K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan K yhtään ehtinyt opiskella englantia ja onko hänellä sellaiseen edes kiinnostusta. Jos hänellä alkaa olla enemmänkin ystäviä, joiden kanssa kommunikoi englanniksi, kielen opiskeluun voisi kannattaa panostaa. Onhan englanti muutenkin tosi hyödyllinen osata.
K on 30-vee.
Eikö hänen ikäisenä koulussa ole opiskeltu ja puhuttu enkkua vuosia.
Luulisi menneen kaaliin vähän paremmin
Enkun tulkki viisuissa.
Tämän huomio melko varmaan myös Bojan.
Seiskan oppilas vastaan sosionomi.
 
vierailija
Musta taas B on alkanut vaikuttaa enemmän joltain muulta kuin heterolta. Viime kesänä ja syksynä olin vielä sillä linjalla mutta nyt oon alkanut kallistua toiseen suuntaan. En tiedä miksi.
Samoin, oon ajatellut pitkään jo niin. Luulen että monet jotka pysyy tuossa heterokannassa, katsoo enemmän vaan ulkoista olemusta. Siinä ei oo sen tyyppistä feminiinisyyttä, mitä joillain gaymiehillä saattaa olla. Jotkut voi olettaa että sen jotenkin näkisi. Mutta ei, olemuksesta ei vaan voi päätellä varmaksi mitään, joidenkin kohdalla ei yhtään mitään. Kun taas kuuntelee puheita ja seuraa tekemisiä, niin mustakin asiat viittaisi just päinvastaiseen suuntaan. En mene kuitenkaan julistamaan sitäkään varmaksi, kun en oikeasti tunne ihmistä. Ja eihän se mulle kuulukaan, niin kuin ei kellekään meistä. Mutta miten tän sanoisin, musta B:n omien tekemisten pohjalta katsottuna on jopa epäkohteliasta kuitata varmaksi että hetero se on ja piste, eikä jättää edes mahdollisuutta auki jollekin muulle.
 
vierailija
Samoin, oon ajatellut pitkään jo niin. Luulen että monet jotka pysyy tuossa heterokannassa, katsoo enemmän vaan ulkoista olemusta. Siinä ei oo sen tyyppistä feminiinisyyttä, mitä joillain gaymiehillä saattaa olla. Jotkut voi olettaa että sen jotenkin näkisi. Mutta ei, olemuksesta ei vaan voi päätellä varmaksi mitään, joidenkin kohdalla ei yhtään mitään. Kun taas kuuntelee puheita ja seuraa tekemisiä, niin mustakin asiat viittaisi just päinvastaiseen suuntaan. En mene kuitenkaan julistamaan sitäkään varmaksi, kun en oikeasti tunne ihmistä. Ja eihän se mulle kuulukaan, niin kuin ei kellekään meistä. Mutta miten tän sanoisin, musta B:n omien tekemisten pohjalta katsottuna on jopa epäkohteliasta kuitata varmaksi että hetero se on ja piste, eikä jättää edes mahdollisuutta auki jollekin muulle.
Onhan se ylipäänsä epäkohteliasta spekuloida ja arvuutella toisen seksuaalisuutta, ei pelkästään heteroksi toteamalla. En täällä siis ketään syyttele mutta on ihan turhaa syyttää vain tiettyjä keskusteluun osallistuvia.

Itselläni tuli vahvat queer-vibat vasta kun näin Bn livenä. Jotain siinä olemuksessa ja hienovaraisissa eleissä ja puhetavassa välillä oli, mistä sain vahvoja ei-heteroviboja. Mutta ei näistä voi koskaan tietää.
 
vierailija
Onhan se ylipäänsä epäkohteliasta spekuloida ja arvuutella toisen seksuaalisuutta, ei pelkästään heteroksi toteamalla. En täällä siis ketään syyttele mutta on ihan turhaa syyttää vain tiettyjä keskusteluun osallistuvia.

Itselläni tuli vahvat queer-vibat vasta kun näin Bn livenä. Jotain siinä olemuksessa ja hienovaraisissa eleissä ja puhetavassa välillä oli, mistä sain vahvoja ei-heteroviboja. Mutta ei näistä voi koskaan tietää.
Vaikka minäkin olen kirjoittanut tästä aiheesta, on tausta-ajatuksena aina, että en oikeasti tiedä. En muista, olenko joka kerta tuonut ilmi, että kyseessä on vain minun näkemykseni. Jotenkin sitä pitää itsestään selvänä, että kommentit täällä ovat kirjoittajien mielipiteitä.
 
