Käsityöhaaste vol 4, joulu

öö¨¨
Mites jos on tehny ite jonkun jutun lapsena? Voiko sillä osallistua?
Säännöissä on kirjoitettu
"2. Kukin haaste kestää kerrallaan n. 2 viikkoa, jonka aikana haasteeseen osallistuva työ tulee toteuttaa"

Alaikäisyydestä säännöissä ei kuitenkaan mainita ehkä se niihin olisi hyvä lisätä jos he eivät haasteeseen osallistua. Toisaalta täysi-ikäisyyden valvominen taitaisi silti olla hieman hankalaa.
 
no eihän se nyt tarkoita että jos olet 16v. ettet saa osallistua :D mutta itse on tarkoitus tehdä, ei osallistua lastensa tekemällä. sisälukutaitoa!

tässähän on osallistuttu kerrankin keskusteluun oikein urakalla, ei olla vain me muutama tässä jauhamassa :rolleyes:
 
fieras
Harmi kun on niin vähän aikaa, en minä kahdessa viikossa ehdi neuloa sitä mitä haluaisin. Tai virkata. No, voihan sitä tietty jotain muutakin kehitellä kuin neulomista...
 
Jbhj
Kävin vielä katsomassa peiton kuvaa. Jos 10 ruutua virkkaa päivässä, jää vielä se toinen viikko kokonaan yhdistämiseen ja päättelyyn. Ei mielestäni mahdoton urakka vaikka paljon hommaa siinä onkin.
 
Mä en ikinä löydä tuosta kaupungista sitä mitä tarviin. Eilen yritin ostaa askartelutarvikkeita huonolla tuloksella. Likan cossin vaahtomuovitkin meni nettitilaukseen, ei ole Eurokankaan valikoimissa, eikä koko sitistä löytynyt ainuttakaan palvelevaa verhoomoa. Meinaa alkaa väsyttää!
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30334158:
Mä en ikinä löydä tuosta kaupungista sitä mitä tarviin. Eilen yritin ostaa askartelutarvikkeita huonolla tuloksella. Likan cossin vaahtomuovitkin meni nettitilaukseen, ei ole Eurokankaan valikoimissa, eikä koko sitistä löytynyt ainuttakaan palvelevaa verhoomoa. Meinaa alkaa väsyttää!
mut täällä päin on pikku putiikkeja siis verho kauppoi paljonkin :) mut jes kun sie rähinä tuskailet mä oon jo muutama sata metrii edellä suo ;D
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30334164:
Primskatti sentään! ;D
mut sisi rehellisesti en mä mitään verhoista ymmärrä. mut pitää tehä jotain muuta :) enkä siis kutomisestakaan tai se oli potuttavaa kun joskus kaaaun sitten sain vaan suoraa en niitä kulma juttui ja ist meni hermo siihen hommaan :) en kyllä muista et miten se starttikaan alkaa siinä hommassa ..
 
Mä en ole ennen osallistunut tai lukenut näitä käsityöhaasteita, enkä tiennyt että se on sen 2 viikon aikana tehtävä kokonaan. Kyllä mulla taisi mennä lähemmäs kolme viikkoa sen tekemiseen. Vasta tässä ketjussa luin nuo ohjeet tarkemmin :)
 
mut sisi rehellisesti en mä mitään verhoista ymmärrä. mut pitää tehä jotain muuta :) enkä siis kutomisestakaan tai se oli potuttavaa kun joskus kaaaun sitten sain vaan suoraa en niitä kulma juttui ja ist meni hermo siihen hommaan :) en kyllä muista et miten se starttikaan alkaa siinä hommassa ..
Äkkiä ne palautuu mieleen, mäkin tuossa männä viikoilla katselin netistä että miten se pylvässilmukka virkattiinkaan ja tein nettiohjeilla parit pyöreät pöytäliinat. :)
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30334177:
Äkkiä ne palautuu mieleen, mäkin tuossa männä viikoilla katselin netistä että miten se pylvässilmukka virkattiinkaan ja tein nettiohjeilla parit pyöreät pöytäliinat. :)
niin siis mä oon kokeillu vaan et ei se oo jäänny tonne mieleen piti vaan joskus kokeilla sitäkjn hommaa :) mut jotain mä askartelen pitää käy kaupoilla sit se miten ne kuvat tänen saa ärsyttää ..
 
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Alkuperäinen kirjoittaja Kässäfani;30341153:
Täällä alkaa olla valmista. Kuvaaminen vain kestää, kun tuntuu, ettei kunnon kuvia saa neuleesta otettua. Mutta yritän saada kuvan tänne lähipäivinä :)
Tuo on kyllä totta, että kuvaaminen on hankalaa. Ei neuleet pääse oikeuksiinsa kuvis.
 
Mulla vain tilauslista kasvaa, että taitaa olla joulu 2015 ku saan tuon oman jutun valmiiksi mitä ajattelin tähän haasteeseen. :LOL:
hah! sittenhän onkin taas varmaan joku jouluaiheinen haaste :D

mä sain työn valmiiksi, pitäis vaan blokata ja päätellä että saa kuvan. onneksi se ei ole mun värinen huivi niin ei tule kiusausta pitää itse, kun lahajaksi sen tein..
 

Yhteistyössä