K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muuten ihan jees teksti mutta miksi tästäkin paistaa kritiikki :

Jos se olisi kovasti halunnut esiintymään sinne Riikaan niin bussejahan kulkee Tallinnasta kyllä parin tunnin välein eikä matka ole edes paljoa pidempi kuin Vantaalta rautalammille.
No voin vannoa että ei ole kritiikkiä vaan luet rivien välejä. Mun mielestä on ihan selvää ettei k sinne lähtenyt. Varmasti alkuperäinen ajatus on ollut pitää yhdessä hauskaa keikkabussissa ja se esiintyminen olisi ollut vain mahdollisuus, ei todellakaan reissun päätavoite. Nehän sanoivatkin että k olisi mukana turistina.
 
vierailija
Helkutti kun näissä ketjuissa kirjoittelee mummelit, joille Kauniit ja rohkeat oli henki&elämä silloin 60 luvulla. Nyt ne luulee, että tämäkin saaga on joku Ridge Forrester show.
 
vierailija
Muuten ihan jees teksti mutta miksi tästäkin paistaa kritiikki :

Jos se olisi kovasti halunnut esiintymään sinne Riikaan niin bussejahan kulkee Tallinnasta kyllä parin tunnin välein eikä matka ole edes paljoa pidempi kuin Vantaalta rautalammille.
Eiköhän tuo ole kuitti nimenomaan sitä kohtaan että k:lta moni odotti pyyteetöntä matkustamista missä olosuhteissa hyvänsä, tallinnaankin olisi pitänyt ymmärtää mennä yksin. Kyse oli kuitenkin lopulta ihan siitä että suunnitelmat muuttuivat työasioiden takia, jolloin kaverihommat olivat tietenkin toissijaiset. Eihän kukaan tietenkään odottanut että k olisi omilla kyydeillä mennyt perässä Riikaan yhden biisin takia.
 
vierailija
Sun kommentissa on hiukan shippi näkökulmaa mukana (ei siinä mitään pahaa ole, jokainen tarkastele näitä asioita omista perspektiiveistään). Mä en oikeasti usko siihen, että B tarvii mitään aikaa ja jos on tarvinnut, niin ei enää. Itse ajattelen, että tämä tykkäämättömyys on täysin normaalia. Eivät he mieti ja pohdi näitä asioita, niinkuin jotkut näillä palstoilla. Siinä olen sun kanssa samaa mieltä, että pyrkyrit toimii just niinkuin kirjoitit ja että B:n käytös kesällä oli tunnepohjaista.
Oon samaa mieltä siinä mielessä että en mäkään usko että olis ihastunut enää, jos oli sitä aiemmin. On varmasti päästänyt irti. Mutta sitä tarkoitin että jos olis jotain etäisyyttä väleissä, niin kuin jotkut on näkevinään, niin sekin voi olla ihan väliaikaista. Sellaista että annetaan tilanteen vähän tasoittua. Mutta ei mitään etäisyyttä edes välttämättä ole. Siinäkin oon samaa mieltä että ei noista tykkäämisistä voi mitään päätellä, kun kun voivat yksityisesti viestiä myös. Se on muutenkin tilanteesta kiinni ja siitä haluaako jompi kumpi välillä olla rauhassa ja jättää somen vähemmälle.
 
vierailija
Mä olen molempien fani ja kyllä, kumpaankin suuntaan osuu niitä tosi tyhmiä mollauksia. Mutta mielestäni joksuja kohtaan tykitetään enemmän ja jatkuvasti sitä puhetta joka on vain haukkumista, vailla mitään keskustelua. Siis kaikki mahdolliset "kuka niitä laimeita mummon verhoihin pukeutuvia jaksaa" yms. Ilman mitään kontekstia. Kärtsään osuu kyllä paljon kritiikkiä, mutta se on useammin osa jotain yhteistä keskustelua, jossa toki ollaan eri mieltä. Esim nämä kärtsän somesisällöt on usein puheena, ja moni mielestäni ihan hyvin avaa sitä miksi ei tykkää vaikka sen stooreista. Osa silti loukkaantuu niistä ja tulkitsee haukkumiseksi.
Olen myös molempien fani ja omasta mielestäni K saa enemmän arvostelua ja suoraa haukkumista, esim. ulkonäöstään ja tekemisistään. Luulen, että se johtuu ihan siitä kun K on suomalaisena arkisempi ja siten helpompi arvostella. B on sen verran etäisempi ja sitä kautta ulkokultaisempi, että hänen tekemisiään ei samalla tavalla ymmärrä, kun ei puhu esim. kieltä. Joskus Tumpussa/Twtterissä on jotain storyja, joita paikalliset kuittailee että B kuulostaa ihan juntilta/nololta, mutta kun et ymmärrä niin se oli ulkkareille vain eksoottista ja söpöä. Lisäksi suomalaiset tykkää lytätä toisia ja hävetä toisten suomalaisten puolesta. Ehkä slovenialaiset tekee omilleen samaa.
 
