K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siinä olen samaa mieltä kanssasi ettei huumori sulje mitään pois. Tykkään myös Damonin ja Krisin väleistä, vaikken sellaista samanlaista kiinnostusta heidän välillään osaa nähdä, kuin Bojanin ja Damonin.
Musta damon ja bojan ois ainakin kiinnostavampi pari. Tai en tiedä mitä oikein ajattelen. Ehkä mun mielestä bojan jotenkin tarttee enemmän jotain tuollaista huomiota ja ihailijaa. Siis sellaista joka ei ole oikeastaan ollenkaan sen fani vaan näkee ihan vaan bojanin itsensä.
 
vierailija
Uskon että on hetero, silti vähän kummastuttaa se into, jolla hän kähmi Bojania. Ei sellaista ole muiden kanssa näkynyt, vaikka jotain läheisyyttä on omien ystävien ja joidenkin muiden kanssa . Sitä käkka pusua on turha tulla tässä yhteydessä mainitsemaan.
Pöljä. Heterona just voi kähmiä tsoukilla ja osana showta.. Kun se ei ole se todellinen ja herkästi haavoittuva identiteetin osa-alue.
 
vierailija
Oliko B Kärtsän kanssa enemmän vastaanottavana puolena kuin aktiivisena? Toisin kuin hän on tuossa Damonin kanssa.
Mä tuun nyt ihan ulkopuolisena vastaamaan, mutta mun mielestä K ja B ei ole olleet tuollaisessa vaiheessa ainakaan kameroiden edessä. Ne kiersi toisiaan viisuissa kuin kissa kuumaa puuroa, mutta ei siinä kumpikaan oikein mitään sen ratkaisevampaa aloitetta tehnyt. Damonin kanssa on ollut ihan eri tilanne kun he ovat viettäneet aikaa lontoossa ilmeisesti tosi paljon ja oikeastaan täysin ilman mediahuomiota. Siinä ehtii jo tutustuakin niin että toisen iholle on luontevaa hakeutua. Ei boitsulla ja Kärtsällä ollut oikein sellaista mahdollisuutta. Enkä sitten taas tiedä oisko se heidän välillään ihan noin luontevaa kun k on kuitenkin varattu. En siis tiedä oisko bojanin ihan helppoa edes vitsillä heittäytyä takahuoneessa k:n päälle makaamaan samalla tavalla kuin damonin. Vaikka siinä olisi huumoriaspektikin, sille huumorillekin pitäisi kai olla joku konteksti. Ei se pelkästään siitä synny, että rehreh nyt mä heittäydyn tähän ja hiplaan sua.
 
vierailija
Pöljä. Heterona just voi kähmiä tsoukilla ja osana showta.. Kun se ei ole se todellinen ja herkästi haavoittuva identiteetin osa-alue.
Siis kyllähän homotkin toimivat näin. Osana showta tietysti ihan kuka hyvänsä, kun se on kuitenkin aina esiintymistä, mutta muissakin tilanteissa myös homot voivat käpälöidä kavereitaan, eikä siinä automaattisesti kukaan haavoitu.
 
vierailija
Uskon että on hetero, silti vähän kummastuttaa se into, jolla hän kähmi Bojania. Ei sellaista ole muiden kanssa näkynyt, vaikka jotain läheisyyttä on omien ystävien ja joidenkin muiden kanssa . Sitä käkka pusua on turha tulla tässä yhteydessä mainitsemaan.
Nyky pojat uskaltaa ihan eri tavoin hakeutua toisten lähelle kuin vaikka mun nuoruudessa. Toki sellaista toksista maskuliinisuutta esiintyy edelleen, mutta parempaan suuntaan ollaan menty.
 
vierailija
Siis kyllähän homotkin toimivat näin. Osana showta tietysti ihan kuka hyvänsä, kun se on kuitenkin aina esiintymistä, mutta muissakin tilanteissa myös homot voivat käpälöidä kavereitaan, eikä siinä automaattisesti kukaan haavoitu.
Just näin. Ei se yhdessä pelleily ja hakeutuminen toisen lähelle aina tarkoita sitä, että ollaan kiinnostuneita toisesta seksuaalisesti ja/tai romanttisesti.
 
vierailija
Pöljä. Heterona just voi kähmiä tsoukilla ja osana showta.. Kun se ei ole se todellinen ja herkästi haavoittuva identiteetin osa-alue.
Tällä tavalla en osannut asiaa ajatella. Näen vain että Bojan on ollut ainoa mies, jota K kähmii ja nuoleskelee. Olin hetken tyytyväinen, kun sain vastauksen, sitten vasta huomasin, että olen mielestäsi pöljä.
 
vierailija
Sori, mulla kävi oikeasti moka tuossa. Piti kirjoittaa että onkohan tuntenut itsensä aina naiseksi? Täällä puhutaan niin paljon miehistä, että kävi vahinko.
Mä muistan lukeneeni että siitä aiemmin puhuttiin vain hyvin androgyyninä ja jotenkin korostettiin ettei sukupuoli ole olennainen. Mutta oisko se vähän aikakaudestakin kiinni? Tuostahan on jo varmaan 15 vuotta. Tosi naisellinen se kyllä oli jo silloin. Mulle tulee siitä sonny chatltonista aika samat vibat, vaikka en sen identifoitumisesta tiedä tietenkään mitään. Mutta sekin monessa kuvassa näyttää tosi kauniilta naiselta.
 
vierailija

Niin joku kysy sitä linkkiä, missä K on sanoutunut heteroksi. Tässä.

En nyt lähtis hirveesti kyseenalaistamaan - ottaen huomioon myös harvinaisen tiiviin seurusteluhistorian.
 
vierailija
Muistaako joku mitä siinä kärtsän mahtavassa it grow -haastattelussa itse asiassa kysyttiin? Mä oon miettinyt tätä mutta muistan lähinnä Miken myötähäpeän sieltä taustalta :D
 
vierailija
Mä muistan lukeneeni että siitä aiemmin puhuttiin vain hyvin androgyyninä ja jotenkin korostettiin ettei sukupuoli ole olennainen. Mutta oisko se vähän aikakaudestakin kiinni? Tuostahan on jo varmaan 15 vuotta. Tosi naisellinen se kyllä oli jo silloin. Mulle tulee siitä sonny chatltonista aika samat vibat, vaikka en sen identifoitumisesta tiedä tietenkään mitään. Mutta sekin monessa kuvassa näyttää tosi kauniilta naiselta.
Ah, oliko tää se bosnialainen?
 

Yhteistyössä