K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen myös molempien fani ja omasta mielestäni K saa enemmän arvostelua ja suoraa haukkumista, esim. ulkonäöstään ja tekemisistään. Luulen, että se johtuu ihan siitä kun K on suomalaisena arkisempi ja siten helpompi arvostella. B on sen verran etäisempi ja sitä kautta ulkokultaisempi, että hänen tekemisiään ei samalla tavalla ymmärrä, kun ei puhu esim. kieltä. Joskus Tumpussa/Twtterissä on jotain storyja, joita paikalliset kuittailee että B kuulostaa ihan juntilta/nololta, mutta kun et ymmärrä niin se oli ulkkareille vain eksoottista ja söpöä. Lisäksi suomalaiset tykkää lytätä toisia ja hävetä toisten suomalaisten puolesta. Ehkä slovenialaiset tekee omilleen samaa.
Samaa mieltä sun kanssa. Sen lisäksi mua hiukan ärsyttää nämä kommentoijat, jotka sanovat, että B toi K:n parhaat puolet esiin. Sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Näin ajattelevat elävät jossakin fantasia maailmassa, jossa he ovat muokanneet Kärtsästä omia tarpeitaan palvelevan nuken. He haluaisivat nähdä Kärtsän ikuisesti siinä viisu roolissa, eivätkä hyväksy että hän on 90% paljon muutakin.
 
vierailija
Näköjään. Ehkä se muuttaa sitä omaa tulkintaa asioista ja tyypeistä luotua kuvaa jos ei ollutkaan spesiaalia käytöstä.
Minusta on ihan helpottavaa tietää, että tuollainen matkustelu on ihan normaalia käytöstä Bojanilta. Juuri tuota lentoa suoraan keikoilta Suomeen pidettiin yhtenä todisteena suurista tunteista. Nyt siten nähtiin, että Bojan matkusti NYC iin käymättä välillä kotimaassa.
 
vierailija
Mä saatan olla samanlainen innostuja, mutta haluaisin vähän tarkennusta siitä että mikä oikein on uusista tyypeistä innostumista. Kun onhan bojan tavannut vuoden aikana ihan hirveästi uusia ihmisiä ja vain muutama näyttäisi kuitenkin olevan sellainen joiden kanssa on syntynyt joku syvempi side. Tällä väitteellä on myös usein vähän sellainen pohjavire että B olisi ihan tuuliviiri ja unohtaisi entiset saman tien kun kohtaa seuraavan, mutta mun mielestä se ei vaikuta yhtään sellaiselta
Samaa mieltä.
 
vierailija
Oon miettinyt tätä myös! Samoin kuin sitä että mistä tiedettiin se yhden Lontoon stoorin mies bojanin serkuksia, kun sen nimeäkään ei mainittu.
Mä muistan vaan twitteristä tai tumpusta ne vitsailut että B nappasi heti Lontoosta miehen itselleen ja sit joku sääli sitä miesparkaa pohtimalla että nyt se tietty onkin joku serkku ja puoli fandomia järjestää niille jo häitä. Eli olen siis nähnyt hänestä (tai oikeammin bojanin sihteesta häneen) pelkkää vitsailua, en mitään oikeaa tietoa.
 
vierailija
Minusta on ihan helpottavaa tietää, että tuollainen matkustelu on ihan normaalia käytöstä Bojanilta. Juuri tuota lentoa suoraan keikoilta Suomeen pidettiin yhtenä todisteena suurista tunteista. Nyt siten nähtiin, että Bojan matkusti NYC iin käymättä välillä kotimaassa.
Niinpä niin, D:n kanssa luultavasti nytkin. 😉 Ei se kaikkien kanssa yhtä tiiviisti ole, vaikka ihmisiä tapaisi. Joistakin tulee läheisempiä, niin kuin Kärtsästäkin.
 
vierailija
Samaa mieltä sun kanssa. Sen lisäksi mua hiukan ärsyttää nämä kommentoijat, jotka sanovat, että B toi K:n parhaat puolet esiin. Sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Näin ajattelevat elävät jossakin fantasia maailmassa, jossa he ovat muokanneet Kärtsästä omia tarpeitaan palvelevan nuken. He haluaisivat nähdä Kärtsän ikuisesti siinä viisu roolissa, eivätkä hyväksy että hän on 90% paljon muutakin.
Minusta se viisukärtsä oli kivempi. Se muu osa ei innosta niin paljon, joten hän on vain osittain mun mieleinen artisti. Eikä tarvitse muuta ollakaan.
 