vierailija
Mä olen tätä miettinyt. Kuinka paljon siinä käytöksessä, joka tulkittiin B n ihastumiseksi Kärtsään, oli B n normikäytöstä. Silloin ei vain tiedetty millainen persoona on kyseessä. B n lennähtäminen Suomeen yksin onkin hänen tavanomaista käytöstään. Oliko K n käytös jopa enemmän ihastunutta jossain vaiheessa, esim. se B n rakkaudellinen kutsuminen Suomeen. Pian myös K siitä kyllä tokeni normaaliin elämäänsä.
Nyt kun on päässyt seuraamaan enemmän B:ta uusien kavereiden seurassa niin vaikuttaa aika normaalilta hänelle innostua uusista tyypeistä. Tietty sitä julkista hehkutusta on ollut vähemmän, mutta ehkä on tullut varovaisemmaksi shippauksen takia tai sitten noista uusista ei niin kysytä.
 
vierailija
Viisujen myötä tullut lisää seuraajia niin kuin tuli Kllakin. Aika paljon on Klla nyt laskenut seuraajat, sillähän oli melkein yhtä paljon parhaimmillaan kuin tuolla Joostilla.
Kärkipään artistit saa Viisuissa huomion myötä eniten ns. yleisseuraajia ja sitten niitä myös tipahtaa pois eniten. K:ta taisi seurata hypen aikaan myös puoli Suomea, joten ihan ymmärrettävää että moni lopettaa seuraamisen kun pahin hype ohi. K ei myöskään ehkä tyylillisesti ole se unelmavävy, joka olisi kaikkien makuun.
 
vierailija
Nyt kun on päässyt seuraamaan enemmän B:ta uusien kavereiden seurassa niin vaikuttaa aika normaalilta hänelle innostua uusista tyypeistä. Tietty sitä julkista hehkutusta on ollut vähemmän, mutta ehkä on tullut varovaisemmaksi shippauksen takia tai sitten noista uusista ei niin kysytä.
Mä saatan olla samanlainen innostuja, mutta haluaisin vähän tarkennusta siitä että mikä oikein on uusista tyypeistä innostumista. Kun onhan bojan tavannut vuoden aikana ihan hirveästi uusia ihmisiä ja vain muutama näyttäisi kuitenkin olevan sellainen joiden kanssa on syntynyt joku syvempi side. Tällä väitteellä on myös usein vähän sellainen pohjavire että B olisi ihan tuuliviiri ja unohtaisi entiset saman tien kun kohtaa seuraavan, mutta mun mielestä se ei vaikuta yhtään sellaiselta
 
vierailija
Mä saatan olla samanlainen innostuja, mutta haluaisin vähän tarkennusta siitä että mikä oikein on uusista tyypeistä innostumista. Kun onhan bojan tavannut vuoden aikana ihan hirveästi uusia ihmisiä ja vain muutama näyttäisi kuitenkin olevan sellainen joiden kanssa on syntynyt joku syvempi side. Tällä väitteellä on myös usein vähän sellainen pohjavire että B olisi ihan tuuliviiri ja unohtaisi entiset saman tien kun kohtaa seuraavan, mutta mun mielestä se ei vaikuta yhtään sellaiselta
ei millään pahalla, mutta mistä sinä tiedät mitään mistään B:n siteistä
 
vierailija
Mistä muuten on peräisin se tieto että sillä on sukua siellä? Kun muistan että jo ihan heti viisujen aikana tästä puhuttiin, mutta en muista mitään haastattelua tms jossa se olisi kertonut.
Oon miettinyt tätä myös! Samoin kuin sitä että mistä tiedettiin se yhden Lontoon stoorin mies bojanin serkuksia, kun sen nimeäkään ei mainittu.
 

Yhteistyössä