karua, mutta totta.
Niinkuin tuolla aiemmin kirjoitin, niin B vetoaa keski-ikäisiin naisiin, joita täällä paljon kirjoittelee. Joost taas ei vetoa ulkoisesti samalla tavalla heihin, joten siksi he eivät lähde kuvittelemaan mitään tämän ja K:n välillä, vaikka se kemia olisi yhtä vahvaakin.
 
vierailija
En halua ”ankeutta” mutta en ihan ymmärrä miksi kaikki pitää nähdä romanttisen tai seksuaalisen kiinnostuksen kautta, vaikka väkisin. Kemiat voi kohtaa niin monella muullakin tavalla. Tylsempäähän se tietysti faneille on kun ollaan vaan kavereita, mutta en ymmärrä sellaista pakotettua kuumisteluakaan. Oikeesti heteromiehet voi olla ihan vaan kavereita vaikka hyvin synkkaiskin yhteen.
Koska alunperin K:n ja B:n välinen shippiketju on yhdistänyt ihmiset. Heitä on kiinnostanut m/m teema, joten siksi se aihe on niin suuri osa näitä ketjuja.
 
vierailija
Niinkuin tuolla aiemmin kirjoitin, niin B vetoaa keski-ikäisiin naisiin, joita täällä paljon kirjoittelee. Joost taas ei vetoa ulkoisesti samalla tavalla heihin, joten siksi he eivät lähde kuvittelemaan mitään tämän ja K:n välillä, vaikka se kemia olisi yhtä vahvaakin.
No nyt oli yleistys🤭 siis varmasti vetoaa kaiken ikäisiin, mut ainakin keikkayleisössä suurin osa nuoria naisia. Btw, ikäjakauma alkuperäisellä palstalla ollut ihmisten omien ilmoitusten mukaan 14-67. Varmasti muitakin mahtuu mukaan.
 
vierailija
Tarkoitin kommentillani sitä, että ihan samanlaista kemiaa on Käärijän ja Joostin välissä, kuin mitä oli K:n ja B:nkin. Pointti on siinä, että jos K ja J olisivat olleet viisuissa samaan aikaan, niin heiltäkin olisi varmaan tullut bromance matskua.
Olen eri mieltä. En näe samanlaista vetovoimaa K ja Joostin välillä, enkä usko, että olisi tullut samanlaista materiaalia vaikka viisuissa olisivatkin olleet samaan aikaan. K ja B oli ihan erityislaatuinen oma kuplansa, joka ei ole toistunut, vaikka K:lla eri tavalla kemiaa onkin lähes kaikkien tapaamiensa ihmisten kanssa.
 
vierailija
Olen eri mieltä. En näe samanlaista vetovoimaa K ja Joostin välillä, enkä usko, että olisi tullut samanlaista materiaalia vaikka viisuissa olisivatkin olleet samaan aikaan. K ja B oli ihan erityislaatuinen oma kuplansa, joka ei ole toistunut, vaikka K:lla eri tavalla kemiaa onkin lähes kaikkien tapaamiensa ihmisten kanssa.
No mä taas uskon, että olisi tullut. Vähän harmittaakin, ettei K ja J olleet samaan aikaan viisuissa. Heidän hassuttelu videot olisivat olleet tosi kivoja.
 
vierailija
Olen eri mieltä. En näe samanlaista vetovoimaa K ja Joostin välillä, enkä usko, että olisi tullut samanlaista materiaalia vaikka viisuissa olisivatkin olleet samaan aikaan. K ja B oli ihan erityislaatuinen oma kuplansa, joka ei ole toistunut, vaikka K:lla eri tavalla kemiaa onkin lähes kaikkien tapaamiensa ihmisten kanssa.
Joostin ja Käärijän välinen kemia on säkenöivää.🤩🥵🥰
 
vierailija
Niin ja jos vauvalla gallupin mukaan enemmistö shippaajista on keski-ikäisiä, niin miten tämä asia tähän liittyy?
Olen siitä samaa mieltä, että vauvan ketjun ja plussan kirjoittajat ovat varmasti pääasiassa keski-ikäisiä naisia. Koska se B ja K shippi on osalle niin tärkeä, niin he eivät halua kuvitella B:n tilalle ketään muuta. Minusta kuumin ja kivoin pari tähän mennessä on ollut Käärijä ja Peksi.😍
 

Yhteistyössä