KÄSI ylös, kuinka moni nainen antaa seksiä enemmin..

  • Viestiketjun aloittaja se aito ja oikea Pikkarainen
  • Ensimmäinen viesti
natusan
Ei auttas imurointi eikä sohvaperunana olo, omalle miehelleni annan mielellään.. On vaan niin kovin työllistetty tuo omani, ettei oikein kerkiä kotona imuroimaan, saati olemaan sohvaperunanakaan. Mutta onneksi aamut on hyvää aikaa ylläpitää parisuhdetta ja tykätä toisistaan kunnolla, niin töitäkin jaksaa painaa paremmin..
 
treee
Seksi ei ole mulle valuuttaa, jolla maksaa suoritetuista palveluksista.

Mä en ole mieheni työnjohtaja tai esimies.

Imuroiminen ja muut taloudenpidolliset askareet kuuluvat kaikkien täysivaltaisten ihmisten normaaliin käyttäytymiseen, ne eivät ole mitään erityisiä saavutuksia.
Wow, en tiennyt näin fiksuja ihmisiä tällä palstalla olevankaan. Eipä tätä tämän paremmin voi sanoa vaikka yrittäisi.
 
Seksi ei ole mulle valuuttaa, jolla maksaa suoritetuista palveluksista.

Mä en ole mieheni työnjohtaja tai esimies.

Imuroiminen ja muut taloudenpidolliset askareet kuuluvat kaikkien täysivaltaisten ihmisten normaaliin käyttäytymiseen, ne eivät ole mitään erityisiä saavutuksia.
Erittäin tervetullut näkemys tänne. Seksi ja suhde ei saa olla kauppaa eikä politiikkaa.
 
Sillon pannaan, kun molempia panetuttaa, mutta jos toi tosisohvaperunamies olisi pysyvä tila, niin voi olla, että ei hirveesti haluja herättäisi. Välillä pitääkin olla sohvaperuna, en mä itekään jaksa kokoajan olla liikkeessä.
Joten vastaukseni on, imuroiva sohvaperuna :)
 
maa aam
Seksi ei ole mulle valuuttaa, jolla maksaa suoritetuista palveluksista.

Mä en ole mieheni työnjohtaja tai esimies.

Imuroiminen ja muut taloudenpidolliset askareet kuuluvat kaikkien täysivaltaisten ihmisten normaaliin käyttäytymiseen, ne eivät ole mitään erityisiä saavutuksia.
Peesi, fiksusti sanottu.

Lisään vielä, että seksi ei ole antamista. Tai jos onkin, niin tasapuolisesti myös saamista. En anna seksiä, harrastan sitä toisen ihmisen kanssa yhdessä.
 
Tuossa on liian vähän vaihtoehtoja. Ja toisekseen, miten v*tussa seksi ja imurointi tai sohvaperunointi liittyy yhteen?

Vastaan c) harrastan seksiä juuri silloin kun haluan sitä, täysin riippumatta siitä kuka on imuroinut ja kuka ei.
 
Toivon ettei meidän suhteessa tule koskaan tilannetta jossa toisen pitäisi ansaita seksuaalipalvelukset kumppanilta.. Oletan että molemmat osallistuvat kotitöiden tekemiseen jatkossakin miten kykenevät.
 

Yhteistyössä