K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä arvelen että kris on vähän koetellut ja venytellyt rajojaan damonin kanssa. Ei siis välttämättä mitään minkä voisi tulkita mahd kumppanin pettämiseksi, mutta on se jotenkin antanut itsestään vähän uudenlaista puolta kaikissa huivikuvissaan yms.
Oon pohtinut tätä myös. Siis kyllähän kris jo ainakin niistä stožicen vaatteista lähtien on tuonut selvästi feminiinistä estetiikkaa esiin, mutta noissa kuvauksissa oli vähän eri asetelma. Miten se bojan siinä haastattelussa sanoikaan, että jokaisella oli rajoituksensa mutta niitä silti ylitettiin tms. Muistan vaan kun Kris on puhunut siitä tytöttelystä ja että siksi leikkautti tukkansa ihan lyhyeksi. On siitä kuljettu aika pitkälle jos itse ehdottaa slaavilaisen melankolian käsittelyyn huivia, joka nyt ihan ilmiselvästi on siinä maailmassa naisten asuste. Toki sillä on voinut olla ihan muut rajat joita se on damonin kanssa tutkinut, mutta sen kuvissa oli mun mielestä kuitenkin kaikkein seesteisin ja valoisin tunnelma. Ei siis ehkä mitään sellaista synkkyyttä kuin bojanilla, ja jancellakin,
 
vierailija
Jos B L sanoo B n niin sanoneen, ei kai hän omasta päästään sitä keksinyt.
Eihän se sanonutkaan bojanin niin sanoneen.

Ja kun se vain antoi esimerkkejä keskustelusta eikä varsinaisesti kertonut mistä bojan olisi puhunut, hän on vaikka voinutkin keksiä omasta päästään. Ainakaan hän ei antanut mitään sanatarkkoja siteerauksia. Aiheenahan oli se että oliko bojan antanut sille viisuvinkkejä, ja BL vastasi että eivät he oikeastaan puhuneet viisuista.
 
vierailija
Vaikka D:n kanssa olisikin ollut jotain niin onhan se voinut ihan lähtökohtaisesti olla täysin kevyttä ja ilman mitään sitoumuksia ja tulevaisuuden suunnitelmia. D on varmaan tiennyt Yhdysvaltoihin lähdöstäänkin jo hyvissä ajoin, en ainakaan usko että näin pitkää oleskelua on kovin äkkinäisesti voitu keksiä. Ja koska se tutustui hyvin koko bändin kanssa, ja oli vielä aikaa, hänet kutsuttiin kiertueelle. Ei siis bojanin kumppanina vaan ihan niitten kaikkien kaverina. Saattoi niillä silti olla jotain intiimiä kanssakäymistä kahdestaan, ja saattoi damonilla ja krisilläkin olla. Ei sen silti tartte mitään suurta rakkautta olla.
Jotain intiimiä kanssakäymistä. Tämä on minusta kyllä aika villiä kuvittelua, että Krisilläkin olisi ollut jotain. Ei ihmissuhteisiin tarvitse aina seksiä kuvitella, jos siitä ei ole mitään viitteitä. Juurihan on todettu moneen otteeseen, että joksut on koskettelevia ihmisiä ja miesten välinen läheisyys on heillä ihan tavallista.
 
vierailija
Jotain intiimiä kanssakäymistä. Tämä on minusta kyllä aika villiä kuvittelua, että Krisilläkin olisi ollut jotain. Ei ihmissuhteisiin tarvitse aina seksiä kuvitella, jos siitä ei ole mitään viitteitä. Juurihan on todettu moneen otteeseen, että joksut on koskettelevia ihmisiä ja miesten välinen läheisyys on heillä ihan tavallista.
Oon eri mutta mun mielestä on olennaista muistaa että vaikka joksut koskettelevat toisiaan, eivät he automaattisesti koskettele muita ihmisiä yhtä vapautuneesti.
 
vierailija
Oon pohtinut tätä myös. Siis kyllähän kris jo ainakin niistä stožicen vaatteista lähtien on tuonut selvästi feminiinistä estetiikkaa esiin, mutta noissa kuvauksissa oli vähän eri asetelma. Miten se bojan siinä haastattelussa sanoikaan, että jokaisella oli rajoituksensa mutta niitä silti ylitettiin tms. Muistan vaan kun Kris on puhunut siitä tytöttelystä ja että siksi leikkautti tukkansa ihan lyhyeksi. On siitä kuljettu aika pitkälle jos itse ehdottaa slaavilaisen melankolian käsittelyyn huivia, joka nyt ihan ilmiselvästi on siinä maailmassa naisten asuste. Toki sillä on voinut olla ihan muut rajat joita se on damonin kanssa tutkinut, mutta sen kuvissa oli mun mielestä kuitenkin kaikkein seesteisin ja valoisin tunnelma. Ei siis ehkä mitään sellaista synkkyyttä kuin bojanilla, ja jancellakin,
Kris on ihanasti löytänyt pukeutumisessa sellaisen feminiinisemmän puolen osaksi olemustaan, kun vertaa noihin nuoruusvuosiin ja juuri tuohon kertomukseen hiusten leikkaamisesta. Nyt se ei tunnu yhtään häntä haittaavan. En itse silti usko tuon liittyvän mitenkään suhteeseen D:n kanssa, muuten kuin taiteellisessa mielessä.
 
