K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Joku aika sitten oli puhetta niistä kuvista missä sadie näkyisi ja silloin löysin kuvan jossa damon joraa. Sanoin näkeväni siinä takana kädet, jotka nojaa kaiteeseen ja arvelin että se olisi voinut olla sadie. Kirjoitin vielä senkin, että luulin aiemmin kuvan olevan miksauspöydän luota, mutta se taisikin olla parvelta.

No, nyt etsin damonista muuta kuvaa ja tämä video tulikin eteen. Se oli näköjään sittenkin miksauspöytä ja takana olevat kädet kuuluu jollekin äijälle. Sori siitä.

 
vierailija
Joku aika sitten oli puhetta niistä kuvista missä sadie näkyisi ja silloin löysin kuvan jossa damon joraa. Sanoin näkeväni siinä takana kädet, jotka nojaa kaiteeseen ja arvelin että se olisi voinut olla sadie. Kirjoitin vielä senkin, että luulin aiemmin kuvan olevan miksauspöydän luota, mutta se taisikin olla parvelta.

No, nyt etsin damonista muuta kuvaa ja tämä video tulikin eteen. Se oli näköjään sittenkin miksauspöytä ja takana olevat kädet kuuluu jollekin äijälle. Sori siitä.

Varmaan Sadie kuvannut videon.
 
vierailija
vierailija
No niin selvästi on tai sitten molemmilla oma samanlainen huppari... Mut Bn päällä sitä ei kuitenkaan enää näkynyt Nykin jälkeen eli eiköhän oo ennemmin yks ja sama huppari kyseessä
B:tä ei oo itseäänkään nähty kovin paljon Nykin jälkeen. Ne UK:n keikat vain. Voi olla myös vain samanlainen huppari. Mutta kiinnostava juttu kuitenkin. Missähän B mahtaa vapaapäivät viettää, mitään ei oo päivittänyt. Voi kyllä olla että haluaa olla rauhassa eikä päivitäkään.
 
vierailija
Ihana kun bongasitte ton hupparin! Bojanilla oli tosiaan loppukiertueesta se koko ajan päällä, eikä sen alla ollu edes mitään. Vaihtelevat sitä, että toisen tuoksu jää siihen. Niin söpöä❣
 
vierailija
Kävin vielä Joksujen soundcheckit läpi ja B tosiaan käytti ensin niissä vaihdellen eri collegeja, Joksujen omaa hupparia ja neuleita. Utrechtin keikalla oli t-paita (ja bäkkärillä oli ilman paitaa 😁) ja sen jälkeen Pariisissa oli päällä the Huppari joka oli sen jälkeen jokaisessa soundcheckissä päällä. Damonista taisi olla vika havainto Hampurissa eli päivää ennen Utrechtiä, jos siis Sadie myös kiersi mukana yhtä kauan.
 
vierailija
Luulen että The Huppari vaihtaa pitäjää nyt taas kuun vaihteessa. S tulee Sloveniaan vastavuoroisesti tapaamaan B:n perhettä Joksujen tauolla ennen JO:n kesän festarikautta ja ennen uuden leffansa ensi-iltakiireitä. Tai mistä sitä tietää vaikka S olisi ollut jo Sloveniassa vaikka jo silloin kun todistettavasti ainakin Damon siellä kävi.
Jää nähtäväksi, missä heidät paparazzataan ensi kerran.
 
vierailija
Mä oon vaan edelleen skeptinen sen sadien kiertueella olemisen suhteen. On niin epämääräisiä ne silminnäkijälausunnot. Joku nähnyt sen jossain tupakkapaikalla, joku katsomossa, joku matkalaukun kanssa tulossa keikkapaikalle, joku bojanin kanssa menossa kaupungille. Yksi kertoi tervehtineensä sitä oikein kädestä pitäen. Mutta kaikista näistä tilanteista on aina vaan se yksi näköhavainto, kukaan muu ei ole nähnyt samaa, vaikka paikalla on ollut aina paljon porukkaa.
 
vierailija
Luulen että The Huppari vaihtaa pitäjää nyt taas kuun vaihteessa. S tulee Sloveniaan vastavuoroisesti tapaamaan B:n perhettä Joksujen tauolla ennen JO:n kesän festarikautta ja ennen uuden leffansa ensi-iltakiireitä. Tai mistä sitä tietää vaikka S olisi ollut jo Sloveniassa vaikka jo silloin kun todistettavasti ainakin Damon siellä kävi.
Jää nähtäväksi, missä heidät paparazzataan ensi kerran.
Muistelisin että sadien veli oli just sillon käymässä lontoossa kun ne meni Sloveniaan. Ja ehkä ne siinä vaiheessa oli tunteneet vasta niin vähän aikaa ettei ehkä mitään suhdetta ole ehtinyt viritellä.
 
vierailija
Mä oon vaan edelleen skeptinen sen sadien kiertueella olemisen suhteen. On niin epämääräisiä ne silminnäkijälausunnot. Joku nähnyt sen jossain tupakkapaikalla, joku katsomossa, joku matkalaukun kanssa tulossa keikkapaikalle, joku bojanin kanssa menossa kaupungille. Yksi kertoi tervehtineensä sitä oikein kädestä pitäen. Mutta kaikista näistä tilanteista on aina vaan se yksi näköhavainto, kukaan muu ei ole nähnyt samaa, vaikka paikalla on ollut aina paljon porukkaa.
Mä muistan ainakin twitterissä useammankin näköhavainnon Sadiesta Berliinissä, harmi vaan kun ei muista enää yhtään niitten tilejä että vois käydä tutkiin asiaa uudestaan :D
Tänään tumppua selatessa osui tää keikkaraportti Malmöstä, joka on melko pitkä ja siinä mainitaan että ois nähty Dn ja Sn menevän Joksujen keikkabussiin


Ja joo ei näistä tietenkään voi varmuutta olla höpöttelevätkö vaan omiaan
 

Yhteistyössä