K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli palstailijan tuntemattomalle kaverille on sanottu :D Nää on ne luotettavimmat lähteet.
Selvennän nyt sen verran että itse luotan kyseiseen nimimerkkiin, en suinkaan kehen tahansa, ja en näe mitään syytä epäillä sitä mitä hän kertoi että hänelle on kerrottu. Se onko jotain väärinkäsityksiä/kuulemisia tapahtunut siinä matkalla tai JO suunnitelmat vaikka muuttuneet on eri asia. Jokatapauksessa mitään parempaakaan tietoa asiasta ei ole ja JO oli vanhemmilla illalla joten ihan mahdollista että ovat siellä yöpyneet.

Itse asialla ei ole mitään sen kummempaa väliä minulle. Ihan hauska näitä on silti yrittää selvitellä.
 
vierailija
Täytyy vain sanoa, että olipas suuri sattuma, että tuon BL:n puheen jälkeen B lähti kuin lähtikin nykkiin ja ja hänen uniikki takkinsa kuvattiin S:n läheisyydessä klubilla. Sattumia, sattumia
Ihan selvä hommahan tää on, että seurustelevat. Vielä se huppari tähän lisäksi. Hupparia on esitelty kuvissa ihan peittelemättä, onkohan tarkoituksella?
 
vierailija
Mulle se ei ole tärkeää mutta kiinnostaa selvitellä aikajanaa ja Joksujen tekemisiä. :D

Mun veikkaus on että se heidän managerinsa joka hoiti kiertueen logistiikan ja hotellit oli varannut Joksuille ja crewlle hotellin perjantaista sunnuntaihin. Mutta Joksut sitten halusivat tulla omakustanteisesti pari päivää aiemmin ja yöpyivät Pyöhösillä kun siellä on tilaa. Olihan he myös treenaamassa Jeren treenikämpällä.
Jeren treenikämpästä ei ole mitään näyttöä eikä tietoa myöskään. Minä sitä täällä silloin pohdin että missäs se on ja olisiko se ollut heillä käytössä, mutta ei siitä ole mitään tietoa missään. Moni oli sitä mieltä että ovat saaneet treenata kultsalla. Bojan itse vain sanoi rehearsal place silloin soundcheckissä.
 
vierailija
En usko mihinkään B/K suhteeseen missään vaiheessa. Ystäviä ovat. Mikä idea nyt on jankata tuosta nukkumisjärjestelystä keväältä? Ei muuta mitään. Varmaan yöpyivät Pöyhösillä, jos oli saunailtakin jne. Tai sitten eivät. Ei vaikuta mihinkään.
 
vierailija
Jeren treenikämpästä ei ole mitään näyttöä eikä tietoa myöskään. Minä sitä täällä silloin pohdin että missäs se on ja olisiko se ollut heillä käytössä, mutta ei siitä ole mitään tietoa missään. Moni oli sitä mieltä että ovat saaneet treenata kultsalla. Bojan itse vain sanoi rehearsal place silloin soundcheckissä.
Jospa Mikkellä on Vantaalla jokin treenitila
 

Yhteistyössä