vierailija
Jotain intiimiä kanssakäymistä. Tämä on minusta kyllä aika villiä kuvittelua, että Krisilläkin olisi ollut jotain. Ei ihmissuhteisiin tarvitse aina seksiä kuvitella, jos siitä ei ole mitään viitteitä. Juurihan on todettu moneen otteeseen, että joksut on koskettelevia ihmisiä ja miesten välinen läheisyys on heillä ihan tavallista.
Intiimi ei ole aina seksiä.
 
vierailija
Kris on ihanasti löytänyt pukeutumisessa sellaisen feminiinisemmän puolen osaksi olemustaan, kun vertaa noihin nuoruusvuosiin ja juuri tuohon kertomukseen hiusten leikkaamisesta. Nyt se ei tunnu yhtään häntä haittaavan. En itse silti usko tuon liittyvän mitenkään suhteeseen D:n kanssa, muuten kuin taiteellisessa mielessä.
En mäkään. Mutta esim teippileikit on sit jo enemmän sitä heidän keskinäistä ystävyyttään, ei varmastikaan taiteellista ilmaisua.
 
vierailija
Oon eri mutta mun mielestä on olennaista muistaa että vaikka joksut koskettelevat toisiaan, eivät he automaattisesti koskettele muita ihmisiä yhtä vapautuneesti.
No tämä just! Eikä joksuistakaan ketään muuta ole nähty damonissa kiinni kuin krisiä ja bojania. Varmasti hänestä tuli läheinen ja samaan tapaan on kosketteleva tyyppi, mutta on kyllä aika eri asia sanoa että bandin jäsenet ovat keskenään tosi läheisiä kuin että he käyttäytyvät kaikkia kohtaan samalla tavalla.
 
vierailija
Oon pohtinut tätä myös. Siis kyllähän kris jo ainakin niistä stožicen vaatteista lähtien on tuonut selvästi feminiinistä estetiikkaa esiin, mutta noissa kuvauksissa oli vähän eri asetelma. Miten se bojan siinä haastattelussa sanoikaan, että jokaisella oli rajoituksensa mutta niitä silti ylitettiin tms. Muistan vaan kun Kris on puhunut siitä tytöttelystä ja että siksi leikkautti tukkansa ihan lyhyeksi. On siitä kuljettu aika pitkälle jos itse ehdottaa slaavilaisen melankolian käsittelyyn huivia, joka nyt ihan ilmiselvästi on siinä maailmassa naisten asuste. Toki sillä on voinut olla ihan muut rajat joita se on damonin kanssa tutkinut, mutta sen kuvissa oli mun mielestä kuitenkin kaikkein seesteisin ja valoisin tunnelma. Ei siis ehkä mitään sellaista synkkyyttä kuin bojanilla, ja jancellakin,
Tuo Krisin kuvien valoisuus oli hauska huomio, ehkä hänellä on asiat mielessään suhteellisen selkeitä, on tyytyväinen, eikä välttämättä ole tarvinnut käydä läpi yhtä vaikeita tunteita kuin vaikka Bojan. Bojan sanoi ainakin jossain haastattelussa Krisin olevan käytännöllinen, kun Bojan taas vaikuttaa hyvin vahvasti tunneihmiseltä. Janista ja Nacesta en osaa yhtä hyvin sanoa. Nace vaikuttaa yleisesti melko tasapainoiselta ja hyväntuuliselta, mutta en osaa sanoa olisiko ollut koskaan ns. syvemmissä vesissä. Juresta pystyy sanomaan kaikkein vähiten mitään. Sellainen ystävällisyys ja hyväntuulisuus huokuu kuitenkin kaikista heistä, onpa mukana synkempiä / syvempiä sävyjä sitten enemmän tai vähemmän.
 
vierailija
En mäkään. Mutta esim teippileikit on sit jo enemmän sitä heidän keskinäistä ystävyyttään, ei varmastikaan taiteellista ilmaisua.
Totta, sen näen kuitenkin huumorina, en niin vakavana, toisin kuin ne Bojanin katseet ja D:n rinnan silittelyt ja pusut. Toki voihan siinä hyvin jotain omaa jännää tunnelmaansa olla D:n ja Krisinkin välillä, vaikkei mitään suhteen tyyppistä olisikaan.
 

Yhteistyössä