KÄSITYÖHAASTE, vol. 2, aiheena "HARMAA"

Aiemmin tein yhtä korkeat 7 veljestä -langalla ja ne on pysynyt suht hyvin ylhäällä ihan jo siks että käyttänyt niitä korkeavartisten kenkien kanssa ja kotona housujen tai paksujen sukkahousujen päällä. Mutta tämä neulos on kyllä sen verran paksua ja joustavaa (puikon koko 6) että veikkaan ainakin tämmöisten sileiden sukkisten kanssa näiden valuvan. Mutta voisihan sitä koittaa tehdä tuon resorin pienemmällä silmukkamäärällä tai kutomalla joukkoon jotain ohutta kuminauhaa. Esim itsellä sattuu olemaan siimamaista helmikorujen tekoon aikanaan hankittua kuminauhaa.

[/URL][/IMG]

Täytyykin kokeilla miten toi onnistuis. Muuta en nyt ainakaan keksi :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kässäfani
AI NIIN! Olin niin innoissani oman kuvan laittamisesta että unohdin kokonaan. Ihan törkeen hieno tuo Scarletin huivi! :) Ite oon virkannu melkein samanlaisen mutta pääkallon tilalla oli joku kukkahommeli.. Toi kallo versio kelpais jo noille meijän nuorilekkin ;)
 
AI NIIN! Olin niin innoissani oman kuvan laittamisesta että unohdin kokonaan. Ihan törkeen hieno tuo Scarletin huivi! :) Ite oon virkannu melkein samanlaisen mutta pääkallon tilalla oli joku kukkahommeli.. Toi kallo versio kelpais jo noille meijän nuorilekkin ;)
No mä oon miettiny tuohon pääkallon tilalle sydäntä.
 
Tässä on mun tekele :cool: Tein Venla virkkuukuteesta nro 8 koukulla isoäidinneliön. Koko on passeli isomman kattilan tai pannun alle pannunaluseksi. Kudetta ostaessani ajattelin tehdä maton, mutta oli liian raskasta virkattavaa mun käsille.

http://kuvaton.com/k/yWSs.jpg

Tulikin ekakertalaiselle aika iso kuva linkin taakse. Pahoittelen :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef
HippuTAR
Tosi mahtavia juttuja kaikilla! Vitsi te ootte taitavia.

Multa ei tähän harmaaseen ny irtoo mitään ja tuskin jatkossakaan osallistun koska teen pääasias sukkia, tumppuja yms. tavallista. Tietty sit jos joskus teen jotain muuta niin osallistun.
 
Tosi mahtavia juttuja kaikilla! Vitsi te ootte taitavia.

Multa ei tähän harmaaseen ny irtoo mitään ja tuskin jatkossakaan osallistun koska teen pääasias sukkia, tumppuja yms. tavallista. Tietty sit jos joskus teen jotain muuta niin osallistun.
Kyllä sukilla ja tumpuillakin voi osallistua. Mun mielestä on hienoa, kun niin moni tekee käsitöitä. Ei se voitto vaan osallistuminen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Alkuperäinen kirjoittaja Kässäfani;30285139:
Jos viitsit Scarlett, niin se olisi mukavaa.

Mä en edes osaisi :ashamed:
Mä tein jo äänestyksen ku ajattelin etten odota vastausta kovin kauaa ettei mee äänestyksen alootus kovin myöhäälle ja saadaan sitte mahdollisimman pian uus aihe. :)
 

Yhteistyössä