K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten tänne on saatu näin paljon keskustelua? :O Yleensä porukan ajaminen toisille palstoille ei toimi näin hyvin. Tulin siis uutena juuri pääketjusta. Onko alkuperäisillä jäsenillä palstan syntyhistorian legenda tallessa?
 
vierailija
Miten tänne on saatu näin paljon keskustelua? :O Yleensä porukan ajaminen toisille palstoille ei toimi näin hyvin. Tulin siis uutena juuri pääketjusta. Onko alkuperäisillä jäsenillä palstan syntyhistorian legenda tallessa?
Tarkoitat siis miten tämä palsta sai alkunsa? Joku teki tämän että shippiin pettyneet voivat jauhaa siitä mutta kyllä me keskustellaan milloin mistäkin. Sääntöjä täällä ei oikeastaan ole.
 
vierailija
Kiitos! Laitanpa tämän muistiin, kun täälläkin on näin hyvin juttu luistanut :D Olen itsekin rennompia faneja, lähinnä K:n fani, joten säännöt ja rajat eivät juurikaan ole minun juttuni
 
vierailija
Onko kukaan samaa mieltä mun kanssa, että oikeastaan Sadie on aika tavallisen näköinen nuori nainen. Nätti toki, mutta ei varsinaisesti kaunotar. Punaiset hiukset on kivat.
No on kyllä aika vaatimattoman näköinen. Ihan jos vertaan vastaan tuleviin lukiolaisiin täällä Suomessa, niin kyllä he monet ovat kauniimpia. Mut ne ei sit varmaan osaa näytellä..
 
vierailija
Mä oon ollut mukana alkuperäiseltä paatilta asti mutta tosi harvoin jaksan enää kirjoittaa itse vauvalle mitään kun siellä on niin tiukkis meno, toki välillä on niitä hepuleitakin mutta kyllä viime kesänä oli vaan niin paljon rennompi meno ja ymmärrän toki että selvät trollit ärsyttää
 
vierailija
Täällä saa puhua molemmista ja sivuhenkilöistä. Myös tosielämän tosiasioita voi käsittääkseni spekuloida täällä kun tämä ei ole sillä lailla shippiketju. Mut kai täällä saa shipatakin.
 
vierailija
Täällä on oikeasti ollut todella mielenkiintoisia keskusteluja välillä. Luulin ensin että vauvalla vaan trollataan eikä tänne jutun juurta synny.

Välillä tosin on vaan päiviä kun syynätään ja analysoidaan hupparin nyörejä tai Damonin terassia.
 
vierailija
Joku oli tehnyt tämän ketjun kun oli kyllästynyt joihinkin juttuihin muissa ketjuissa. Ihan heti ei porukka siirtynyt, mutta en tiedä oliko sama ilta vai seuraava, kun puhuttiin Damonista puutarhassa ja siellä kaikki ei halunneet sitä keskustelua sinne. Siirryttiin sitten kompostiin keskustelemaan ettei ärsytetä muita. Aiheesta olikin ihan pitkät hyvät keskustelut heti ekana iltana. Täällä on aina välillä tosi hyviä keskusteluja ollut hyvässä hengessä, vaikka kaikki ei ole olleet just samaa mieltä asioista.
 

Yhteistyössä