K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi he lähtivät ajatuksella, että feikkaaminen on hyvä idea? varsinkin kun on paljon puhuttu, että olisivat aitoja josta olen vähän eri mieltä
No kerrankos sitä joko hairahtuu luulleen että jokin on hyvä juttu. Ja näissä on ymmärtääkseni aina mukana se paikallinen yle jonka kanssa suunnitellaan niin sekin voi olla syynä. Ja en ole niin perehtynyt bändin historiaan että osaisin sanoa oliko tuollainen lähempänä heidän tyyliään ennen viisuja. En siis itse sanoisi että mitenkään feikkasivat.
 
vierailija
No kerrankos sitä joko hairahtuu luulleen että jokin on hyvä juttu. Ja näissä on ymmärtääkseni aina mukana se paikallinen yle jonka kanssa suunnitellaan niin sekin voi olla syynä. Ja en ole niin perehtynyt bändin historiaan että osaisin sanoa oliko tuollainen lähempänä heidän tyyliään ennen viisuja. En siis itse sanoisi että mitenkään feikkasivat.
Onhan tässä myös se, että kaikki pitää viisuesityksessä olla tarkkaa kameroiden takia. Suomen edustaja vuonna 2014, joka oli kans poikabändi pärjäsi hyvin vaikka ei yrittänyt väkisin kiusallisesti "flirttailla" ja tehdä jotain temppurataa jossa juostaan päättömästi sinne ja tänne.
 
vierailija
No kerrankos sitä joko hairahtuu luulleen että jokin on hyvä juttu. Ja näissä on ymmärtääkseni aina mukana se paikallinen yle jonka kanssa suunnitellaan niin sekin voi olla syynä. Ja en ole niin perehtynyt bändin historiaan että osaisin sanoa oliko tuollainen lähempänä heidän tyyliään ennen viisuja. En siis itse sanoisi että mitenkään feikkasivat.
Ei feikaneet, kun katsoo kaikkia hastatteluja sun muita niin ihan olivat omia hauskoja itsejään. Heille on tietysti suunniteltu nuo stailaukset ym. sen paikallisen ylen puolelta, on ollut varmaan stailistit sitä varten, niin kuin useimmilla muillakin. Varmaan luottivat heihin, muutenhan he veti ihan omalla tyylillään. Tietenkin keikoilla on rennompaa kun vetävät paljon biisejä, eikä tartte olla arvioitavana lavalla yhden biisin ajan. Vaikka heillä oli paljon kokemusta kotimaan keikkailusta ennestään, niin varmasti tämä kiertäminen Euroopassa vuoden verran on vahvistanut sitä omaa näkemystä tyylistäkin. Jos nyt olisivat menossa viisuihin olisi heillä varmasti vielä vahvempi näkemys siitä miten show toteutetaan. Ja hyvinhän sen viime vuonnakin vetivät.
 
vierailija
Ymmärrän jos jotakuta harmittaa keskustelut Joksuista. Vauvakin on nyt täynnä niitä. Asiansa voi esittää monella tapaa, mutta K:n kaipuu taitaa olla monella suuri. Eilen saatiin K:ta ja Joostia.
 
vierailija
Onhan tässä myös se, että kaikki pitää viisuesityksessä olla tarkkaa kameroiden takia. Suomen edustaja vuonna 2014, joka oli kans poikabändi pärjäsi hyvin vaikka ei yrittänyt väkisin kiusallisesti "flirttailla" ja tehdä jotain temppurataa jossa juostaan päättömästi sinne ja tänne.
Piti heti googlettaa ton vuoden edustaja ja täytyy sanoa että multa on mennyt tuo täysin ohi. En muista bändiä nimeltä, en kappaletta, en jäseniä. Ja tiedän katsoneeni viisut, koska, noh, katson ne aina, ja tuo oli conchita wurstin vuosi ja sitä äänestin. Ja Suomi on vielä pärjännyt hyvin! En vaan muista tuota ollenkaan.
 

Yhteistyössä