K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi luoja ei ole ollut mitään suhdetta. K on ollut kokoajan varattu, mitä se muuttaa kun B on? Ei se ystävyyteen vaikuta.
Suhde kuin suhde, en tiedä millainen se on. Kärtsää ei ole oma suhde hillinnyt, Bojan saattaa suhtautua eri tavalla ja sitä paitsi K n suhde oli jo olemassa kun K n ja B n suhde muotoutui. B suhde on tullut sekoittamaan kuvioita.
 
vierailija
Mua kiinnostaa miks joillekin on niin tärkeää et joksut olis yöpyny Pöyhösillä? Mitä merkitystä sillä on? Ne on ollu viettämässä siellä iltaa, se on selvää. Mut miks eivät olis yöpyny hotellissa?
 
vierailija
Mua kiinnostaa miks joillekin on niin tärkeää et joksut olis yöpyny Pöyhösillä? Mitä merkitystä sillä on? Ne on ollu viettämässä siellä iltaa, se on selvää. Mut miks eivät olis yöpyny hotellissa?
Mulle se ei ole tärkeää mutta kiinnostaa selvitellä aikajanaa ja Joksujen tekemisiä. :D

Mun veikkaus on että se heidän managerinsa joka hoiti kiertueen logistiikan ja hotellit oli varannut Joksuille ja crewlle hotellin perjantaista sunnuntaihin. Mutta Joksut sitten halusivat tulla omakustanteisesti pari päivää aiemmin ja yöpyivät Pyöhösillä kun siellä on tilaa. Olihan he myös treenaamassa Jeren treenikämpällä.
 
vierailija
Mulle se ei ole tärkeää mutta kiinnostaa selvitellä aikajanaa ja Joksujen tekemisiä.

Mun veikkaus on että se heidän managerinsa joka hoiti kiertueen logistiikan ja hotellit oli varannut Joksuille ja crewlle hotellin perjantaista sunnuntaihin. Mutta Joksut sitten halusivat tulla omakustanteisesti pari päivää aiemmin ja yöpyivät Pyöhösillä kun siellä on tilaa. Olihan he myös treenaamassa Jeren treenikämpällä.
Missä on Jeren treenikämppä ja mistä tiedetään et olivat siellä? Mulla menny ihan ohi!
 

Yhteistyössä