K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On todella extreme. Mutta ikuisesti tunnistettava, samoin kuin vaikka Verkan avaruusolentoasu. Ja tällaset ikoniset kakkoseksi jääneet muistetaan sekä biiseistä että puvuista. Sit on monta voittajaa joista ei muistu mitään mieleen, ja monta vaatetta jotka saattaa muistaa, mutta ei mitään käryä siitä mihin biisiin ne mahtoi liittyä.
Joo jännä. En ole viisuja seurannut enkä tiedä Suomen edustajia tai mitään, mutta jännä, että jotkut jutut tihkuu läpi, vaikka ei ole tippaakaan kiinnostusta. Tiedän Lordin, Verkan ja Måneskinin. Ja Tiedän Tix ja Efendin - siis en tiedä mikä juttu, joku ihastus? mutta tämä juttu on ajautunut munkin tietoisuuteen. Kertokaapas mulle tästä, voiko verrata K&B juttuun?
 
vierailija
Mä jäin siihen ihmettelemään että what, sehän oli hauska ja osuva heitto sulta. Kirjoitin myöhemmin, että mua kyllä kiinnostaisi ne liukkarileikit. No ei siitä sen enempää, mutta jostain muutoksesta se kyllä kielii.
Joo huomasin sen vastauksesi ja jännä kyllä siihen sitten oli tullut niitä yläpeukkuja. Oma tyyli on monesti ikään kuin kokeilla jäätä noilla onelinereilla tai sanaleikeillä että lähteekö juttu lentoon ja minkälaista porukkaa on paikalla. Varsinkin jos meno on kovin asiapitoista ja kaipaisi huumoria. Ehkä ne sitten on osalle liikaa tai hyppäävät silmille tai niihin on kyllästytty.
 
vierailija
Mä en ole kuunnellut niitä viimevuotisia biisejä kuin ehkä pari. Mulla rupes Spotify soittamaan jotain biisiä, josta mietin heti "apua mikä euroviisu", siis ei välttämättä hyvällä. No se oli Alessandra. Tiedän hänet kyllä, herttainen tyttö, mutta biisi on aika kamala, kun irrottaa kontekstista.
Minä muistan vain Viktor Klimengon Aurinko laskee länteen.
 
vierailija
Joo huomasin sen vastauksesi ja jännä kyllä siihen sitten oli tullut niitä yläpeukkuja. Oma tyyli on monesti ikään kuin kokeilla jäätä noilla onelinereilla tai sanaleikeillä että lähteekö juttu lentoon ja minkälaista porukkaa on paikalla. Varsinkin jos meno on kovin asiapitoista ja kaipaisi huumoria. Ehkä ne sitten on osalle liikaa tai hyppäävät silmille tai niihin on kyllästytty.
Mä en ole päässyt kärryille, että onko ne moraali-Marketat siellä enemmistössä vai vähemmistössä. Välillä tulee peukkuja viesteihin, jossa kritisoidaan kuumisteluviestien poistamista ja sitten taas toisaalta ollaan tosi tiukkoja esim. sivuparitusten suhteen.
 
vierailija
Ootko niitä kuuluisia Etelä-Pohjanmaan isoluumuisia Siveys- Jormia?
Mä voisin keikkua sun luumus päällä
Väitätkö sä mua naiseksi. No ok, joskus saatan tytöillä muiden bi-ukkomiesten kanssa, mutta kyllä multa luumu löytyy. T. Siveys-Jorma 62 v.
Mä voisin keikkua sukkanauhat jalassa sun turpean luumun päällä!
T. Tallinnan räppäri

! T. Tommy
 

Yhteistyössä