K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskinpa BL on tiennyt mistään sadie-kytköksistä. Onhan B voinut puolihuolimattomasti kertoa menevänsä tyttöystävänsä luo kertomatta kuka tää tyttöystävä on, ja tuskin B on voinut edes aavistaa BLn kertovan heidän keskustelustaan jossain haastiksessa.
 
vierailija
Tuskinpa BL on tiennyt mistään sadie-kytköksistä. Onhan B voinut puolihuolimattomasti kertoa menevänsä tyttöystävänsä luo kertomatta kuka tää tyttöystävä on, ja tuskin B on voinut edes aavistaa BLn kertovan heidän keskustelustaan jossain haastiksessa.
Mä uskon tähän. B:lle ei ole tullut mieleen että BL kertoisi heidän keskustelustaan eteenpäin ja BL:lle ei ole tullut mieleen että B:n tyttöystävä olisi salaisuus. Jos he olisivat puhuneet kuka B:n tyttöystävä on (jos se on Sadie) niin ehkä siitä hän olisi voinut hoksata että onkohan asia julkinen mutta jos asiaa on sivuttu vain puolihuolimattomasti, ei sitä välttämättä tule ajatelleeksi.
 
vierailija
Joku kyseli sitä litterointia. Tässä on se mitä on saatavilla, eli oisko ollut noin 10-15 sekuntin verran.
Sitä ennen BL puhui siitä miten joksut on kiertueella ja että häntä aina neuvotaan käymään kaikki prepartyt läpi. Siinä vaiheessa ei siis ollut mitään kohua aiheuttanutta.

Cak nismo previse ni pricali o eurosongu ni nista koliko se sjecam, nego pricali smo onako,
ej, di ides sada,
pa idem kod cure,
pa s kud ti je cura i tako ono…
pa sam ja pricao o svojoj

Tuon jälkeen se sanoi vielä jotain siitä että eivät tosiaan puhuneet euroviisuista.
 
vierailija
Tuskinpa BL on tiennyt mistään sadie-kytköksistä. Onhan B voinut puolihuolimattomasti kertoa menevänsä tyttöystävänsä luo kertomatta kuka tää tyttöystävä on, ja tuskin B on voinut edes aavistaa BLn kertovan heidän keskustelustaan jossain haastiksessa.
Mä taas arvelen että jos bojan seurustelee sadien kanssa, hän ei hiiskahdakaan asiasta, etenkään kellekään vieraalle eikä varsinkaan jossain missä on kymmenittäin toimittajia kuuntelemassa kenen tahansa keskusteluja. Ainakaan tuon bl:n kuvauksen perusteella he eivät todellakaan ole olleet missään kahdestaan keskustelemassa henkeviä vaan nuo on just tavanomaisia tervehdysjutusteluja. Mutta ei tuo bl:n puhe kyllä vaikutakaan siltä että bojan olisi mitään sanonut tyttöystävästä.
 
vierailija
Tuskinpa BL on tiennyt mistään sadie-kytköksistä. Onhan B voinut puolihuolimattomasti kertoa menevänsä tyttöystävänsä luo kertomatta kuka tää tyttöystävä on, ja tuskin B on voinut edes aavistaa BLn kertovan heidän keskustelustaan jossain haastiksessa.
Puolihuolimattomuus ei jotenkin sovi kuvioon. Ne oli seurustelleet tuossa vaiheessa korkeintaan viikkoja, ja bojanille on ollut taatusti selvää ettei sadiesta puhuta samaan tapaan kuin melanista, vaikka molemmat on julkkiksia.
 
vierailija
Joku kyseli sitä litterointia. Tässä on se mitä on saatavilla, eli oisko ollut noin 10-15 sekuntin verran.
Sitä ennen BL puhui siitä miten joksut on kiertueella ja että häntä aina neuvotaan käymään kaikki prepartyt läpi. Siinä vaiheessa ei siis ollut mitään kohua aiheuttanutta.

