Kävin katsomassa varasto ja mietin että....

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
miksi et pidä vaatteita kotonasi? on aikamoinen homma, kun tulee tilauksia, lähteä niitä hakemaan ja pakkaamaan johonkin muualle kuin kotona.
Mulla noin 200-250 tuoteita nyt(ei kaikki vielä sivulla)niin ja niistä 10per 1tuote,esimerkiks,eli mulla kotona nyt noin 2000 ja enemmän vaatteita,tulossa lisää ja muutkin tuotteet tulee,mulle se ei mahdu mihinkään,enkä tykkä säilyttää mitään kotona,kaikki on jo pakattu ihan varaston varten,vai muutamia en ehtinyt vielä pakata, vien kaikki sinne,en jäättä tänne mitään,ei ole mitään järkeä
 
tuota
no on sulla rahaa siinä sitten kiinni todella todella paljon.
mutta kun tilauksia tulee, niin on iso homma hakea ne aina sieltä varastolta ja pakata.
toimitukset kun kannattaa nopeasti heti tilauksen jälkeen saada matkaan, vuorokauden sisällä ainakin tilauksesta, se on hyvää asiakaspalvelua se :)
tiedän, koska netti ja fyysistä kauppaa pyöritän myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
ei ne vaatteet pilalle siellä mene. tuleeko varasto nettikaupan vaatteille?
Niin vielä lisään että kyllä mulla vähän pelko jos jotain menee, mä vielä huomenna käyn katsomassa muita varastoja,sitten pystyy päättämään,en jotenkin halua että olis kovin kylmä varastossa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaisia vaatteita myyt? jos sulla on kotisivut niin laitappas linkki :)
mä en voi valitetavasti mainosta täällä,jos vaikka googlen kauta törmät joskus
Miten mä voin törmätä ku en tiiä mitä etsin.. vaatekauppoja on aikas paljon... ) eli voithan sä nyt jotain vinkkiä antaa.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
no on sulla rahaa siinä sitten kiinni todella todella paljon.
mutta kun tilauksia tulee, niin on iso homma hakea ne aina sieltä varastolta ja pakata.
toimitukset kun kannattaa nopeasti heti tilauksen jälkeen saada matkaan, vuorokauden sisällä ainakin tilauksesta, se on hyvää asiakaspalvelua se :)
tiedän, koska netti ja fyysistä kauppaa pyöritän myös.
Kyllä tiedän sen,mutta kyllä mä voin ajaa,en mä tarvi se varasto kun puoleks vuodeks tai vuodeks,voin mä sen kestää sen aika,mutta joskus ihan tavallinen kauppa haluan,en ole varman mistään,sunnitelen vaan.
Minkäläinen kauppa sulla,mitä myyt?Varma tätä saa kysyä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaisia vaatteita myyt? jos sulla on kotisivut niin laitappas linkki :)
mä en voi valitetavasti mainosta täällä,jos vaikka googlen kauta törmät joskus
Miten mä voin törmätä ku en tiiä mitä etsin.. vaatekauppoja on aikas paljon... ) eli voithan sä nyt jotain vinkkiä antaa.....
multa monta kerta kysytty jo,en oikeasti voi ees vinkkia antaa :D
 
tuota
lastenvaatteita ja tarvikkeita myyn. nettikaupassa on vähempi tuota valikoimaa kuin liikkeessä. se kuvaaminen ja niiden tuotteiden kirjoittaminen vie aina niin aikaa..helpompi kun ne on kaupassa esillä :)
 
järki hoi
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan:
normaalilta vaatteiden säilytys varastolta kuulostaa. ei varmasti mene pilalle jos 15-17 astetta on plussaa siellä!
Mutta aika kylmä sielä oli kuitenkin
AAAAARGH! Monilla on tuon lämpöistä kotona!

Tajuatko mitä energiahukkaa on pitää VAATTEITA jossain 30 asteisessa kopissa? Ja kuinka tunkkaiseksi ne tulevat?

Tuo on lämmin varasto, kylmät on sellaisia, mitä ei lämmitettä yhtään. Ymmärrätkö jo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
lastenvaatteita ja tarvikkeita myyn. nettikaupassa on vähempi tuota valikoimaa kuin liikkeessä. se kuvaaminen ja niiden tuotteiden kirjoittaminen vie aina niin aikaa..helpompi kun ne on kaupassa esillä :)
Kyllä älä muuta sano,se vie aika paljon aika,mulla kauppa auki aj en kaikki vieläkään laitanut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan:
normaalilta vaatteiden säilytys varastolta kuulostaa. ei varmasti mene pilalle jos 15-17 astetta on plussaa siellä!
Mutta aika kylmä sielä oli kuitenkin
AAAAARGH! Monilla on tuon lämpöistä kotona!

Tajuatko mitä energiahukkaa on pitää VAATTEITA jossain 30 asteisessa kopissa? Ja kuinka tunkkaiseksi ne tulevat?

Tuo on lämmin varasto, kylmät on sellaisia, mitä ei lämmitettä yhtään. Ymmärrätkö jo?
Jos mulla olisi kotona 15,mä olisin kuollut :D mulla nyt 23 ja tuntu että kylmää on,no joo ehkä mä olen tommonen vaan :ashamed:
 
järki hoi
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan:
normaalilta vaatteiden säilytys varastolta kuulostaa. ei varmasti mene pilalle jos 15-17 astetta on plussaa siellä!
Mutta aika kylmä sielä oli kuitenkin
AAAAARGH! Monilla on tuon lämpöistä kotona!

Tajuatko mitä energiahukkaa on pitää VAATTEITA jossain 30 asteisessa kopissa? Ja kuinka tunkkaiseksi ne tulevat?

Tuo on lämmin varasto, kylmät on sellaisia, mitä ei lämmitettä yhtään. Ymmärrätkö jo?
Jos mulla olisi kotona 15,mä olisin kuollut :D mulla nyt 23 ja tuntu että kylmää on,no joo ehkä mä olen tommonen vaan :ashamed:
ei ole sinulle vissiin ilmastokampanjat menneet ihan jakeluun...
 

Yhteistyössä