kävin katsomassa mielisairaalassa ystävääni

Ja jos ikkunat korkealla, ettei kukaan pomppaa alas sieltä?
Itse nähnyt sellaisen tapauksen, kun osaston potilas onnistui lukittautumaan huoneeseen ja heitteli kaiken mahdollisen huoneesta ulos ja sytytti vaatteitaan tuleen...
 
heivaan
Kellokoskella on ihan viihtyisä ainakin vastaanotto-osasto, mutta esim. veet-karvojenpoistiaine säilytetään lukkojen/hoitajien takana, ettei kukaan syö sitä! :LOL: :LOL: :LOL:

Terveisin yksi mielenkiintoisen kesäloman siellä viettänyt :D

Syy on ihan todellinen, olen itse syyllinen tähän kieltoon. Suuressa älykkyydessäni tein kuten yllä mainittu, jonka jälkeen ko.aineet on säilytetty lukkojen takana....ei ollut hyvä idea ei.
 
sairaanhoitaja
Mä olen ollut töissä psyk. sairaalassa. Siellä ei ole mitään sen takia,että kukaan syvästi masentunut ei pysty tappamaan itseään. Neulontapuikkoja,partahöyliä tai mitään ei saa olla itsellään! Ikkunat olivat turvalasia ettei kukaan pääse rikkomaan ja hyppäämään alas, sitäkin yritettiin..

Ja mä en ole hullu, mutta olen todellakin omalaatuinen ja omasta mielestäni sovin kyseiseen työhön hurtin huumorin ja omalaatuisuuteni takia. Kuitenkin melkko rankka duuni niin ei siitä ilman huumoria selviä :D
 

Yhteistyössä