K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua suoraan sanottuna vtuttaa niin prkleesti jos Joksut ei syksyllä Suomeen tule. Itsellä ei mitään mahiksia Ruissiin tai matkustaa jonnekin kauas keikalle. Joo joo pitäisi olla iloinen bändin puolesta, mutta kerrankin oon itsekäs ja ajattelen näin.
Missä päin asut? Onko Turku kauhean kaukana vai muuten vaan huono ajankohta? Mä olen jotenkin sopeutunut siihen ajatukseen, ettei ulkomaalaiset artistit täällä muutenkaan kauheasti ravaa.
 
vierailija
Missä päin asut? Onko Turku kauhean kaukana vai muuten vaan huono ajankohta? Mä olen jotenkin sopeutunut siihen ajatukseen, ettei ulkomaalaiset artistit täällä muutenkaan kauheasti ravaa.
Oulussa asun ja olen viimeisilläni raskaana just tuolloin tai vauva on just syntynyt. Muutenkin ollut vaikee raskaus, joten ei pysty festareille edes kuvitella lähtevänsä.
 
vierailija
No ei kukaan normaali aikuinen jaksa tollasta shippausta kuin hetken😂 varsinkin kaikille on kuitenkin jo selvää mikä on homman nimi ollut alusta asti. Mitään suhdetta ei ole ollut eikä tule. Emoketujussa jäljellä sekopäisimmät ficciensä kanssa.
 
vierailija
Te jaksatte niitä samoja videoita sit katsella siellä, kun uusia ei tule?
Mua huvittaa ajatus siitä, että vanhainkodissa nämä shippaajat pyörittävät samoja vanhoja videoita ja pohtivat edelleen, että oliko pojat ihastuneita toisiinsa vai ei. Jos siellä vanhainkodissa on joukossa realismia huutelevia ex-shippareita, niin voi hoitaja parkoja, kun joutuvat sitä vääntöä kuuntelemaan.😂 Jos mulla on paha dementia ja sen myötä estot poissa, niin tykitän varmaan vanhainkodin seinille kuvia Tommyn ja Kärtsän persuksista. Ottakaa multa sit kaikki laitteet pois.
 
vierailija
No ei kukaan normaali aikuinen jaksa tollasta shippausta kuin hetken varsinkin kaikille on kuitenkin jo selvää mikä on homman nimi ollut alusta asti. Mitään suhdetta ei ole ollut eikä tule. Emoketujussa jäljellä sekopäisimmät ficciensä kanssa.
Voi olla ollut suhde tai tulla suhde, sitähän et sinäkään tiedä, hyvin jaksaa odotella mihin suuntaan tämä kehittyy
 
vierailija
No ei kukaan normaali aikuinen jaksa tollasta shippausta kuin hetken varsinkin kaikille on kuitenkin jo selvää mikä on homman nimi ollut alusta asti. Mitään suhdetta ei ole ollut eikä tule. Emoketujussa jäljellä sekopäisimmät ficciensä kanssa.
Kävin siellä tänään ja kyllä siellä joku taas kirjoitti, että
K ja B olivat ihastuneita toisiinsa. En oikein aina tiedä, että onko se shippausta vai kokevatko he, että se on todellista?
 
vierailija
Kävin siellä tänään ja kyllä siellä joku taas kirjoitti, että
K ja B olivat ihastuneita toisiinsa. En oikein aina tiedä, että onko se shippausta vai kokevatko he, että se on todellista?
95% on seksismiä ja (vanhojen) naisten epämääräistä kuolausta nuoria miehiä kohtaan. Ei tuota varmasti enää lue kuin ihan muutama. Sen jälkeen kun selvis b:n matkaseura nycissä niin loppu se vähäinenkin asiallinen keskustelu
 
vierailija
No ei kukaan normaali aikuinen jaksa tollasta shippausta kuin hetken varsinkin kaikille on kuitenkin jo selvää mikä on homman nimi ollut alusta asti. Mitään suhdetta ei ole ollut eikä tule. Emoketujussa jäljellä sekopäisimmät ficciensä kanssa.
Kyllä siellä on sellaisia, jotka kuvittelevat vieläkin, että jokin suhde voisi syntyä näiden kahden välille.
 
vierailija
95% on seksismiä ja (vanhojen) naisten epämääräistä kuolausta nuoria miehiä kohtaan. Ei tuota varmasti enää lue kuin ihan muutama. Sen jälkeen kun selvis b:n matkaseura nycissä niin loppu se vähäinenkin asiallinen keskustelu
Ihan on hyvää keskustelua nytkin miten Sadie B:n kaverina nyt ketjuun vaikuttaisi, älä tee ongelmia missä ei ole
 

Yhteistyössä