K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Krisin teippailut ja jopa se sen kainalossa nojailu menisi vielä jokerimaiseen läheisyyteen, vaikka bojanilla olisikin jotain damonin kanssa meneillään. Mutta jos krisillä ja damonilla olisi jotain, se bojanin sohvaläämiminen ei olisi yhtä ok.
Mä näen tän myös näin. Tietty siitä damonin ja krisin tilanteesta ei ollut videota. Sekin saattoi olla vaikka kuinka hellää (siihen saakka kun ei enää todellakaan ollut ☄).
 
vierailija
Tulin laivasta ekaa kertaa tänne moikkaamaan. Mä ainakin toivon että K ja B ovat tahoillaan onnellisia. Hienoa, jos molemmilla on tyttöystävät! Mä olin pitkään mieheni kanssa etäsuhteessa ja omin yhden hänen huppareistaan, ah se tuoksu<3 Ja silti, mulle tuo tosi paljon iloa kuvitella K ja B yhdessä mökillä 😉 Jotenkin kummallista, että tässä pitäisi valita puoli. Eipä mulla muuta, jatkakaa ja älkää ottako elämää niin valtavan vakavasti 😗
 
vierailija
Tulin laivasta ekaa kertaa tänne moikkaamaan. Mä ainakin toivon että K ja B ovat tahoillaan onnellisia. Hienoa, jos molemmilla on tyttöystävät! Mä olin pitkään mieheni kanssa etäsuhteessa ja omin yhden hänen huppareistaan, ah se tuoksu<3 Ja silti, mulle tuo tosi paljon iloa kuvitella K ja B yhdessä mökillä Jotenkin kummallista, että tässä pitäisi valita puoli. Eipä mulla muuta, jatkakaa ja älkää ottako elämää niin valtavan vakavasti
Sulla on hyvä asenne. Oon samaa mieltä. Nuo terveiset kannattaa viedä sinne laivaankin, että vähän hellittäisi se kultinomainen meininki.
 

Yhteistyössä