K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun olis kiimaton versio tästä ketjusta. Minusta Bojan on helppo kattella, mutta enempää en kehtaa tässä iässä edes ajatella.
Älä nyt omia ajatuksiasi häpeile. Minä ainakin ajattelen K miten haluan.

Tosin kerran olin ongelmissa kun kaupassa odotellassa tuli vähän liikaa mieleen nämä jutut ja hymyilin kun heikkopäinen ja en tiennyt mihin katsoa kun se ei vaan loppunut. Taisi se toinenkin siinä seisoskelija katseesta päätellä vaan odotella että millon mulla flippaa ihan kunnolla.
 
vierailija
Kirjoitan älykännyllä.
Lyhyet lauseet.
En tykkää mikiliukkonen tyylisestä yhden sivun lauseista.
Jospa tarvitsen tietämättäni selkokieltä.
Olen reilusti yli täysi-iän.
Oletkos myös vauvapalstalla ollut kun selkeästi olet ainakin jotenkuten perillä näistä meidän jutuista? Tai puutarhassa? Kun en muista että tälläistä lause per rivi kirjoittelua olisi muualla näkynyt.
 
vierailija
Pääsin just töistä ja luen parasta aikaa näitä viestejä. En ole pitkään aikaan nauranut näin paljon millekään K&B ketjun jutuille.😂 Ne Kökkö-Liisan kuvat oli tosin myös aivan mahtavat.
 
vierailija
Emiliakin oli pääosassa Oscareita voittaneessa leffassa nimeltään CODA (2021). Se jopa palkittiin vuoden parhaana elokuvana. Eli kyllä hänelläkin on kivasti näkyvyyttä Jenkeissä ollut.
 
vierailija
Se on vissiin ihan nimekkäissä sarjoissa kuitenkin näytellyt. Katson itse tosi vähän mitään niin en osaa sanoa tarkemmin, mutta näin käsitin. Oletan että briteillä on kuitenkin vähän pienemmät markkinat kuin yhdysvaltalaisnäyttelijöillä.
Joo eihän seuraajien määrän pitäisikään olla mikään mittari. Eikös se usein mene niinkin, että sillä taitavamalla saattaa olla vähemmän seuraajia, riippuu mihin kohderyhmään vetoaa. En nyt puhu näistä kahdesta.
 
vierailija
Oletkos myös vauvapalstalla ollut kun selkeästi olet ainakin jotenkuten perillä näistä meidän jutuista? Tai puutarhassa? Kun en muista että tälläistä lause per rivi kirjoittelua olisi muualla näkynyt.
Mietin tarkemmin tätä tyyliäni kirjoittaa kun sen sanoit.
Kirjailija Kreetta Onkeli, Ilonen talo. Käyttää tällaista
Outo kirja ja kirjailija
Selitys
"Tyyliävalitsema tyyli välittää aavistuksen kaltoinkohdellun lapsen ja nuoren ajatusmaailmasta; välillä surettaa, välillä pelottaa, mutta analysointiin ei ole aikaa – kunhan vain selviäisi vielä seuraavaan hetkeen ja tämänkin haasteen yli"
 
vierailija
Mietin tarkemmin tätä tyyliäni kirjoittaa kun sen sanoit.
Kirjailija Kreetta Onkeli, Ilonen talo. Käyttää tällaista
Outo kirja ja kirjailija
Selitys
"Tyyliävalitsema tyyli välittää aavistuksen kaltoinkohdellun lapsen ja nuoren ajatusmaailmasta; välillä surettaa, välillä pelottaa, mutta analysointiin ei ole aikaa – kunhan vain selviäisi vielä seuraavaan hetkeen ja tämänkin haasteen yli"
Myös realisteille tervetuloa.
Tämä on ketjun alussa 17.03. suositeltu.
Olen lukenut sieltä sun täältä.
Käärijän tietävät kaikki.
Ja Käärijän kaverin Bojanin.
 
vierailija
Joo eihän seuraajien määrän pitäisikään olla mikään mittari. Eikös se usein mene niinkin, että sillä taitavamalla saattaa olla vähemmän seuraajia, riippuu mihin kohderyhmään vetoaa. En nyt puhu näistä kahdesta.
Miten käy Iben, joka tyhjensi pajatson. Piti tulla Poriin 01.06. Ei tule. Onko ura nyt ohi, kun insta tyhjä, keikat peruttu. Nuppi ei kestä.
 
vierailija
Siitä on aikaa. Seuraajatko eivät koskaan lopeta.
Eihän tuosta taida olla kuin reilu vuosi. En ole seurannut niin en osaa sanoa kehen voisi vedota tai kuinka kiinnostava Joalin on. Ja paljonko seuraajia on ollut parhaimmilaan. Instanavigationista selviää että seuraajien käyrä on laskeva mutta ei mitenkään romahtava. Se ei kyllä näytä dataa kuin toukokuun alkuun.
 

Yhteistyössä