Cak nismo previse ni pricali o eurosongu ni nista koliko se sjecam, nego pricali smo onako,
ej, di ides sada,
pa idem kod cure,
pa s kud ti je cura i tako ono…
pa sam ja pricao o svojoj

Tuon jälkeen se sanoi vielä jotain siitä että eivät tosiaan puhuneet euroviisuista.
Kiitos!
Eipä tosiaan näistä lauseista selviä kuka sanoo mitäkin, tai että onko just noita kyseisiä lauseita edes lausuttu.
 
vierailija
Puolihuolimattomuus ei jotenkin sovi kuvioon. Ne oli seurustelleet tuossa vaiheessa korkeintaan viikkoja, ja bojanille on ollut taatusti selvää ettei sadiesta puhuta samaan tapaan kuin melanista, vaikka molemmat on julkkiksia.
No tämä. Luulen että jos B ja s ovat yhdessä niin on tiukasti sovittu, että asiasta pidetään suu supussa lähes kaikkiin suuntiin. Lähipiiri on eri asia, mutta eikö BL ollut Bojanille melkein ventovieras.
Mun suosikki B:lle olis kyllä Alika, mutta se on ehkä turha toive.
 
vierailija
No tämä. Luulen että jos B ja s ovat yhdessä niin on tiukasti sovittu, että asiasta pidetään suu supussa lähes kaikkiin suuntiin. Lähipiiri on eri asia, mutta eikö BL ollut Bojanille melkein ventovieras.
Mun suosikki B:lle olis kyllä Alika, mutta se on ehkä turha toive.
Alika on myös mun suosikki. Erittäin epätodennäköinen kuitenkin.
 
vierailija
Joku kyseli sitä litterointia. Tässä on se mitä on saatavilla, eli oisko ollut noin 10-15 sekuntin verran.
Sitä ennen BL puhui siitä miten joksut on kiertueella ja että häntä aina neuvotaan käymään kaikki prepartyt läpi. Siinä vaiheessa ei siis ollut mitään kohua aiheuttanutta.

Cak nismo previse ni pricali o eurosongu ni nista koliko se sjecam, nego pricali smo onako,
ej, di ides sada,
pa idem kod cure,
pa s kud ti je cura i tako ono…
pa sam ja pricao o svojoj

Tuon jälkeen se sanoi vielä jotain siitä että eivät tosiaan puhuneet euroviisuista.
Nyt täysin kielitaidottomana ryhdyn sörkkimään tätä, mutta mä luulin että tyttöystävä on serbiaksi ihan eri sana (juu oon joskus nuoruudessa heilastellut yhen komean ihanan serbialaisen kanssa 🥰). En muista sitä sanaa enkä kykene lukemaan kyrillisiä kirjaimia, mutta se oli pitempi sana ja alkukirjain oli D. Tossa on kuitenkin käytetty sanaa cura, joka näyttää kääntyvän ensisijaisesti tytöksi, mutta myös tyttöystäväksi.

No, en osaa ottaa kantaa siihen olisiko noissa puheissa edes bojanin tyttöasioista kyse, ja varmaan voi olla sanavalinnat muuttuneet sitten ysärin lopun, mutta tulipa vaan mieleen, että monessa kohdassa voi todellakin tulla tulkintaeroja.
 
vierailija
Vähän ohis, mutta tuli mieleeni se tyrmistys, jonka vauvalla syntyi, kun B kertoi siinä yhdessä haastattelussa puhuvansa MRFYn Štrasin kanssa paljon tytöistä. Monen mielestä ei ollut ollenkaan uskottavaa, että B puhuisi tytöistä 😀
 
