Kävin vauvapalstalla..

  • Viestiketjun aloittaja vierailijaihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaihmettelijä
Siellähän on kunnon kuhinaa, saa mennä toistakymmnetä sivua ja ei edes tämän päivän kaikkia juttuja ehdi lukemaan. Eli onko siellä nykyään kaikki? Miksi täältä on ihmiset sinne menny?
Tuli ihan hyvälle mielelle, kun löyty palsta missä on elämää.
 
Tämäkin palsta oli ennen parempi, mutta kamala ulkoasu pilaa kaiken. Kaipaisin yksinkertaisemman näköistä palstaa, jossa olisi helpompi lukea ketjuja. Vauva-lehden keskustelupalsta on paljon selkeämpi.
 
Totta, että vauva on vähän turhankin vilkas. Olen ollut uskollinen mitäs nyt - muija vuodesta 2004, mutta tämän kevään jälkeen olen viihtynyt vauvallakin. Syynä tän palstan hiljaisuus - vakkareiden osuus kirjoittelusta liian suuri, provoilu jää esiin liian pitkäksi aikaa ja samoin rasistiset viestit pyörii etusivulla pitkään. Harmittaa, kun tulee avanneeksi, "palkinneeksi" provoviestin, vaikka niihin ei koskaan vastaakaan. Toisaalta vauvalla on ihan mahdoton seurata keskusteluja, kun koko ajan ei kuitenkaan siellä ehdi roikkua.
 
vierailija
Totta, että vauva on vähän turhankin vilkas. Olen ollut uskollinen mitäs nyt - muija vuodesta 2004, mutta tämän kevään jälkeen olen viihtynyt vauvallakin. Syynä tän palstan hiljaisuus - vakkareiden osuus kirjoittelusta liian suuri, provoilu jää esiin liian pitkäksi aikaa ja samoin rasistiset viestit pyörii etusivulla pitkään. Harmittaa, kun tulee avanneeksi, "palkinneeksi" provoviestin, vaikka niihin ei koskaan vastaakaan. Toisaalta vauvalla on ihan mahdoton seurata keskusteluja, kun koko ajan ei kuitenkaan siellä ehdi roikkua.
Siel onki niin paljon kirjottelijoita ettei mihinkään ehdi edes kommentoida. Liian pitkiä ketjuja ja tosi sekava.
 

Yhteistyössä