K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäs aihetta on antanut? Joksut kyllä ansaitsee mun mielestä kritiikkiä siitä fanien peen nuolemisesta sen Pale biisinsä kanssa. Siitä biisistä ei millään voi sanoa mistä se oikeasti kertoo ja se postauksen ajoitus oli kyllä shady. En tykkää yhtään että hyppäävät kun twitter käskee, vaikka heistä muuten pidänkin.
Joksuja on viisi. Osa heistä oli jo aiemmin ottanut kantaa tuohon asiaan allekirjoittamalla vetoomuksen. Ovat aika tiedostavia muutenkin. Luultavasti siinä kävi niin, että biisi oli tekeillä, oli tarkoitus julkaista se myöhemmin niin kuin sanoivat, mutta ainakin osa halusi sitten noiden viisutapahtumien myötä ottaa kantaa sillä hetkellä, etenkin kun näkivät kannanottoja mm. Alessandralta ja myös K perui pisteitten annon. En usko että hekään tykkää tuosta fanien vaatimisesta, mutta todennäköisesti oli omaakin halua tehdä se kannanotto. Toivon kyllä että eivät taivu fanien painostukseen sellaisessa tilanteessa missä ovat eri mieltä.
 
vierailija
Joksuja on viisi. Osa heistä oli jo aiemmin ottanut kantaa tuohon asiaan allekirjoittamalla vetoomuksen. Ovat aika tiedostavia muutenkin. Luultavasti siinä kävi niin, että biisi oli tekeillä, oli tarkoitus julkaista se myöhemmin niin kuin sanoivat, mutta ainakin osa halusi sitten noiden viisutapahtumien myötä ottaa kantaa sillä hetkellä, etenkin kun näkivät kannanottoja mm. Alessandralta ja myös K perui pisteitten annon. En usko että hekään tykkää tuosta fanien vaatimisesta, mutta todennäköisesti oli omaakin halua tehdä se kannanotto. Toivon kyllä että eivät taivu fanien painostukseen sellaisessa tilanteessa missä ovat eri mieltä.
Bojan esim. ei postannut tuota omassa stoorissaan, niinkuin Jan ja Nace. Olisi saanut sillä paljon huomiota jos olisi halunnut. En usko hetkeäkään että tuo biisi olisi juuri Palen tilanteesta kirjoitettu. Kumma että eivät ole Ukrainan tilanteeseen ottaneet kantaa tai biisiä siitä tehneet vaikka sota on siellä paljon lähempänä. Eivät olisi ottaneet kantaa ollenkaan ilman tuota twitterin äläkkää ja Kn saamaa höykytystä.
 
vierailija
Bojan esim. ei postannut tuota omassa stoorissaan, niinkuin Jan ja Nace. Olisi saanut sillä paljon huomiota jos olisi halunnut. En usko hetkeäkään että tuo biisi olisi juuri Palen tilanteesta kirjoitettu. Kumma että eivät ole Ukrainan tilanteeseen ottaneet kantaa tai biisiä siitä tehneet vaikka sota on siellä paljon lähempänä. Eivät olisi ottaneet kantaa ollenkaan ilman tuota twitterin äläkkää ja Kn saamaa höykytystä.
Eivät sillä hetkellä mutta levyllä biisi olisi sitten ollut. En jaksa lähteä tästä inttämään, kun samat asiat on toistettu niin monesti ennenkin. Bojan on tehnyt jo aiemmin Aleppon ja Novi valin ja jos luet uuden biisin sanat kunnolla, se on kyllä tosi koskettava.
 
vierailija
Olen yrittänyt Bojanin takia. En vain jaksa kuin yhden kuunnella
Se on ihan okei! Kaikki ei tykkää kaikesta. En vaan ymmärrä miksi bändiä pitää tulla kritisoimaan uudelleen ja uudelleen palstalle jossa on paljon sen faneja. Kyllä kaikki tietää ettei niiden musa ole kaikkien makuun. Varsinkin hyvin vajanaisilla tiedoilla jos ei ole niiden musaa edes pahemmin kuunnellut.
 