vierailija
Mä kiittelen sitä joka pari päivää sitten jakoi tänne sen homofoorumin koska oon nyt innolla lukenut sitä. Siellä oli hyvää keskustelua gaydarista, ja useimmat pitivät sitä ikävänä ihan siksi, että tällainen homouden tunnistaminen nojautuu niin paljon stereotypioihin, eikä jätä tilaa sille että esim heteromies voi olla vaikka hyvin feminiininen tai homomies ihan tyylitajuton juntti tms. Mutta sitten taas osa muistutti että it takes one to know one, ja joskus se homouden tunnistaminen on jotain sellaista josta ei ihan saa kiinni eikä pysty siksi selittämäänkään, mutta silti vaan tietää. Osa muistutti että koko gaydar perustuu vahvasti seksuaalisuuden binäärisyyteen eikä huomioi esim biseksuaalisuutta, ja joku sanoi että homoksi "tunnistaminen" on vaan homojen epätoivoista halua uskoa että oma ihastus olisi mahdollinen. Tuli vahvasti nää meidän keskustelut mieleen 😁
 
vierailija
Onhan se ylipäänsä epäkohteliasta spekuloida ja arvuutella toisen seksuaalisuutta, ei pelkästään heteroksi toteamalla. En täällä siis ketään syyttele mutta on ihan turhaa syyttää vain tiettyjä keskusteluun osallistuvia.

Itselläni tuli vahvat queer-vibat vasta kun näin Bn livenä. Jotain siinä olemuksessa ja hienovaraisissa eleissä ja puhetavassa välillä oli, mistä sain vahvoja ei-heteroviboja. Mutta ei näistä voi koskaan tietää.
No nyt kun sanot niin mullakin tämä käsitys on vahvistunut kun näin sen. Olen nyt nähnyt jokerit 8 kertaa livenä ja vaikken osaakaan samaan tapaan eritellä mikä sen tekee niin voi olla että nämä kokemukset on kuitenkin vahvistaneet tai jopa käynnistäneet koko ajatuksen. Olin siis vielä ainakin kesällä tosiaan varma että se olisi hetero, koko shippi oli todellakin vain leikkiä. En muista missä vaiheessa aloin ajatella toisin.
 
vierailija
Mun heterokäsitystä horjutti ekan kerran se video jossa B melkein pussaa Jania jossain prepartyissa. Tokan kerran ne kuvat ja videot damonin kanssa. Nää kaikki aina kumotaan sanomalla että ne oli pelleilyä, mutta ei se mun mielestä vie pois sitä queervibaa. Totta kai myös homot ja bit osaa pelleillä, jopa keskenään.
 
vierailija
Samoin, oon ajatellut pitkään jo niin. Luulen että monet jotka pysyy tuossa heterokannassa, katsoo enemmän vaan ulkoista olemusta. Siinä ei oo sen tyyppistä feminiinisyyttä, mitä joillain gaymiehillä saattaa olla. Jotkut voi olettaa että sen jotenkin näkisi. Mutta ei, olemuksesta ei vaan voi päätellä varmaksi mitään, joidenkin kohdalla ei yhtään mitään. Kun taas kuuntelee puheita ja seuraa tekemisiä, niin mustakin asiat viittaisi just päinvastaiseen suuntaan. En mene kuitenkaan julistamaan sitäkään varmaksi, kun en oikeasti tunne ihmistä. Ja eihän se mulle kuulukaan, niin kuin ei kellekään meistä. Mutta miten tän sanoisin, musta B:n omien tekemisten pohjalta katsottuna on jopa epäkohteliasta kuitata varmaksi että hetero se on ja piste, eikä jättää edes mahdollisuutta auki jollekin muulle.
Ihmisen ulkokuoresta ei voi päätellä seksuaalista suuntautumista ja Suurin osa homoista ei eroa massasta mitenkään. B:stä lähtevät hetero vipat tulee ihan muista asioista mm. käytöksestä.
 
vierailija
Mä kiittelen sitä joka pari päivää sitten jakoi tänne sen homofoorumin koska oon nyt innolla lukenut sitä. Siellä oli hyvää keskustelua gaydarista, ja useimmat pitivät sitä ikävänä ihan siksi, että tällainen homouden tunnistaminen nojautuu niin paljon stereotypioihin, eikä jätä tilaa sille että esim heteromies voi olla vaikka hyvin feminiininen tai homomies ihan tyylitajuton juntti tms. Mutta sitten taas osa muistutti että it takes one to know one, ja joskus se homouden tunnistaminen on jotain sellaista josta ei ihan saa kiinni eikä pysty siksi selittämäänkään, mutta silti vaan tietää. Osa muistutti että koko gaydar perustuu vahvasti seksuaalisuuden binäärisyyteen eikä huomioi esim biseksuaalisuutta, ja joku sanoi että homoksi "tunnistaminen" on vaan homojen epätoivoista halua uskoa että oma ihastus olisi mahdollinen. Tuli vahvasti nää meidän keskustelut mieleen
Näinhän se on, että kaikki perustuu meidän omiin haaveisiimme ja toiveisiimme. Moni halusi niin kovasti että B ja K on totta, osa haluaa vieläkin… Tuota komppaan myös, että gaydar perustuu paljon stereotypioihin. Varsinkin kun heterot yrittävät käyttää gaytutkaansa.
 