vierailija
Samaa mieltä sun kanssa. Sen lisäksi mua hiukan ärsyttää nämä kommentoijat, jotka sanovat, että B toi K:n parhaat puolet esiin. Sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Näin ajattelevat elävät jossakin fantasia maailmassa, jossa he ovat muokanneet Kärtsästä omia tarpeitaan palvelevan nuken. He haluaisivat nähdä Kärtsän ikuisesti siinä viisu roolissa, eivätkä hyväksy että hän on 90% paljon muutakin.
Voihan sen viisupuolen joku nähdä k:n parhaana puolena. Eiköhän nämä ole ihan mielipidekysymyksiä, täysin riippumatta siitä hyväksyykö muidenkin puolien olemassaolon.
 
vierailija
Mä muistan vaan twitteristä tai tumpusta ne vitsailut että B nappasi heti Lontoosta miehen itselleen ja sit joku sääli sitä miesparkaa pohtimalla että nyt se tietty onkin joku serkku ja puoli fandomia järjestää niille jo häitä. Eli olen siis nähnyt hänestä (tai oikeammin bojanin sihteesta häneen) pelkkää vitsailua, en mitään oikeaa tietoa.
En jaksa kaivaa, mutta puutarhassa joku selvitti sen miehen nimen ja sukunimi oli siis sama kuin B:llä, ja samaa näköähän heillä oli silmissä sen verran että hyvin helposti oli uskottavissa, että ovat serkuksia.
 
vierailija
Voihan sen viisupuolen joku nähdä k:n parhaana puolena. Eiköhän nämä ole ihan mielipidekysymyksiä, täysin riippumatta siitä hyväksyykö muidenkin puolien olemassaolon.
Mutta se ei ollut sitä häntä ominta itseään. Hänen piti hillitä itseään. Osa ihmisistä raivostui, kun K paljastui kiroilevaksi ja roustaavaksi, omintakeisen huumorin omaavaksi artistiksi. Sitä hän oli jo ennen viisuja. Ihmiset halusivat nähdä hänet pehmeänä puppyna ja pettyivät, kun ei sitä ollutkaan. Musta Kärtsältä vaadittiin aivan liikaa.
 
vierailija
Mua ei realistina yhtään haittaa myöntää, et K ja B vaikutti vielä kesällä molemmat ihastuneilta toisiinsa. Sit iski arki ja todellisuus. Nyt ovat ystäviä ja tapaavat kun ehtivät. Varmaan yhteydenpito ei enää ole niin tiivistä. Kiireet ja välimatka verottaa myös ystävyyssuhteita.
 
vierailija
Mua ei realistina yhtään haittaa myöntää, et K ja B vaikutti vielä kesällä molemmat ihastuneilta toisiinsa. Sit iski arki ja todellisuus. Nyt ovat ystäviä ja tapaavat kun ehtivät. Varmaan yhteydenpito ei enää ole niin tiivistä. Kiireet ja välimatka verottaa myös ystävyyssuhteita.
Mä en koskaan nähnyt mitään ihastusta (vai miten tämä sana määritellään tässä kohtaan). Heillä klikkasi varmaan heti, mutta itse näin lähinnä innostumista uudesta ihmisestä ja poikkeuksellisesta tilanteesta. Kahden miehen välistä pelleilyä, ajankulua ja stressin purkua.
 
vierailija
Mutta se ei ollut sitä häntä ominta itseään. Hänen piti hillitä itseään. Osa ihmisistä raivostui, kun K paljastui kiroilevaksi ja roustaavaksi, omintakeisen huumorin omaavaksi artistiksi. Sitä hän oli jo ennen viisuja. Ihmiset halusivat nähdä hänet pehmeänä puppyna ja pettyivät, kun ei sitä ollutkaan. Musta Kärtsältä vaadittiin aivan liikaa.
Omasta puolestani en sanoisi, että petyin saati raivostuin. Se ns todellinen K ei kaikkineen ole mun mieleen. Ja kuten sanottu ei tarvitsekaan. Mulle vaan riittää vähän vähemmän särmikkäät tyypit.
 
vierailija
Mä en koskaan nähnyt mitään ihastusta (vai miten tämä sana määritellään tässä kohtaan). Heillä klikkasi varmaan heti, mutta itse näin lähinnä innostumista uudesta ihmisestä ja poikkeuksellisesta tilanteesta. Kahden miehen välistä pelleilyä, ajankulua ja stressin purkua.
Näyttääkö K esim Joostin kanssa yhtä innostuneesta kuin Bojanin kanssa? Vaikea tietysti verrata ainakaan niihin viisukuplan aikaisiin videoihin, kun tilanne oli silloin niin spesiaali ja ehkä esim. Reko vähän sai lisätyksi tiettyä vihjailua videoihin. Mä en osaa enää arvioida neutraalisti, kun oon niin tottunut jo omiin aiempiin tulkintoihini.
 

Yhteistyössä