K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon että ovat ihan yhtä hyviä ystäviä kuin tähänkin asti. Miksi eivät olisi? Ja en tosiaankaan shippaa.
Mäkin uskon että ovat ihan yhtä hyviä ystäviä kuin tähänkin asti, ainoastaan kovin tiiviiseen yhteydenpitoon en usko. Varmaan taas lähempänä Ruisrockia on enemmän jutusteltavaa niin sitten toki viestiä pukkaa. En siis ajattele että mitään erityistä olisi tapahtunut, vaan että asiat vaan ovat näin.
 
vierailija
Mielestäni kaikki ilmaisut kertovat kyllä jotain. Ei niitä muuten käytettäisi. D:llä on omat tapansa kuvavata lämpimiä tai surullisia fiiliksiä, jotka luonnollisesti vaihtelevat myös hänellä niinkun meillä kaikilla. Kukaan ulkopuolinen ei voi mielestäni päättää etteivät hänen sanansa kerro mitään tai etteivät hänen tuntemuksensa ole merkityksellisiä. D valokuvaa tunteita ja kertoo omista tunteistaan jollain tasolla avoimesti päivityksissään. Näiden tuntemusten vahvuudet, kestot, tyypit jne. eivät meille edes kuulu.
Oon miettinyt noita Damonin tekstejä. Juuri sitäkin, kuinka vakavasti otettavia ne ovat. Kirjoittaisiko henkilö noin kaavamaisella tavalla ja jotenkin näennäisen avomielisesti, jos hänellä olisi todella psyykkinen taistelu nyt menossa. Joku aika sitten hän kirjoitti myös olevansa syvästi rakastunut tai rakastumassa.
 
vierailija
Mietin mä sitäkin, että ne tilanteet voi olla ihan vilpittömiä tilanteita. On niissä kuitenkin hätkähdyttämisen makua tai sitten joidenkin oikea elämä on hätkähdyttävää. Mun kommentti oli vähän kieli poskessa kirjoitettu, ja mutkia oikaisten. Olin vaan turhautunut, kun tämä muiden suhteiden tulkinta on niin toivotonta. Ikäänkuin muiden elämät mulle kuuluisi ja lisäksi mikä pakko mun olisi täällä roikkua tulkitsemassa.
Musta se ei edes olis erityisen hätkähdyttävää, jos kaksi ihmistä ois löytänyt toisensa ja olisivat kuvissa noin. Mutta juu, samassa veneessä sitä tosiaan ollaan täällä tulkintoja tekemässä. Aatelkaa, miten helpolla mekin päästäis, jos vaan ilmoittaisivat suoraan että joo, suhteessa ollaan, tai sitten että ei. 😉😄
 
vierailija
Oon miettinyt noita Damonin tekstejä. Juuri sitäkin, kuinka vakavasti otettavia ne ovat. Kirjoittaisiko henkilö noin kaavamaisella tavalla ja jotenkin näennäisen avomielisesti, jos hänellä olisi todella psyykkinen taistelu nyt menossa. Joku aika sitten hän kirjoitti myös olevansa syvästi rakastunut tai rakastumassa.
Niitä nyt ei kannata lukea kuin piru raamattua. Vain hän tietää mitä mikäkin tarkoittaa.
 
vierailija
Musta se ei edes olis erityisen hätkähdyttävää, jos kaksi ihmistä ois löytänyt toisensa ja olisivat kuvissa noin. Mutta juu, samassa veneessä sitä tosiaan ollaan täällä tulkintoja tekemässä. Aatelkaa, miten helpolla mekin päästäis, jos vaan ilmoittaisivat suoraan että joo, suhteessa ollaan, tai sitten että ei. 😉😄
Ei minustakaan ole nähty mitään erityisen hätkähdyttävää. Voi olla toisensa löytäneet, toisistaan vasta kiinnostuneet tai ihan vaan toistensa kanssa läheiset ihmiset, jotka voivat hyvinkin toimia noin eikä siinä ole mitään sen kummemmin esittämistä muttei myöskään mitään peiteltävää.
 
vierailija
Oon miettinyt noita Damonin tekstejä. Juuri sitäkin, kuinka vakavasti otettavia ne ovat. Kirjoittaisiko henkilö noin kaavamaisella tavalla ja jotenkin näennäisen avomielisesti, jos hänellä olisi todella psyykkinen taistelu nyt menossa. Joku aika sitten hän kirjoitti myös olevansa syvästi rakastunut tai rakastumassa.
Ne rakastumisethan voi olla ihan mitä vaan, ei välttämättä romanttista rakkautta eikä välttämättä edes ihmisiin vaan vaikka elämään, tilanteisiin.
 
vierailija
Musta se ei edes olis erityisen hätkähdyttävää, jos kaksi ihmistä ois löytänyt toisensa ja olisivat kuvissa noin. Mutta juu, samassa veneessä sitä tosiaan ollaan täällä tulkintoja tekemässä. Aatelkaa, miten helpolla mekin päästäis, jos vaan ilmoittaisivat suoraan että joo, suhteessa ollaan, tai sitten että ei.
Estäisikö B:n parisuhde shippauksen tai spekuloinnin?
 
vierailija
D on päivittänyt feediä vain 5. ja 7.3. joten varmaan Tallinnan tai Riian keikasta kyse.

Tuskin B täysin sometauolla on. Juurihan se tykkäsi Rosen ja Kärpän julkaisuista viime viikolla. Ainahan B on tykkäillyt ihan satunnaisesti vain.
Se 5.3. on kyllä ihana päivitys. Siinä on käytännössä vain sadie, sonny, kris ja bojan (ja se stetoskoopilla leikkivä mies jota en tiedä), ja tekstissä puhutaan tosiystävistä, rakastumisesta, omana itsenään olemisesta, hyväksytyksi tulemisesta ja nauramisesta. Se oli 700. raitis päivä.
 
vierailija
Oon miettinyt noita Damonin tekstejä. Juuri sitäkin, kuinka vakavasti otettavia ne ovat. Kirjoittaisiko henkilö noin kaavamaisella tavalla ja jotenkin näennäisen avomielisesti, jos hänellä olisi todella psyykkinen taistelu nyt menossa. Joku aika sitten hän kirjoitti myös olevansa syvästi rakastunut tai rakastumassa.
Entiset juopot ja narkit ovat rakastumassa itseensä.
Kun he rakastavat itseään, he pääsevät tai yrittävät päästä addikteistaan eroon.
Muuten raittiikksi tuleminen ei koskaan onnistu.
 

Yhteistyössä