K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä on selkeesti Bn tekemisiä jo pitemmän aikaa seurannut että ihan ihmetyttää miten ees jaksaa jos ei muka yhtään tykkää tai kiinnostais
Jep, eikä yhtään tykännyt siitä, että B ottaisi osaa johonkin SM touhuihin. Taitaa haluta B:n itselleen. Se himo jonka hän verhoaa inhoksi huokuu niistä kommenteista läpi. Poni on niin rakkauden tuskissaan B:n takia.
 
vierailija
Huh kylöäpäs Käärijää känkelöi sekä Pro-Israel että Anti-Israel. Miljoona katsomista, n tuhat kommenttia. Tais miekkosen damage kontrollipäivitykset mennäpahemman kerran metsään. Olisi vaan sanonut että tanssi ei sisällä poliittista kannanottoa. Eikä alkanu uikuttamaan poistoyrityksistä.

Mä pidin aluksi noita poistamispuheita tosi noloina, koska ongelma oli tietenkin se israelin kanssa veljeily eikä video. Mutta sitten alkoi tulla videoita joissa kilpailijoita kuvattiin, kun olivat sanoneet että eivät halua tulla kuvatuksi, ja niitä julkaistiin aika törkeillä teksteillä. Myös käärijästä oli ainakin yksi vastaava kuva. Tai se on siinä ihan tietoisesti kyllä mukana, mutta kuvan oheen kirjoitettu teksti osoitti, että israelin delegaation jäsen käytti kuvaa lähinnä propagandana. Totta kai olen edelleen sitä mieltä että K olisi voinut kieltäytyä tanssimasta ja yhteiskuvista, jos olisi halunnut, mutta Israelin delegaatio on kyllä hyödyntänyt häntä uhriutumisensa tukena, sen sijaan että olisi ihan vaan iloinnut tapaamisesta.
 
vierailija
Itse en pidä ongelmallisina muita kuin itse Isr edustajan kanssa otettua yhteismateriaalia. En oleta että siellä olisi joka kerta tarkastettu minkä maan delegaatioon tai lehdistöön joku kuuluu. Jos he sitten julkaisevat otetun kuvan typerällä tekstillä niin se kertoo enemmän heistä.

Tuotakin edellistä twitterlinkkiä kun lukee niin tuntuu että isr vähän mopo keulii. Ei ole ensimmäinen kerta kun näen väitteen että tämä juut. vihaa tai vihataan valtiota. Ilman tätä tilannetta koko Isr ei kiinnostaisi ketään.
 
vierailija
En tiedä onko täällä kompostissa ketään kuka ois ollut mukana alkuperäiseltä paatilta saakka mutta itse olen ja oon nyt muutamana päivänä lukenut tylsyyksissäni hieman sitä ekaa ketjua ja kaiholla muistelen kuinka paljon rennompaa se keskustelu oli silloin.
Esim. Bn kesäkuun vierailusta oli kulunut about viikko kun B postas instaan jotain autoajelua jonkun kaunottaren kanssa ja sitä pohdittiin että oisko kyseessä nyt Bn gf ja siitä sai aika rauhassa jutella kun vertaa nykyseen meininkiin... Mutta esimerkiksi tää kommentti oli saanut aika hyvästi tykkäyksiä ja vaan kaks! alapeukkua: "On muuten tuo Tinka (B:n kuski, heh) upea kaunotar. Ruskettunut, kaunis hymy. Vois olla B:n tyyppiä kyllä. Vaikka edelleen olen KB-laivassa, niin jos toisella on tässä joku arjessa rinnalla, niin miksei sitten toisellakin."
En enää oikeesti muista millon tuo keskustelu vauvalla muuttui nykyiseen muotoonsa, mutta oishan tuo meininki ainakin omasta mielestä paljon rennompaa sielläkin taas kun ei tarvis aina olla miettimässä mitä voi kirjottaa ilman että saa jotain trollihuuteluja niskaansa kun haluais koittaa pohtia asioita...
 
vierailija
En tiedä onko täällä kompostissa ketään kuka ois ollut mukana alkuperäiseltä paatilta saakka mutta itse olen ja oon nyt muutamana päivänä lukenut tylsyyksissäni hieman sitä ekaa ketjua ja kaiholla muistelen kuinka paljon rennompaa se keskustelu oli silloin.
Esim. Bn kesäkuun vierailusta oli kulunut about viikko kun B postas instaan jotain autoajelua jonkun kaunottaren kanssa ja sitä pohdittiin että oisko kyseessä nyt Bn gf ja siitä sai aika rauhassa jutella kun vertaa nykyseen meininkiin... Mutta esimerkiksi tää kommentti oli saanut aika hyvästi tykkäyksiä ja vaan kaks! alapeukkua: "On muuten tuo Tinka (B:n kuski, heh) upea kaunotar. Ruskettunut, kaunis hymy. Vois olla B:n tyyppiä kyllä. Vaikka edelleen olen KB-laivassa, niin jos toisella on tässä joku arjessa rinnalla, niin miksei sitten toisellakin."
En enää oikeesti muista millon tuo keskustelu vauvalla muuttui nykyiseen muotoonsa, mutta oishan tuo meininki ainakin omasta mielestä paljon rennompaa sielläkin taas kun ei tarvis aina olla miettimässä mitä voi kirjottaa ilman että saa jotain trollihuuteluja niskaansa kun haluais koittaa pohtia asioita...
Muistan sen autoajelun. 🙂eikös silloin pähkäilty jotain vähän ihmeellistä todistetta sille, että kyseessä ei voi olla tyttöystävä, koska siinä tapauksessa B olisi kuski. Täällä kompostissa onneksi voi pohtia vaikkapa B n mahdollista kumppania. Ehkä siitäkin aiheesta alkaa tulla jotain uutta tietoa kunhan B ja muut joksut pääsevät taas ihmisten ilmoille.
 
