K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muakin kiinnostaa NM juurikin siksi koska on saanut napattua K:n itselleen eikä varmasti hevillä päästä menemään. Että millainen tyyppi saa tollasen hottiksen . Muistelen taas niitä K:n tankotanssivideoita🥵
 
vierailija
Joo, itseäni vähän tökki myös ne persvakostringit ja oon ihan avarakatseinen, Erika oli musta ihana.

En tiiä miksi mua ne stringit triggeröi, ehkä jotenkin pelkään et Kärde alkaa viemään tyyliään toksisenmaskuliinisuuden suuntaan kuten monet räppärit..
En usko, että K siihen suuntaan menee. Aika tasapuolisesti sen keikoilla paljastellaan, kun välillä vilkkuu Häärijän pakarat verkkosukkiksissa.
 
vierailija
Jos jotakuta kiinnostaa minkä näköinen se NM on nykyään niin facessa on uusi profiilikuva sillä Emmojen punaiselta matolta. Kihlasormuskin näkyy komeasti. Se ei ole menossa minnekään.
 
vierailija
Yhdessä ovat varmasti ja paljon mahdollista että perheen perustavat, mutta onnellisuudesta ei ole vielä ulospäin mitään näyttöä. Odotetaan eka kunnon yhteiskontsaa missä pääsee näkemään heidät yhdessä.
 
vierailija
Täällä tuskin kukaan epäilee, etteivätkö he voisi olla onnellisesti yhdessä.
Kuvittelen tämän henkilön voimakastahtoiseksi. Luulen myös, että häntä ei varsinaisesti haittaisi olla parrasvaloissa niinkuin tämäkin kuva osoittaa. Tiedä sitten miksi tämä toimintatapa, että hän ei ole reilusti julkisuudessa. Yhtään en epäile heidän onnellisuuttaan.
 
vierailija
Yhdessä ovat varmasti ja paljon mahdollista että perheen perustavat, mutta onnellisuudesta ei ole vielä ulospäin mitään näyttöä. Odotetaan eka kunnon yhteiskontsaa missä pääsee näkemään heidät yhdessä.
Ei se onnellisuus näy välttämättä mitenkään ulospäin yhteisistä kuvista. Ei kaikki parit pysty/halua poseerata julkisissa kuvissa kuin Hangon keksit.
 
vierailija
Kuvittelen tämän henkilön voimakastahtoiseksi. Luulen myös, että häntä ei varsinaisesti haittaisi olla parrasvaloissa niinkuin tämäkin kuva osoittaa. Tiedä sitten miksi tämä toimintatapa, että hän ei ole reilusti julkisuudessa. Yhtään en epäile heidän onnellisuuttaan.
Mä juuri K:ta enää seuraa enkä tiedä ko. henkilöä, mutta arkea he eivät ole kyllä tässä hässäkässä ehtineet elämään. Eikä sitä arkea ole varmaan tiedossa pitkään aikaan, mahtaa olla haastavaa tuollainen elämä. Ja on aina iso riski työskennellä oman puolison tai ystävien kanssa, ja heittää tavallaan oma elämä sivuun. Siinä tulee väistämättä konflikteja.
 
vierailija
Mä juuri K:ta enää seuraa enkä tiedä ko. henkilöä, mutta arkea he eivät ole kyllä tässä hässäkässä ehtineet elämään. Eikä sitä arkea ole varmaan tiedossa pitkään aikaan, mahtaa olla haastavaa tuollainen elämä. Ja on aina iso riski työskennellä oman puolison tai ystävien kanssa, ja heittää tavallaan oma elämä sivuun. Siinä tulee väistämättä konflikteja.
Pääseehän se niistä hommista halutessaan pois. Ja toisaalta eihän k:lla ole pitkään aikaan ollut keikkoja ennen böleä. Tuskin se puoliso saattelee sitä radiohaastatteluihin ja studiolle kuitenkaan.
 
vierailija
Juuri näin. Kyllä avokki ulkonäöllisesti mun silmään on ihan vertainen. Maine tietysti toisi nyt K lle paljon seuraehdokkaita.
Puhutaan vain avokin ulkonäöstä.
Eikö kukaan tunne häntä. Puhunut hänen kanssaan
Saanut katsekontaktin.
Eikö hän ole myymässä keikoilla.
Käärijälle tuskin kelpaisi ja riittäisi jokin tavallanen tallaaja.
Kyllä hänessä on varmasti jotain erikoista, kauneuden ja kurvikkuuden lisäksi. Käteen sopiva.
 

Yhteistyössä