Kävin tänään alkossa ja tyttö jäi odottamaan ulkopuolelle

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vempula"
mun mielestä ihan kiva, letkeä, positiivinen aloitus joka saanut aloittajan hyvälle mielelle. ja te ihmiset saatte tästäkin jotain PIIKITELTÄVÄÄ...hyi hävetkää!
 
ggeeh
Joo se yks kirjottaja oli oikeessa, se vaan esittää sulle olevansa puhdas pulmunen ettet arvais että se vetää kannabista suoneen. Kyllä nää narkit tiedetään :( Susikoirat on muuten hyvin yleisiä narkkipiireissä kun ne on sopivan pelottavia (pysyy velanperijät pois ovelta).
 
viina on viisasten juioma:)?
Minä olen korkeakoulutettu hyväpalkkainen 30- vuotias nainen. Minä ja vastaavasti kolututetut elämässään pärjänneet tietyt ikätoverini vedettiin 15- vuotiaina pussikaljaa puistossa.
 
"minä"
Olen 41, ja olen varmaankin 2 kertaa ostanut alkosta, ja toisella kertaa en itselleni. Miehet ovat kyllä sieltä joskus tuoneet mulle, ja mun äiti.
Sen sijaan sitä tarjouskaljaa ostan vähintään mäyriksen joka kerta kun käyn kaupassa.
 
[QUOTE="aloittaja";24867952]En minä sitä usko. Tuolla on kolme suskoiraa, joita käyttää näyttelyissä ja siinä kyllä riittää puuhaa työn ohessa. Kiltti tyttö se on. Asuu keskellä ei mitään ja osaa tehdä leivinuunissa ruokaa :)[/QUOTE]

Susikoiraa:headwall: Tarkoititko saksanpaimenkoiria??
 

Yhteistyössä