vierailija
En tiedä onko täällä kompostissa ketään kuka ois ollut mukana alkuperäiseltä paatilta saakka mutta itse olen ja oon nyt muutamana päivänä lukenut tylsyyksissäni hieman sitä ekaa ketjua ja kaiholla muistelen kuinka paljon rennompaa se keskustelu oli silloin.
Esim. Bn kesäkuun vierailusta oli kulunut about viikko kun B postas instaan jotain autoajelua jonkun kaunottaren kanssa ja sitä pohdittiin että oisko kyseessä nyt Bn gf ja siitä sai aika rauhassa jutella kun vertaa nykyseen meininkiin... Mutta esimerkiksi tää kommentti oli saanut aika hyvästi tykkäyksiä ja vaan kaks! alapeukkua: "On muuten tuo Tinka (B:n kuski, heh) upea kaunotar. Ruskettunut, kaunis hymy. Vois olla B:n tyyppiä kyllä. Vaikka edelleen olen KB-laivassa, niin jos toisella on tässä joku arjessa rinnalla, niin miksei sitten toisellakin."
En enää oikeesti muista millon tuo keskustelu vauvalla muuttui nykyiseen muotoonsa, mutta oishan tuo meininki ainakin omasta mielestä paljon rennompaa sielläkin taas kun ei tarvis aina olla miettimässä mitä voi kirjottaa ilman että saa jotain trollihuuteluja niskaansa kun haluais koittaa pohtia asioita...
Eri mieltä, miksi ihmeessä siellä tälläiset kiinnostaisi, kun kerran K ja B paritetaan, tähän Tinkaan ei tartuttu, kun tiedettiin heti alkuunsa, että opiskelijakaveri pidemmältä ajalta
 
vierailija
Muistan sen autoajelun. eikös silloin pähkäilty jotain vähän ihmeellistä todistetta sille, että kyseessä ei voi olla tyttöystävä, koska siinä tapauksessa B olisi kuski. Täällä kompostissa onneksi voi pohtia vaikkapa B n mahdollista kumppania. Ehkä siitäkin aiheesta alkaa tulla jotain uutta tietoa kunhan B ja muut joksut pääsevät taas ihmisten ilmoille.
LadySlon mukaan se menee näin tämä kuskihomma siellä tän muistan
 
vierailija
En tiedä onko täällä kompostissa ketään kuka ois ollut mukana alkuperäiseltä paatilta saakka mutta itse olen ja oon nyt muutamana päivänä lukenut tylsyyksissäni hieman sitä ekaa ketjua ja kaiholla muistelen kuinka paljon rennompaa se keskustelu oli silloin.
Esim. Bn kesäkuun vierailusta oli kulunut about viikko kun B postas instaan jotain autoajelua jonkun kaunottaren kanssa ja sitä pohdittiin että oisko kyseessä nyt Bn gf ja siitä sai aika rauhassa jutella kun vertaa nykyseen meininkiin... Mutta esimerkiksi tää kommentti oli saanut aika hyvästi tykkäyksiä ja vaan kaks! alapeukkua: "On muuten tuo Tinka (B:n kuski, heh) upea kaunotar. Ruskettunut, kaunis hymy. Vois olla B:n tyyppiä kyllä. Vaikka edelleen olen KB-laivassa, niin jos toisella on tässä joku arjessa rinnalla, niin miksei sitten toisellakin."
En enää oikeesti muista millon tuo keskustelu vauvalla muuttui nykyiseen muotoonsa, mutta oishan tuo meininki ainakin omasta mielestä paljon rennompaa sielläkin taas kun ei tarvis aina olla miettimässä mitä voi kirjottaa ilman että saa jotain trollihuuteluja niskaansa kun haluais koittaa pohtia asioita...
Olihan se viime kevät ja kesä tunnelmaltaan ainutlaatuinen niissä ketjuissa. Varmaankin siihen tunnelmaan vaikutti osaltaan se, että kaikki oli niin uutta ja jännittävää. Elimme siinä viisukuplassa. Osa hauskuutta oli myös se, kun yritimme piiloutua trolleilta luomalla erilaisia puutarhaketjuja. Onhan nykyisessäkin ketjussa hupaisia ja kivoja hetkiä, mutta tunnelma riippuu paljolti siitä, että keitä siellä on paikalla kirjoittelemassa trollit mukaan lukien. Mutta ehdottomasti tietyltä osin kirjoittelu oli vapaampaa vuosi sitten. Itselleni tärkeintä on se, että siellä saa edelleen kuumistella ja puhua myös esim. Kärtsän musiikillisista yhteistyökuvioista.
 

Yhteistyössä