K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näkyy tänään tulleen valtavasti kommentteja. En ehtinyt vielä lukea kaikkia mut sanoisin että näyttää olevan tavallista enemmän riitelyä ainakin tänään. Mä en välitä negailusta myöskään, tän ketjun parasta antia on olleet mielenkiintoiset keskustelut, joita on käyty ilman riitelyä, vaikka kaikki ei oo olleet välttämättä samaa mieltä keskenään.
Mun mielestä oli hauskaa ja muistan vain kunnialliset aikeet ja balkanin shemeikat sun muut. Niin tosin yleensäkin keskityn hauskoihin (tai asia-) juttuihin että voi olla että siellä on jotain riitelyä ollutkin, ei ole jättänyt muistijälkeä.
 
vierailija
Mistäs sen tietää vaikka Sadie olisi just nyt Sloveniassa? Tai Bojan lähdössä perjantain keikan jälkeen Yhdysvaltoihin?
Kyllähän ne nyt väistämättä erilläänkin aikaa viettää, vaikka suhteessa olisivatkin.
Taitaa suurin osa ajasta kuitenkin tulla vietettyä erillään. Ei siinä mitään syvällistä suhdetta ehdi syntyä. 🤷 No, sen näkee sitten.
 
vierailija
Sadien habitus oikein huutaa lesboa. En todellakaan usko suhteeseen bojanin kanssa.
Siis mulla tuli tiktokissa vastaan kolme vuotta sitten videoita joissa Sadie hassutteli ja tanssi jonkun tyttökaverin kanssa ja molemmista tuli niin isot queer-vibat että mietin vaan ”aijaa, Sadie seurustelee tytön kanssa” ja jatkoin elämääni.

Aloin sitten noin vuotta myöhemmin kunnolla fanittaa Stranger Thingsiä ja tutustuin sen näyttelijöihin paremmin. Olin ihan ihmeissäni että Sadiella ei ollutkaan tyttöystävää eikä hänen seurusteluhistoriastaan ollut mitään tietoa. Enkä yhtään muista kuka se toinen tyttö oli että olisi voinut häntä tiktokista etsiä, ei varmaan ollut mikään ”julkkis”. Ehkä ne videot on poistettu.

Ja sitten luin noista Rose-huhuista mutta niistäkään ei ole mitään todisteita ja oon vain nähnyt sen suttuisen ”pussausvideon” josta en kyllä tunnistanut yhtään mitään.

Jään seuraamaan tilannetta ja jatkan spekuilua. :D
 

Yhteistyössä