vierailija
Se on ihan okei! Kaikki ei tykkää kaikesta. En vaan ymmärrä miksi bändiä pitää tulla kritisoimaan uudelleen ja uudelleen palstalle jossa on paljon sen faneja. Kyllä kaikki tietää ettei niiden musa ole kaikkien makuun. Varsinkin hyvin vajanaisilla tiedoilla jos ei ole niiden musaa edes pahemmin kuunnellut.
Just tämä. Miten voi kritisoida jos ei edes tunne niitä biisejä.
 
vierailija
Se on ihan okei! Kaikki ei tykkää kaikesta. En vaan ymmärrä miksi bändiä pitää tulla kritisoimaan uudelleen ja uudelleen palstalle jossa on paljon sen faneja. Kyllä kaikki tietää ettei niiden musa ole kaikkien makuun. Varsinkin hyvin vajanaisilla tiedoilla jos ei ole niiden musaa edes pahemmin kuunnellut.
Olin vielä kirjoittamassa, että minun pitäisi nähdä livenä Bojan.
Ja mennä kuuntelemaan ja katselemaan niitä esityksiä.
Kultsalle olin menossa, mutta tuli este.
Sillä voisi olla suuri merkitys.
Bojanin ääni on tosi hyvä.
 
vierailija
Olin vielä kirjoittamassa, että minun pitäisi nähdä livenä Bojan.
Ja mennä kuuntelemaan ja katselemaan niitä esityksiä.
Kultsalle olin menossa, mutta tuli este.
Sillä voisi olla suuri merkitys.
Bojanin ääni on tosi hyvä.
Joo suosittelen kun vaan tulee uusi mahdollisuus. Itselläni biisit heräsi kunnolla eloon vasta kuultuani ne livenä. Sanoisin että ovat paljon parempia keikoilla kuin levyllä.
 
vierailija
Ytitän. Liian jotain. Ei sytytä.
Mitä kuuntelen on tässä

Jason Derula
Slow Low
Ja tietysti muuta tuotantoa
Hän tulee Porijazz -24 areenalle.
Aika kiva biisi. Tuon perusteella mun ehdotukset Jokereilta ois: Metulji (kitarointi), Vse kar vem (rytmi, keinuvuus) ja Demoni (se biitti, kuuntele tarpeeksi isolla, se on hypnoottinen). Toki kaikki ei ole kaikkien juttu, se on ok, mutta kuuntele nuo.
 
vierailija
Tää on jännä, kun omasta mielestä se kolahtaa kaikkein vähiten. Ootko kuullut kaikkia kappaleita?
Olen sekoittanut jotenkin sanani. Sorry siitä.
Tottakai jokaisella on oma musiikkimakunsa.
Ruisrock on vanhimpia tapahtumia Suomessa.
Olen mieltänyt sen rockmusiikoiden esiintymispaikoiksi.
Mutta onhan siellä Fröbelin palikatkin tänäkesänä.
Taidan olla kaavoihin kangistunut tuon jazzin takia.
Muutos tekisi terää.
 
vierailija
Olen yrittänyt kuunnella Joksujen musiikkia ja tubesta katsellut videoita, mutta ainoa heidän kappaleensa, josta tykkään on Padam. Siitä sitten tykkään tosi paljon, mutta muille kappaleille en ole lämmennyt edes parin kolmen kuuntelu kerran jälkeen. En mä kaikista Kärtsän kappaleistakaan tykkää, mutta suurimmasta osasta kuitenkin.
 
vierailija
Olen yrittänyt kuunnella Joksujen musiikkia ja tubesta katsellut videoita, mutta ainoa heidän kappaleensa, josta tykkään on Padam. Siitä sitten tykkään tosi paljon, mutta muille kappaleille en ole lämmennyt edes parin kolmen kuuntelu kerran jälkeen. En mä kaikista Kärtsän kappaleistakaan tykkää, mutta suurimmasta osasta kuitenkin.
Aika hauskaa, olen tosi kova JO-fani ja mulla taas Padam on se ainoa biisi jota en ikinä kuuntele. Niin on maut vaan erilaisia. :)

Olipa muuten kiva että saatiin hyvää keskustelua aikaiseksi sen sijaan että olisi syntynyt valtava jankkaus ja fanien vastakkainasettelu. 🤗
 

Yhteistyössä