vierailija
No tämä. Luulen että jos B ja s ovat yhdessä niin on tiukasti sovittu, että asiasta pidetään suu supussa lähes kaikkiin suuntiin. Lähipiiri on eri asia, mutta eikö BL ollut Bojanille melkein ventovieras.
Mun suosikki B:lle olis kyllä Alika, mutta se on ehkä turha toive.
No todellakaan ei bojan yhtäkkiä jollekin vieraalle yhtäkkiä sano asiasta mitään! Oon samoilla linjoilla kuin joku tossa aiemmin että jos koko Lontoon aika ja vielä kiertuekin on pysytty hiljaa, niin ei se nyt yhtäkkiä tuolla juontohommissa ollessaan ala lörpötellä. Eikä tässä ole kyse mistään sellaisesta, että bojan nyt olisi luottanut lasagnaan, joka on sitten juorunnut kaiken. Bojanilla ei ole ollut mitään syytä kuvitella että kukaan ei kuulisi tai tarttuisi hänen omiin sanoihinsa. Onhan hän itse ollut vuosi sitten ihan samassa tilanteessa kuin bl, häneltäkin kyseltiin kaiken maailman viisuhahmoista että tapasitko sen ja sen, millainen oli ja mitä te puhuitte.
 
vierailija
Vähän ohis, mutta tuli mieleeni se tyrmistys, jonka vauvalla syntyi, kun B kertoi siinä yhdessä haastattelussa puhuvansa MRFYn Štrasin kanssa paljon tytöistä. Monen mielestä ei ollut ollenkaan uskottavaa, että B puhuisi tytöistä
Heh. Mistähän se sit puhuisi? Jopa homot saattaa puhua tytöistä, bi- ja panseksuaaleista puhumattakaan. Ja sit jos tyyppi on kuitenkin seurustellut tytön kanssa ja luultavasti suurin osa sen kavereistakin seurustelee tyttöjen kanssa, niin ei se nyt kovin yllättävää voi olla.
 
vierailija
Heh. Mistähän se sit puhuisi? Jopa homot saattaa puhua tytöistä, bi- ja panseksuaaleista puhumattakaan. Ja sit jos tyyppi on kuitenkin seurustellut tytön kanssa ja luultavasti suurin osa sen kavereistakin seurustelee tyttöjen kanssa, niin ei se nyt kovin yllättävää voi olla.
Ja vaikka B ei olisi kiinnostunut tytöistä, niin olisiko Stras edes välttämättä tiennyt sitä. Olisihan Strasilla voinut olla itselläänkin asiasta puhuttavaa ja siitä on sitten keskusteltu.
 
vierailija
Mä uskon tähän. B:lle ei ole tullut mieleen että BL kertoisi heidän keskustelustaan eteenpäin ja BL:lle ei ole tullut mieleen että B:n tyttöystävä olisi salaisuus. Jos he olisivat puhuneet kuka B:n tyttöystävä on (jos se on Sadie) niin ehkä siitä hän olisi voinut hoksata että onkohan asia julkinen mutta jos asiaa on sivuttu vain puolihuolimattomasti, ei sitä välttämättä tule ajatelleeksi.
Alkaa melkein ärsyttää koko Sadie, kun kaikki ovat sitä mieltä, että jos hän on se B n tyttöystävä niin sitten ei mitään tule julkisuuteen ja kaikki on supersalaista.
 
vierailija
Alkaa melkein ärsyttää koko Sadie, kun kaikki ovat sitä mieltä, että jos hän on se B n tyttöystävä niin sitten ei mitään tule julkisuuteen ja kaikki on supersalaista.
Muakin ärsyttää se puoli. Mutta näin se sadie on tainnut toimia, ei oo ottanut kantaa mihinkään seurusteluasioihin ollenkaan. Toisaalta en tiedä onko se varsinaisesti piilotellut mitään, ei vaan ole kommentoinut. Eli jos bojan joskus näkyy paparazzikuvissa sen kanssa, newyorkilaiset ei välttämättä tiedä kenestä on kyse mutta jokerifanit kyllä tietää mikä on tilanne.
 
vierailija
K kavereita, yksi pasi-paitojen omistajista, oli merch myyjänä joillain keikoilla ja lavallakin laulamassa icipiä.
Kattelinkin että näkyi härtsää sun muuta sen instassa. Näköjään bojan on alkanut seurata sitä. Mutta bojanilta on lähtenyt useampia seurattuja viime päivinä, niin voihan tuo olla joku vahinkopoisto jonka on sit lisännyt uudestaan.
 

Yhteistyössä