vierailija
Tämä on ollut mielipiteeni alusta lähtien.
K luultavasti hiukan sekosi tunnemylläkästään.
Kukapa ei ihastuisi Bojaniin.
Tässä shipissä on ollut kiva leikitellä ajatuksella, että esim. B olisi jotain muuta kuin hetero, analysoida niitä esiintulleita feminismiä piirteitä ja käytöstä vaikka K:n ja D:n kanssa. Se on ainoa, mitä ollaan nähty, ja onhan kauniita ihmisiä valloittava katsella etenkin yhdessä. Tosiasiassa ajattelen kanssa, että B on enemmän hetero kuin K. Ja olen eri henkilö kuin edelläkirjoittaneet.
 
vierailija
Samoin, oon ajatellut pitkään jo niin. Luulen että monet jotka pysyy tuossa heterokannassa, katsoo enemmän vaan ulkoista olemusta. Siinä ei oo sen tyyppistä feminiinisyyttä, mitä joillain gaymiehillä saattaa olla. Jotkut voi olettaa että sen jotenkin näkisi. Mutta ei, olemuksesta ei vaan voi päätellä varmaksi mitään, joidenkin kohdalla ei yhtään mitään. Kun taas kuuntelee puheita ja seuraa tekemisiä, niin mustakin asiat viittaisi just päinvastaiseen suuntaan. En mene kuitenkaan julistamaan sitäkään varmaksi, kun en oikeasti tunne ihmistä. Ja eihän se mulle kuulukaan, niin kuin ei kellekään meistä. Mutta miten tän sanoisin, musta B:n omien tekemisten pohjalta katsottuna on jopa epäkohteliasta kuitata varmaksi että hetero se on ja piste, eikä jättää edes mahdollisuutta auki jollekin muulle.
Bojan on kylläkin tosi feminiininen. Varsinkin viisuissa oli tosi tyttömäinen.
 
vierailija
Mä kiittelen sitä joka pari päivää sitten jakoi tänne sen homofoorumin koska oon nyt innolla lukenut sitä. Siellä oli hyvää keskustelua gaydarista, ja useimmat pitivät sitä ikävänä ihan siksi, että tällainen homouden tunnistaminen nojautuu niin paljon stereotypioihin, eikä jätä tilaa sille että esim heteromies voi olla vaikka hyvin feminiininen tai homomies ihan tyylitajuton juntti tms. Mutta sitten taas osa muistutti että it takes one to know one, ja joskus se homouden tunnistaminen on jotain sellaista josta ei ihan saa kiinni eikä pysty siksi selittämäänkään, mutta silti vaan tietää. Osa muistutti että koko gaydar perustuu vahvasti seksuaalisuuden binäärisyyteen eikä huomioi esim biseksuaalisuutta, ja joku sanoi että homoksi "tunnistaminen" on vaan homojen epätoivoista halua uskoa että oma ihastus olisi mahdollinen. Tuli vahvasti nää meidän keskustelut mieleen
On muuten hyvä ja mielenkiintoinen sivusto. Sen lisäksi olen tullut siihen tulokseen, että naiset on vaan tiellä, kun miehet alkavat kuolaamaan toisia miehiä.😂
 
vierailija
Mun työkaverilla on häiritsevän massiivinen "paketti" siis about monsteriluokkaa ja muuten aika pieni ja laihahko mies. En siis ikinä oo nähny mitään vastaavaa. Vannon että irtisanoudun häpeästä sinä päivänä, kun jään kiinni katseen nauliintumisesta.
Piti siis äsken jatkaa tätä aiempaa viestiäni, joka liittyi keskusteluun tuijottamisesta työpaikoilla ja onko oikein. 😂
 
vierailija
Mun heterokäsitystä horjutti ekan kerran se video jossa B melkein pussaa Jania jossain prepartyissa. Tokan kerran ne kuvat ja videot damonin kanssa. Nää kaikki aina kumotaan sanomalla että ne oli pelleilyä, mutta ei se mun mielestä vie pois sitä queervibaa. Totta kai myös homot ja bit osaa pelleillä, jopa keskenään.
No nyt joku sanoitti sen miksi nää pelleilypuheet on vaivanneet mua! Oon itse bi ja musta on tuntunut aina jotenkin kummalta kun milloin mistäkin (lähinnä joksujen) hiplauksista ja lähentelyistä on sanottu että se on vain pelleilyä eli ei voi olla homo tai bi. Nyt tajuan että se mikä on häirinnyt on just tuo ajatuskulku, että pelleilyä ei olisi jos olisi homo. En tajua miksi ei olisi.
 

Yhteistyössä